Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel det jeg har lurt på hele tiden er det ikke?.. Fra da dere begynte å si at en gutt trengte ikke tenne på en gutt for å stadig returnere for å ha guttesex.. noe jeg er veldig mistenksom over og ikke tror på i det hele tatt..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Det er vel det jeg har lurt på hele tiden er det ikke?.. Fra da dere begynte å si at en gutt trengte ikke tenne på en gutt for å stadig returnere for å ha guttesex.. noe jeg er veldig mistenksom over og ikke tror på i det hele tatt..

 

Bare fordi det er nytt for deg, betyr vel ikke at det ikke skjer? Her er det flere i tråden som bekrefter at noen heterofile gutter har guttesex i tenårene, hva mer må du ha? Fotodokumentasjon?

 

"Det MÅ jo være noe homofilt/bifilt i han, da!" er et omtrent like korttenkt resonnement som "Altså, det MÅ jo finnes en gud, hvem ellers skal ha skapt alt, liksom?", imo.

 

Det er som Frohman sier, en ekstrem form for onani. Klarer en gutt å ta på seg selv, klarer han å ta på en annen gutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man kan gjentatte ganger ha sex med gutter uten å tenne på dem..
Yay, hun innrømmer det! :wee:
Kjære Melisma. Jeg har flere ganger forsøkt å si at dette mest sannsynlig kommer fra din manglende erfaring innenfor området. Du har jo selv sagt at du er 100% hetero og at du ikke måtte eksperimentere for å finne utav det, og du kunne spart mye tid på å bare innrømme at du rett og slett ikke vet nok om emnet, istedenfor å glattpolere samme argument til evigheten tar oss. Tenåringer er kåte, impulsive og uforutsigbare. Runking er fint det, men det kan bli kjedelig i lengden. En kompis som kan runke deg er nytt og spennende. Noen vil tenne på det at kompisen er samme kjønn som deg, mens andre vil tenne på den seksuelle opplevelsen alene. Selv om det er en homofil handling blir du ikke homofil før du faktisk tenner på personer av samme kjønn, og du må ikke strengt tatt tenne på en person for å ha sex.

 

Så, på vegne av meg selv og flere andre: Kan du være så grei og innse at du kanskje ikke har hele fasiten? At det høres feil ut for deg er helt greit, så lenge du ikke absolutt må prakke den meningen på andre, da spesielt dem som faktsisk vet hva de snakker om :)

Lenke til kommentar
Det er som Frohman sier, en ekstrem form for onani. Klarer en gutt å ta på seg selv, klarer han å ta på en annen gutt.

Meget godt poeng. Man tenner ikke på seg selv, men man onanerer fortsatt.

 

Okei, kanskje ikke helt det samme, men prinsippet forblir det samme. :p

 

Ja, det er lettere å få en gutt til sengs?

 

Jeg visste ikke at vi bare snakket om fjortiser her nå? Hva med om man er i 20/30 åra da?

 

Hovedpoenget er jo at har du null tenning for gutt, ja så orker du ikke at en annen gutt tafser på deg..

Ja, det er letter å få en gutt til sengs, ettersom gutter og gutter er mye nærmere venner og mye tryggere på hverandre.

 

Om man er 20/30-åra blir det noe annet, men det går fortsatt an.

 

Hovedpoenget er at man ikke trenger å tenne på selve personen, men på seksuell stemning. Nå skal du ha sex. Alltid turn on. Og jo, det orker du, for om du er veldig kåt, funker det meste.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ja, det er lettere å få en gutt til sengs?

 

Jeg visste ikke at vi bare snakket om fjortiser her nå? Hva med om man er i 20/30 åra da?

 

Hovedpoenget er jo at har du null tenning for gutt, ja så orker du ikke at en annen gutt tafser på deg..

 

Vi snakker jo så klart hovedsakelig om tenåringsgutter? Har du i det hele tatt fått med deg noen ting av hva tråden handler om? :S Det gjelder selvfølgelig menn i 20-/30-årene også, men de fleste heterofile gutter/menn opp i årene har jo et etablert sexliv med motsatt kjønn, så det blir noe annet. Men det er jo lenket til artikler om at det er vanlig, spesielt i studentmiljøer, med bi-eksperimentering i voksen alder.

 

Så klart er det jo noen gutter som ikke orker tanken på å bli tatt på av en annen gutt, det har vi sett mange eksempler på. Men det betyr vel ikke at alle gutter er sånn? Flere venner av meg har drevet med dette tidligere i tenårene, trådstarter forteller om at det skjer, og Frohman kan også fortelle det. Og vi tre forumbrukere er minst like representative og troverdige som alle andre her inne.

 

Jeg orker ikke mer av resonnementet ditt som ikke bygger på noe annet enn at du ikke klarer å se det for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det å ta på andre av samme kjønn er forresten bare en mental barriere.

For å ta det veldig basic, Melisma ... du liker båsene dine, derfor lager jeg 3 båser:

 

- Vemmelse: I denne båsen sitter alle de homofobe som skriker "ÆÆÆÆÆÆÆSJ, HOMO!!!1!1!" for alt og ingenting. Disse tenner ikke på samme kjønn, og har derfor en psykisk barriere som hindrer dem i å ha sex med en av samme kjønn.

- Nøytral: Dette er de heterofile som ikke vemmer seg over kropper av samme kjønn. Disse er de som har muligheten til å ha sex med samme kjønn, uten å være tent på kjønnet.

- Nytelse / fysisk tiltrekning: Dette må jo da nødvendigvis være de homofile og bifile, de som faktisk tenner på samme kjønn og da selvfølgelig klarer å ha sex med samme kjønn.

 

Selvfølgelig, det finnes også variasjoner av disse, men forhåpentligvis forstår du hva jeg mener; det er mulig å tilfredstille/bli tilfredstilt uten å føle vemmelse eller tiltrektning.

Lenke til kommentar

Selv om ikke alle guttene her på forumet trives med tanken på at en annen gutt skulle tafse på de, betyr ikke det at alle andre gutter i verden er slik.

 

Jeg er ganske sikker på at det finnes mange hetrofile, som ikke har noe i mot nærkontakt med en av samme kjønn. Selv om de ikke direkte tenner på det. Her er det egentlig bare snakk om å være litt mer åpensindig, og ikke sette psykiske grenser for seg selv. :)

Lenke til kommentar
Selv om ikke alle guttene her på forumet trives med tanken på at en annen gutt skulle tafse på de, betyr ikke det at alle andre gutter i verden er slik.

 

Jeg er ganske sikker på at det finnes mange hetrofile, som ikke har noe i mot nærkontakt med en av samme kjønn. Selv om de ikke direkte tenner på det. Her er det egentlig bare snakk om å være litt mer åpensindig, og ikke sette psykiske grenser for seg selv. :)

Jeg kan åpent innrømme at jeg har hatt nærkontakt med en av det samme kjønn, og jeg er hetero.

Lenke til kommentar

Det hele er bare tullete.. jeg har overhodet ikke skiftet mening i det hele tatt om dette... alle passer under en definisjon. Tror dere at dere er banebrytende ang seksualiteten deres eller?

 

"hvis man orker å ta på sin egen, så orker man å ta på andre sin" ja jøss... det må være en tenning der om man skal orke det, det er nå min mening. Dere får ha deres mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du har helt rett i at det er din mening, ikke noe som er forsket på og konkludert med. Det å i det hele tatt påstå at det må være en tenning der, uten å i det heletatt ha noe erfaring om det du snakker om, uten å kunne vise til noe faglig materiale, fremstår som overlegent og ignorant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...