Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Melisma: Du oppfører deg veldig overlegent når du drar alle under en kam på den måten. Å kalle folk for løgnere hjelper heller ikke. Du fortalte at du er 100% heterofil og at du ikke måtte eksperimentere for å finne det ut. Jeg velger derfor å dra den konklusjonen at du absolutt ikke har muligheten til å sette seg inn i andres situasjoner når det gjelder seksuelle legninger. Leste du ikke Yoshis innlegg tidligere i tråden hvor han fortalte om sine venner? Man kan ha sex med personer uten å være seksuellt tiltrukket til dem. Det virker som du ignorerer absolutt alt og alle i diskusjonen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis han har sex med en gutt opptil flere ganger, så er det noe bifilt i han.. det kan ingen nekte for... Den som nekter, lyver. Jeg mener, hvorfor ellers skulle han velge å ligge med en fyr flere ganger? Det må jo være en tenning der.. Ingen som kjeder seg SÅ mye vel..

 

 

Chokke: nå mente jeg mere generelt. Trådstarter skrev jo bare at han hadde gjort det samme som lillebroren hans. Samme hvor kåt man er, så må det vel være grenser for hva man orker å knulle på vel.

 

Mye av diskusjonen når går ut på at din verden er svart/hvit. I følge din definisjon(som vi henviser til ofte her) så er man homofil/bifil dersom man gjentatt oppsøker det. Dvs, i følge deg. Men dersom resten verden skulle fungert slik, så burde det nesten være spesifisert i definisjonen hvor mange ganger man kan gjøre det uten å bli kaldt det.

 

Hvor mange ganger kan man suge en tiss før man blir kaldt homo?

Hvor mange lik skal man skjende før man blir kaldt nekrofil?

Eg vet eg nå sikkert går over streken, men hvor mange barn skal man misbruke før man blir kaldt pedofil?

 

Det blir for dumt.

 

Når eg snakker om min legning i en samtale med andre så sier eg heterofil og biseksuell. Det er faktisk INGEN som ikke har forstått hva eg mener enda.

 

Hele samtalen her minner meg om følgende historie:

"Eg hjelper naboer med å bygge hus og reparere på kledning. Men ingen kaller meg snekker Ola. Eg er ofte ute og fisker og selger til både nært og fjernt. Men ingen kaller meg fisker Ola. Eg fikser bilen min selv, og har hjulpet en kamerat med å renovere en bilmotor. Men ingen kaller meg mekaniker Ola. Men puler eg en sau..."

Lenke til kommentar
Melisma: Du oppfører deg veldig overlegent når du drar alle under en kam på den måten. Å kalle folk for løgnere hjelper heller ikke. Du fortalte at du er 100% heterofil og at du ikke måtte eksperimentere for å finne det ut. Jeg velger derfor å dra den konklusjonen at du absolutt ikke har muligheten til å sette seg inn i andres situasjoner når det gjelder seksuelle legninger. Leste du ikke Yoshis innlegg tidligere i tråden hvor han fortalte om sine venner? Man kan ha sex med personer uten å være seksuellt tiltrukket til dem. Det virker som du ignorerer absolutt alt og alle i diskusjonen.

 

 

La meg bryte ned det jeg lurer på.. Hvorfor skal man ha sex med noen man ikke tenner på , bare fordi man kan? Du/dere har rett! Jeg skjønner faen ikke en dritt av hva dere mener når en av dere kommer med slike utsagn! Hvem er det som har sex med gutter flere ganger bare fordi man kan?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kanskje for å fylle et behov? Har det noen gang slått deg at høyrehånda kan bli litt kjedelig etter flere års bruk? Bare fordi to personer engasjerer i en seksuell aktivitet trenger de ikke å tenne på hverandre, de trenger ikke å være forelsket i hverandre, de fyller simpelten et behov begge har. De som har sex med gutter flere ganger bare fordi de kan er de som har så gode venner, venner de kan stole på, som kan fylle et felles behov. Selve akten er som du sier homoseksuell, men hvem gir deg rett til å definere dem som homoseksuelle av den grunn?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
La meg bryte ned det jeg lurer på.. Hvorfor skal man ha sex med noen man ikke tenner på , bare fordi man kan? Du/dere har rett! Jeg skjønner faen ikke en dritt av hva dere mener når en av dere kommer med slike utsagn! Hvem er det som har sex med gutter flere ganger bare fordi man kan?

 

Tydeligvis flere av vennene mine, men de er liekvel heterofile. Ingen av dem var over 16 år da de gjorde det.

Lenke til kommentar
La meg bryte ned det jeg lurer på.. Hvorfor skal man ha sex med noen man ikke tenner på , bare fordi man kan? Du/dere har rett! Jeg skjønner faen ikke en dritt av hva dere mener når en av dere kommer med slike utsagn! Hvem er det som har sex med gutter flere ganger bare fordi man kan?

 

Det kan være mange årsaker, og derav ingen fasit. Spør du meg så kan eg tenke følgende grunner:

- fordi man kan

- fordi det er spennende

- fordi man er trygg på vedkommende

- fordi vedkommende tenner en

- fordi man vil eksperimentere

- fordi man vil tilfredstille seg selv, og høyrehånda er utslitt

- fordi høyrehånda er kjedelig

 

Flere årsaker finnes nok. Dette var bare de første eg kom på.

 

Men en ting eg lurer på. Hvorfor er "hvorfor" så viktig når du allerede har satt de i bås/stemplet de?

Lenke til kommentar
Noen som har tenkt på den fysisk helsemessige siden av saken? Dere kan bli smittet av diverse sykdommer ved utstrakt eksperimentering. For eksempel er homofile utsatt for hiv/aids. Tenk også på psykiske ettervirkninger, som ikke behøver å komme umiddelbart, men senere i livet.

En med livserfaring

Ja, man får jo HIV/AIDS automatisk i det man tar en annen gutt i ræva... Heterofile er nok utsatt for HIV/AIDS de også, lille venn.

 

Psykiske ettervirkninger? Herregud da mann. Dette blir i så fall skapt av deg selv. Det er ikke akkurat sånn at alle om har tatt på en annen tissefant enn sin egen får traumer...

 

Heia konservativkristen propaganda!

Lenke til kommentar
Det er ganske gammeldags å snakke om homo, hetero eller bi. Alle mennesker har noe heterofilt og noe homofilt i seg. De ekte bifile, som tiltrekkes like sterkt av menn og kvinner, er en liten gruppe, mindre enn 1 prosent av befolkningen. Men flere har erfaringer med begge kjønn uten å definere seg som bifile, sier sexforsker Bente Træen.

 

Denne er til deg, Melisma.

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Alle mennesker har noe heterofilt og noe homofilt i seg.

 

Hvordan kan man si at man vet dette?

At man er "sexforsker" betyr dessuten ikke at man sitter med en fasit.

Link ;)

 

Jeg må forresten si meg litt enig med Melisma (selv om det tydeligvis ikke er populært og PK).

Men det er vel strengt tatt bare et spørsmål om hvordan man selv velger å definere et par ord, så (i mine øyne) er det egentlig ingenting å krangle om. Begge parter kan ha rett utifra sitt ståsted og sine definisjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg må forresten si meg litt enig med Melisma (selv om det tydeligvis ikke er populært og PK).

Men det er vel strengt tatt bare et spørsmål om hvordan man selv velger å definere et par ord, så (i mine øyne) er det egentlig ingenting å krangle om. Begge parter kan ha rett utifra sitt ståsted og sine definisjoner.

 

Nope, Melisma har påstått at en heterofil gutt ikke kan ha sex med en annen gutt fordi heterofile gutter visstnok ikke har sex med andre gutter. For å begrunne dette henviser hun til legningsdefinisjoner om at homofile og bifile tenner seksuelt på gutter. Når jeg og andre her har sagt at det er fullt mulig for en gutt å ha sex med en annen gutt uten å være kåt på gutten, har Melisma lukket ørene, satt seg på bakbeina og påstått at ingen har sex med noen uten å være kåt på personen.

 

Når jeg så har fortalt om noen av mine heterofile guttevenner som gjentatte ganger har hatt sex med andre guttevenner, nekter hun for at de kan være heterofile og har resonnert seg fram til et eller annet om at de må ha vært kåte på gutten de hadde sex med, ellers hadde ikke akten latt seg gjennomføre eller noe i den dur. Et helt ulogisk og galt resonnement.

 

Jeg synes Melisma har oppført seg ignorant.

 

Tilbake til det tråden handlet om:

 

To homser som har sex nyter det på minst to måter, den fysiske nytelsen og den psykiske nytelsen. Det er ingen ting i veien for at en heterofil gutt kan oppleve den samme fysiske nytelsen, siden legning er psykisk og ikke fysisk betinget. Melisma nekter å tro dette, men nå får det være hennes problem.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingen/har aldri hørt noen fortelle at noen driver på med slikt, er nok ikke så veldig vanlig i det hele tatt spør du meg.

 

Btw. Melisma jeg husker hvertfall jeg og du har allerede vært innen en lignende debatt for en stund tilbake, jeg holder med deg i dette her også.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Melisma nekter å tro dette, men nå får det være hennes problem.

 

Er klar over at dette er et følsomt tema, men det jeg mener, er at alt avhenger av hvilke definisjoner man har på de forskjellige ordene. Derfor har ikke dette noe med å "nekte å tro" på noe. I mine øyne er dette en uvesentlig debatt og jeg mener alle får gjøre/kalle seg det de vil.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg kjenner ingen/har aldri hørt noen fortelle at noen driver på med slikt, er nok ikke så veldig vanlig i det hele tatt spør du meg.

 

Men det skjeeer, omgomgomgomg. Jeg har fortalt om det nå, trådstarter har fortalt om det, andre har fortalt om det, nå har du hørt det! Det er ikke vanlig, men det skjer og det er 100 % OK og det endrer ikke legningen din, case closed!

 

Er klar over at dette er et følsomt tema, men det jeg mener, er at alt avhenger av hvilke definisjoner man har på de forskjellige ordene. Derfor har ikke dette noe med å "nekte å tro" på noe. I mine øyne er dette en uvesentlig debatt og jeg mener alle får gjøre/kalle seg det de vil.

 

Nei, det finnes ikke definisjoner på definisjoner! Homofili er en definisjon i seg selv, og man kan ikke definere den som noen annen enn en som tenner på og forelsker seg mennesker av samme kjønn. Å vri den til at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn, er og blir ikke rett.

 

Det folk ikke forstår her er at seksuell tiltrekning ikke er en forutsetning for sex! Heterofile gutter kan veldig lett ha sex med andre gutter om de har et åpent sinn, et godt forhold til motparten og blir opphisset av sexen i seg selv og ikke kjønnet på partneren, slik homofile gutter kan ha sex med jenter og nyte det uten å være seksuelt tiltrukket av jenter.

 

Jeg skjønner ikke at det skal være så usannsynlig vanskelig å godta at noen heterofile mennesker makter å ha sex med andre av samme kjønn bare for nytelsens og vennskapets skyld.

Lenke til kommentar
Nei, det finnes ikke definisjoner på definisjoner! Homofili er en definisjon i seg selv, og man kan ikke definere den som noen annen enn en som tenner på og forelsker seg mennesker av samme kjønn. Å vri den til at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn, er og blir ikke rett.

 

Så man er ikke homofil før man har vært forelsket i en av samme kjønn? Det skurrer litt i mine ører, i og med at mange aldri opplever å bli forelsket i løpet av sitt liv.

 

Det er vel heller ingen i denne tråden som har sagt at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn?

 

Uansett, dette er blitt en pirkedebatt (også fra min side) og jeg tror kanskje begge parter delvis skjønner hva motsatt part vil frem til?

 

:)

Lenke til kommentar
Nei, det finnes ikke definisjoner på definisjoner! Homofili er en definisjon i seg selv, og man kan ikke definere den som noen annen enn en som tenner på og forelsker seg mennesker av samme kjønn. Å vri den til at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn, er og blir ikke rett.

 

Så man er ikke homofil før man har vært forelsket i en av samme kjønn? Det skurrer litt i mine ører, i og med at mange aldri opplever å bli forelsket i løpet av sitt liv.

 

Det er vel heller ingen i denne tråden som har sagt at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn?

 

Uansett, dette er blitt en pirkedebatt (også fra min side) og jeg tror kanskje begge parter delvis skjønner hva motsatt part vil frem til?

 

:)

Nei, selvfølgelig kan man være homofil uten å ha vært forelska i noen. Men man kan selv tenke seg hvem man ønsker seg som kjæreste; en å leve livet med. Om man ønsker seg en kjæreste kun av eget kjønn er man homofil. Dette kan man jo selv finne ut, uten å ha vært forelsket i noen.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Så man er ikke homofil før man har vært forelsket i en av samme kjønn? Det skurrer litt i mine ører, i og med at mange aldri opplever å bli forelsket i løpet av sitt liv.

 

Det er jeg egentlig enig i. Jeg drømmet jo om å finne en gutt å bli glad i mange år før jeg for første gang forelsket meg i en gutt i 12-årsalderen.

 

Det er vel heller ingen i denne tråden som har sagt at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn?

 

 

Mjoah, fant et par...

 

Uansett, jeg anser slikt som ren homofili, og slike er i min bok homofile eller bifile.

 

er ikke lenger hetro når du driver å utforsker slikt...

 

Dette må jo være kødd? If not, dere begge må være homofile, er jo helt unaturlig å gjøre dette hvis man er straight føkka oppvekst isåfall...Høres helt retarda ut isåfall, man vet vel for faen hva man tenner på

 

det finnes en mellomting.. ingen som driver å gjør slike ting som dette hvis enn ikke liker det, og liker du det så er du strengt tatt ikke hetro lenger..

 

Om man gjør en homoseksuell handling på egen initiativ så er man homoseksuell/biseksuell enten man innser det eller ikke.

 

Gjør man seksuelle ting med det samme kjønn, ja da er man bi eller homo.

 

hvem er det dere prøver å lure her? Er du gutt og har hatt en annen guttetiss i hånda eller andre steder opptil flere ganger, ja da er du homo/bi skjønner du/dere..

 

Men uansett, det er ingen som kan få meg til å mene at det å la seg bli sugd av sin egen kompis ikke er en homoseksuell handling og at det gjør deg bifil/homofil.

 

Har man aktivt frivillig sex med det samme kjønn, ja da er man bi/homo.

 

Seksuell eksperimentering = OK

 

Gjentagelse over tid = IKKE ok å fortsatt kalle seg heterofil.

 

Ja, liker man å ha sex med en av samme kjønn, er man per def. biseksuell/homofil.

 

Mulig jeg er en trangsynt jævel, men tar du nytelse av å enten utføre eller motta feks oralsex av samme kjønn, så er du enten bi eller homoseksuell i mine øyne.

 

har han sex med gutter en gang i blandt, ja så tenner han på gutter uansett.. da er han homo/bi..

 

Hvis man er nysgjerrig så er det lov å eksprimentere såklart! Men ikke kom den fjerde gangen og si "jeg bare tester ut da!" for da er det noe ved deg som tenner på gutter.. og det må vel egentlig være før man velger å eksprimentere og.

 

Hvis han har sex med en gutt opptil flere ganger, så er det noe bifilt i han.. det kan ingen nekte for... Den som nekter, lyver. Jeg mener, hvorfor ellers skulle han velge å ligge med en fyr flere ganger? Det må jo være en tenning der.. Ingen som kjeder seg SÅ mye vel..

 

Uansett, dette er blitt en pirkedebatt (også fra min side) og jeg tror kanskje begge parter delvis skjønner hva motsatt part vil frem til?

Jeg prøver bare å få folk til å forstå at en gutt helt fint kan ha sex med en annen gutt og likevel være heterofil. At han er heterofil lager ingen fysiske sperrer for nytelse med en annen gutt. Noen lager kanskje psykiske sperrer for nytelse for sin egen del, men de må da kunne forstå at ikke alle andre gjør det?

 

Som sagt, jeg er selv homofil, jeg vil bare ha sex med gutter, men jeg hadde vel kunnet føle den samme nytelsen ved å ha sex med en jente som en hvilkensomhelst annen heterofil gutt? Jeg er åpensinnet og driter egentlig i legninger. Ja, jeg er homoseksuell, men det kommer ikke til å hindre meg i å ha sex med en jente.

Lenke til kommentar
Jeg prøver bare å få folk til å forstå at en gutt helt fint kan ha sex med en annen gutt og likevel være heterofil. At han er heterofil lager ingen fysiske sperrer for nytelse med en annen gutt. Noen lager kanskje psykiske sperrer for nytelse for sin egen del, men de må da kunne forstå at ikke alle andre gjør det?

 

Som sagt, jeg er selv homofil, jeg vil bare ha sex med gutter, men jeg hadde vel kunnet føle den samme nytelsen ved å ha sex med en jente som en hvilkensomhelst annen heterofil gutt? Jeg er åpensinnet og driter egentlig i legninger. Ja, jeg er homoseksuell, men det kommer ikke til å hindre meg i å ha sex med en jente.

Men ville det føles "riktig" for deg? Jeg er forsåvidt også homofil, og kunne aldri tenke meg å ha sex med jenter bortsett fra om man var nødt til å videreføre menneskeheten eller liknende. Jeg tror personlig jeg ikke ville klart å nyte det, men følt det ganske ubehagelig.

Lenke til kommentar
Så man er ikke homofil før man har vært forelsket i en av samme kjønn? Det skurrer litt i mine ører, i og med at mange aldri opplever å bli forelsket i løpet av sitt liv.

 

Det er jeg egentlig enig i. Jeg drømmet jo om å finne en gutt å bli glad i mange år før jeg for første gang forelsket meg i en gutt i 12-årsalderen.

 

Det er vel heller ingen i denne tråden som har sagt at man er homo bare om man har sex med en av samme kjønn?

 

 

Mjoah, fant et par...

 

 

Dette må jo være kødd? If not, dere begge må være homofile, er jo helt unaturlig å gjøre dette hvis man er straight føkka oppvekst isåfall...Høres helt retarda ut isåfall, man vet vel for faen hva man tenner på

 

 

 

Sorry, overså denne ene jeg. Mulig jeg er helt på jordet, men jeg trodde ikke bi- og homofil var det samme?

Men da melder jeg meg ut av debatten, i og med at jeg har gitt uttrykk for mine meninger, og fordi jeg egentlig synes debatten er litt unødvendig. Folk får gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg prøver bare å få folk til å forstå at en gutt helt fint kan ha sex med en annen gutt og likevel være heterofil. At han er heterofil lager ingen fysiske sperrer for nytelse med en annen gutt. Noen lager kanskje psykiske sperrer for nytelse for sin egen del, men de må da kunne forstå at ikke alle andre gjør det?

 

Som sagt, jeg er selv homofil, jeg vil bare ha sex med gutter, men jeg hadde vel kunnet føle den samme nytelsen ved å ha sex med en jente som en hvilkensomhelst annen heterofil gutt? Jeg er åpensinnet og driter egentlig i legninger. Ja, jeg er homoseksuell, men det kommer ikke til å hindre meg i å ha sex med en jente.

Men ville det føles "riktig" for deg? Jeg er forsåvidt også homofil, og kunne aldri tenke meg å ha sex med jenter bortsett fra om man var nødt til å videreføre menneskeheten eller liknende. Jeg tror personlig jeg ikke ville klart å nyte det, men følt det ganske ubehagelig.

 

Ja, jeg tror jeg ville ha klart å nyte det, men det ville selvfølgelig ikke ha gitt den samme psykiske tilfredsstillelsen som om jeg hadde hatt sex med en gutt.

 

Håper forskjellen mellom oss kan illustrere forskjellen mellom andre! :) Vi er begge homofile, men slik ikke alle heterofile gutter hadde klart å ha sex med en gutt, vil ikke alle homofile gutter klare å ha sex med en jente. Men noen vil selvfølgelig klare det. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...