Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha spillet. Så lenge det ligner på Most Wanted, noe det gjør, skal jeg ha det! Det fikk forresten 7/10 ("Good") av Gamespot. Det er kun 0.5 poeng mindre enn Midnight Club.

 

Jeg synes derimot at lite trafikk er et pluss, og jeg gir en svær F i om det er forgjengere eller ikke. Jeg vil bare kjøre. Så dette skal definnitivt inn i samlingen :)

Endret av kajac
Lenke til kommentar

Savner virkelig de gode gamle NFS spilla ja.

Neonlyst og fartstriper får man gjerne nok av etter hvert.

 

Liste over alle NFS

 

Se på alle NFS som har kommet gjennom tiden da, bare en håndfull er noe å samle på, *sukk*

 

Noen som kan anbefale noen bilspill som er verdt å nevne ?

Tror jeg har spilt det meste, men det kan være noen andre har prøvd noen jeg ikke har kommet over.

 

Snart helg! :)

 

-x-

Lenke til kommentar
*kremt*

Need for Speed XIII (2009)

 

When talking about Undercover, John Riccitiello, Electronic Arts CEO, also confirmed a thirteenth Need for Speed title is under development. The development of this title started after Need for Speed: Undercover.

 

*kremt*

 

Håper nr. 13 kan bli bra, siden 13 er et lykketall... ;)

 

-x-

 

Blir oppgitt over dagens spillutviklere, kan dem slutte og tenke penger hele jævla tiden ? Dette er så provoserende. Det har ikke vært et bra NFS spill på tiår minst. Undercover gledet jeg meg til siden utviklerne sa de fokuserte på realisme og vi skulle få tilbake klassiske NFS feelingen. Hva skjer ? Totalt flopp, absolutt ikke et bra spill og med tonnevis av kunstig hindringer.

 

Hva om de kunne faktisk satt seg ned mer enn 1 år med et spill og faktisk gjort noe bra ? Nei for all del ikke, pøs ut flere oppfølgere elendigere etter den andre.

Er da ikke så veldig vanskelig å lage et bra bilspill vel ? Lag et realistisk bilspill ? Gjerne lage hele byen online og free roaming. Ingen jalla neon ikoner eller andre merkelige effekter. Gi oss the real thing, enkelg og greit.

Lenke til kommentar
likte ikke spillet jeg, synes Grid er mye bedre, får en burnout/grand turismo feeling i motsetning til undercover.

 

cheezy scener,ingen dynamisk vær, lattelig styring, ser ut som at man skal rulle over.

sorry.. burde heller ta et år til med utvikling.

 

Men graffikken og kjøreegenskapene til GRID sammen med NFS's sin free roming, bilene og modifisering kunne det blitt et bra spill.

Lenke til kommentar

Må for all del ikke hente noe ifra GRID, vil da for pokker ikke begynne å kjøre båt! Spillet kan godt ha samme handling systemet som i Undercover, for det systemet er slettes ikke dårlig. Det verste med spillet var frameraten, at man er SÅ langt nede på FPS skalaen i blant er rett å slett fryktelig. Videre trenger man noen flere gamemodes, drifting, drag og banekjøringa ifra NFSU:2 var slettes ikke dumt. Man trenger også noen flere biler, det antallet som er nå holder rett å slett ikke. De har lisenser ifra de største bilfabrikkene, men tar ikke med nok biler. Jeg er alltid optimistisk til EA, de KAN lage spill, men de bruker desverre altfor mange forsøk på å feile..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...