Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Grid har så mye bedre kjøre egenskaper enn alle need for speed spill jeg har prøvd (har bare prøvd underground og høyere...utentatt undercover)

NFS er som arkadespill, holde inne akselerasjonen hele tida, til og med i svinger!

Overdrev en smule, men er faen ikke langt ifra!

Syntes nfs porche vare bedre enn grid.

Jeg har ikke prøvd det...

Har hørt mye bra om det, men jeg syntes need for speed underground 2 var best av de jeg har prøvd... Har prøvd NFS underground 1&2, Most Wanted, Carbon, Pro Street.... NFS UG var veldig bra, men 2ern var omtrent det samme, men en del godbiter i tilleg... De nyere spillene har tatt vekk mye bra, og gitt oss politi... Ellers har de bare fjernet gode ting, og gitt os lalla ting syns nå jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat på wiki:

 

"The first installment of the NFS was one of only two serious attempts by the series to provide a realistic simulation of car handling and physics without arcade elements (the other being Porsche Unleashed)."

 

 

Skal jeg orke noe mer NFS så trenger de å tenke som da de lagde NFS eller Porsche Unleashed. Men kidsn synes jo alle disse jalla-fysikk-riskokere-med-nenon-spilla er tøft, og bruker penger på det, så hvorfor skulle EA gidde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Nå vil jeg si at karakterene spillanmeldelser gir er gitt utifra hva de synest, og er ikke en fasit. På SpillMagasinet er det enkelte anmeldelser jeg er sterkt uenig i, samt enig i. Jeg selv tror kanskje jeg hadde likt NFSU, men da med et Logitech G25 ratt, hater piltastene :(

Lenke til kommentar

Synes det er veldig mange som har undervurdert det spillet her. Jeg har spilt en liten stund nå(kommet til neste by), og jeg koser meg bare mer og mer. At enkelte sider sier at kjørefølsen er kjedelig skjønner jeg ikke, jeg har det minst like morro å kjøre her som i f.eks GRID, som for min del ikke var noe mer "morro", realisitsk er en annen sak, men for min del er dette et spill og ingen fuckings simulator.

 

For tiden kjører jeg denne her herligheten i strekningene på landet

 

nfs2008112116251691mp1.jpg

nfs2008112116271230xy3.jpg

 

Og jeg har såvidt begynt å skrape på overflaten av bilene, er mange kulere biler i vente. Det eneste skikkelig negative jeg egentlig kan si er om alle bugsene og laggingen, men etter et par patcher kan vell det forhåpentligvis fikses. Nei jeg må nok skille meg ut blant flertallet her, for forløpig synes jeg faktisk dette spillet var fett :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Synes det er veldig mange som har undervurdert det spillet her. Jeg har spilt en liten stund nå(kommet til neste by), og jeg koser meg bare mer og mer. At enkelte sider sier at kjørefølsen er kjedelig skjønner jeg ikke, jeg har det minst like morro å kjøre her som i f.eks GRID, som for min del ikke var noe mer "morro", realisitsk er en annen sak, men for min del er dette et spill og ingen fuckings simulator.

 

For tiden kjører jeg denne her herligheten i strekningene på landet

 

nfs2008112116251691mp1.jpg

nfs2008112116271230xy3.jpg

 

Og jeg har såvidt begynt å skrape på overflaten av bilene, er mange kulere biler i vente. Det eneste skikkelig negative jeg egentlig kan si er om alle bugsene og laggingen, men etter et par patcher kan vell det forhåpentligvis fikses. Nei jeg må nok skille meg ut blant flertallet her, for forløpig synes jeg faktisk dette spillet var fett :)

 

Er helt enig! :D dette spillet er bedre enn pro street noe som jeg likte, (Slettet etter 2 dager :p)

 

Hvor langt har dere kommet? jeg på rank 10 :)

Lenke til kommentar

en annen ting jeg reagerte på er at bakhjulstrekk biler for "anfall" av og til, veldig irriterende når det skjer. Jeg kan ta en liten sving, også plutselig begynner bilen på eget initiativ en skarp drift eller 180. Ikke en veldig vellykket arcade-kjøremodell.

 

Skal prøve å gi spillet en sjanse til og se om det blir bedre, men det er så kjedelig at jeg må konsentrere meg for å ikke la tankene vandre for langt fra skjermen.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Er helt enig! :D dette spillet er bedre enn pro street noe som jeg likte, (Slettet etter 2 dager :p)

 

Hvor langt har dere kommet? jeg på rank 10 :)

 

Bra da er vi ihvertfall 2 :p Jeg har kommet på rank ca 8-9, håper på å snart unlocke noen flere biler :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
omg, så kjedelig :< Pro street var jo myyye bedre... å for og ikke nevne alle hakkingen... spillet er jo ikke designet for 2 kjerner ordentlig? fikk ivertfall forbedret hakkingen ved og velge 1 kjerne også 2 kjerner igjen i task manager

 

Går smurt her med dobbel kjerne, kansje skru ned på grafikken?

Lenke til kommentar
omg, så kjedelig :< Pro street var jo myyye bedre... å for og ikke nevne alle hakkingen... spillet er jo ikke designet for 2 kjerner ordentlig? fikk ivertfall forbedret hakkingen ved og velge 1 kjerne også 2 kjerner igjen i task manager

 

Går smurt her med dobbel kjerne, kansje skru ned på grafikken?

 

da er vel du en av de heldige.. og skru ned grafikken hjelper lite-til-ingenting, er ekstremt mange som sliter med hakkingen.. Et dårlig kodet spill.. NFSPS var også dårlig men NFUC er jo værre optimalisert en TDU <.> Anmeldelser av spillet sier det er veldig ille tilogmed på konsollene...

Lenke til kommentar

Det er ikke rart det er dårlig når det gjelder hakkingen. EA setter utrolig strenge tidsfrister, noe som ofte går utover kvaliteten. Heller et spill som slippes til riktig dato enn et spill som fungerer bra (EAs policy).

Uansett, hakkeproblemene kan enkelt fikses med patcher, og kjenner jeg EA rett vil det komme en del av dem etterhvert :)

 

Mine karakterer til NFS-spill jeg har spillt:

NFS IISE: 6 av 6

NFS IIIHP: 5 av 6

NFS Porche: 2 av 6 (PS versjon)

NFS HP2: 5 av 6

NFS UG: 6 av 6

NFS UG2: 5 av 6

NFS MW: 6 av 6

NFS C: 5 av 6

NFS PS: 2 av 6

NFS UC: Kommer når jeg får spillet til jul :)

 

Smurfn: TDU går som en drøm på min 360. Ikke tegn til hakking i det hele tatt.

Endret av kajac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...