Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rasch: Med mindre man er over gjennomsnittet liberale :p

 

Jeg ser da vitterlig ikke å noe galt i slik utforskning og nei det betyr ikke på noen måte at man nødvendigvis er homofil. Det kan nok i noen tilfeller være snakk om homoseksualitet, men det trenger ikke være det heller.

 

Og ja, har hørt om dette før og om det er normalt... nja.. tror det skjer en god del skjult så er vanskelig å si, men tror ikke det er så alt for sjeldent. Og er iallefall ikke noe galt med det i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er ett menneske. Jeg har gjort noen ting som ikke var så vellykket, jeg har hatt sex bare fordi jeg hadde lyst på sex. Det viste seg at når jeg ikke hadde lyst på personen som jeg hadde sex med, så var ikke sexen noe spesielt, uavhengig av kjønn. Jeg har også vært med på opplevelser i forbindelse med sex som har vært veldig positive, ellers hadde jeg vel ikke visst at noen opplevelser mellom mennesker og sex er forskjellige. En ting jeg vet er hvem jeg er glad i, hvem jeg er forelsket i og hvem jeg elsker. Det har selvfølgelig forandret seg i løpet av de 28 årene jeg har levd, det begynte vel som spebarn, og det eneste jeg visste var soving og mat fra mammas pupp, til den personen jeg er idag.

 

Så hvilke erfaringer har jeg med sex? Vel, det begynte året før barneskolen, med to gode venner, en gutt og ei jente - utforsking. Kanskje jeg var tidlig ute, men jeg har bestandig vært nysgjerrig. Neste var vel en annen god venn, jeg var 9 - ei jente, vi snakket om alt som var vanskelig for ett barn på 9, verdensproblemer med andre ord. Deretter var det en ny bestevenn når jeg var 12. Jeg hadde flyttet fra mamma til pappa, noe som var særdeles vanskelig for alle parter, og min venn var en jeg kunne stole på, holdt humøret mitt oppe, passet på at jeg hadde noe å gjøre på fritiden og noen å gå sammen med til skolen, han skulle vært født etpar måneder senere, eller jeg noen dager tidligere, siden han gikk ett klassetrinn over meg. Vi eksprimenterte seksuelt. Han hadde ei søster som var veldig sjarmerende, så det endte med min første forelskelse. Selv om ho var 3 år eldre enn meg, kan jeg fremdeles huske noen bortgjemte kysseseanser, eller at jeg forlot min gode venn i kjellerstua for å snike meg inn soveromsvinduet hennes fra baksiden av huset. Ho hadde hår på plasser jeg ikke trodde det skulle være hår; eksprimentering.

 

Ungdomsskoleårene var jeg hodestups og håpløst forelsket. Det førte ikke til stort. Neste opplevelse jeg hadde med sex var sommeren da jeg var 21. Ett ONS endte med en sommerflørt/første seriøse forhold med ei jente, vet ikke helt hvordan man bør klassifisere hendelsen, mange gode minner ble det ut av ihvertfall. Siden sjølpining er en stor del av min personlighet, så tok det en god stund før jeg hadde noen ny opplevelse med sex. Jeg var 23, ett ONS på ett fjell, med ett lite attraktivt menneske, men jeg savnet sex. Ho var ikke en av de tingene jeg tenker tilbake på, men der og da var jeg på en måte glad for å få akten overstått - slik at jeg kunne komme meg videre med livet mitt (etter sommerflørten etpar år tidligere). Bare en måned senere tok jeg med meg ett ONS hjem fra byen. Jeg hadde lyst på sex igjen. Han er heller ikke noe jeg tenker spesielt mye på.

 

Ha litt overbærenhet, dette blir litt lenger enn jeg tenkte. Sommeren da jeg var 25 jobbet jeg endel, er glad i sommeren. Den eneste årstiden jeg kan finne på å være litt impulsiv. Kjærligheten gikk jo ikke akkurat bra heller, ho som var min beste venn, men fremdeles like opptatt. En kveld jeg kom hjem fra jobb fant jeg den gode ideen å reise rett til en båt på brygga i byen noen mil unna. Der var min tidligere arbeidskollega og "gå på fyllla"-venn. Jeg visste godt at han var hodestups etter meg, som han alltid hadde vært. Det var særdeles hyggelig å møte hans nåværende samboer og partner, gode drinker var det også. Også dukket drittsekken i meg opp, eller jeg ble full, eller jeg hadde lyst på sex. Jeg vet ikke helt, det er en av de få tingene mine aller beste venner ikke har fått vite. Ikke fordi jeg er gutt og hadde guttesex. Men fordi jeg hadde lyst på sex, og hva gjorde jeg med det? Jo, jeg utnyttet en jeg vet har vært forelsket i meg siden første gang han møtte meg, og dette bare fordi jeg hadde lyst på sex. Hvordan han fikk typen sin til å tilgi utroskap er over min evne til å forstå, men det lille jeg vet er at det gikk iorden.

 

Lett sammendrag; jeg har hatt samleie med både gutter og jenter, jeg har aldri tent på å se en naken gutt, men jeg tenner på å se en naken jente. Alikevel har jeg hatt samleie med begge kjønn. (Og det gjelder både bli tatt og ta når det kommer til guttene). Følelsesmessig har jeg bestandig vært forelsket i jenter, aldri i en gutt. Så mitt spørsmål til folkene her i tråden; hvilken bås tilhører jeg?

Lenke til kommentar

Awwww, that's so sweeeeet! :roll::hrm:

 

Selvfølgelig hører han til i kategorien menneske! Det gjør vi jo alle! Men legninger er til for å beskrive ett menneskes seksuelle orientering. Hva er problemet liksom..

 

Og jeg synes det er ett underlig fenomen at man bare tilfeldigvis knuller vettet av en gutt, bare fordi man har lyst på sex. En heteroseksuell har seg kun med det andre kjønn. En biseksuell har seg med begge. Ergo Pjokk, du er biseksuell/bifil så lenge du har deg med gutter..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Selvsagt er du hetero! Du sa jo selv at du utnyttet han for sex'en, og ikke noe annet. Han var en easy catch, fordi du visste han ville ha deg = napp. Du tenner på jenter, ikke gutter. Da er du hetero, etter min mening. Eksperimentering er det lov å gjøre, så man finner ut hva man foretrekker.

Lenke til kommentar
Og det er ingen her som har sagt noe på at eksprimentering ikke er lov eller at man er bi med en gang man kliner med samme kjønn. Men om man er på nattebesøk hos Ole for femte gang, ja da er det noe der..

Han hadde sex med han fyren én gang da. Da kaller jeg det eksperimentering, eller faktisk ren utnyttelse

Lenke til kommentar
Og det er ingen her som har sagt noe på at eksprimentering ikke er lov eller at man er bi med en gang man kliner med samme kjønn. Men om man er på nattebesøk hos Ole for femte gang, ja da er det noe der..

Han hadde sex med han fyren én gang da. Da kaller jeg det eksperimentering, eller faktisk ren utnyttelse

Hvorfor er det utnyttelse?

Lenke til kommentar
Awwww, that's so sweeeeet! :roll::hrm:

 

Selvfølgelig hører han til i kategorien menneske! Det gjør vi jo alle! Men legninger er til for å beskrive ett menneskes seksuelle orientering. Hva er problemet liksom..

 

Og jeg synes det er ett underlig fenomen at man bare tilfeldigvis knuller vettet av en gutt, bare fordi man har lyst på sex. En heteroseksuell har seg kun med det andre kjønn. En biseksuell har seg med begge. Ergo Pjokk, du er biseksuell/bifil så lenge du har deg med gutter..

 

Det er faktisk ganske vanlig med one night stands her i landet, jeg er en av de som tilslutt har funnet at det ikke er spesielt givende. Likefullt vil jeg aldri se ned på eller dømme folk som har sex bare for sexens skyld. Hver sin smak, men du viser ganske klart at du ikke aksepterer ONS - "tilfeldigvis knuller vettet av" - har du noen gang hatt ett ONS? Vel, jeg har hatt med begge kjønn, og forskjellen er ikke spesielt stor. Jeg har vært like lite tiltrukket av jentene som av guttene. For meg har det stort sett vært i forbindelse med en bytur, og menneskene det har vært med har vært tilgjengelige.

 

Du må gjerne putte meg i båsen biseksuell, men du tar feil, jeg er heterofil. Problemet biseksuell stemplet skaper er dette; Du vet han fyren på båten, han lot seg utnytte mens han var i ett forhold, rett og slett fordi han trodde jeg var biseksuell og hadde lyst på han. Her kommer problemet inn, jeg har ikke lyst på gutter, verken for sex eller for noe mer. Forventningene han hadde til sexen var noe helt annet enn det som var realistisk, og hadde han visst det han vet idag - at jeg er heterofil - hadde han aldri latt seg utnytte.

 

 

Og det er ingen her som har sagt noe på at eksprimentering ikke er lov eller at man er bi med en gang man kliner med samme kjønn. Men om man er på nattebesøk hos Ole for femte gang, ja da er det noe der..

 

Der er vi kanskje enige, hadde jeg gjentatte ganger hatt sex med Ole, så ville jeg nok revurdert hvilken bås jeg tilhører. Men du har vel allerede vist ganske klart at du synes jeg tilhører den biseksuelle gruppen, så du motsier deg selv med det du sier over.

 

Selvsagt er du hetero! Du sa jo selv at du utnyttet han for sex'en, og ikke noe annet. Han var en easy catch, fordi du visste han ville ha deg = napp. Du tenner på jenter, ikke gutter. Da er du hetero, etter min mening. Eksperimentering er det lov å gjøre, så man finner ut hva man foretrekker.

 

Akkurat slik jeg også tenker om meg selv.

 

Nå er dette ett diskusjonsforum på nettet, så det har ikke spesielt stor praktisk betydning om dere putter meg i feil bås, men i det virkelige liv skaper biseksuell stemplet reelle problemer. Jeg møter nye mennesker i alle slags varianter, og jeg har erfart hvor vanskelig ting kan være når mennesker har urealistiske forventninger med bakgrunn i båsen man er blitt puttet i. Jeg har selv vært stormende forelsket i ei som var bifil, idag er vi kjempegode venner, men vi var igjennom litt av hvert, før jeg tilslutt fant ut at hun er homofil. Hadde jeg visst dette fra første stund, hadde ting vært mye enklere, for jeg ville ikke sett noen mulighet for at det skulle skje noe, og gitt opp.

 

Tilslutt vil jeg påpeke at folks holdninger til sex varierer, for meg er ikke sex akkurat noe "stort", jeg er fullt istand til å tilfredsstille behovet med det mennesket som er tilgjengelig der og da. Det betyr ikke at jeg trenger å være tiltrukket av personen det skjer med, og det er ikke noen stor sak hvem det er. "Tøm og røm" funker uavhengig av kjønn. Den dagen folk virkelig begynner å forstå "casual sex", så vil man se at å oppheve sex til noe livsforandrende bare gir falske forventninger til sex.

Lenke til kommentar
Awwww, that's so sweeeeet! :roll::hrm:

 

Selvfølgelig hører han til i kategorien menneske! Det gjør vi jo alle! Men legninger er til for å beskrive ett menneskes seksuelle orientering. Hva er problemet liksom..

 

Og jeg synes det er ett underlig fenomen at man bare tilfeldigvis knuller vettet av en gutt, bare fordi man har lyst på sex. En heteroseksuell har seg kun med det andre kjønn. En biseksuell har seg med begge. Ergo Pjokk, du er biseksuell/bifil så lenge du har deg med gutter..

Selvmotsigelse.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Jeg er uenig i at det er en forskjell mellom -fili og -seksualitet, fordi mer-enn-vennskapelige forhold mellom mennesker identifiseres nettopp med det at forholdet er seksuelt. Jeg er da visselig ikke homofil om jeg er ordinær venn med personer av samme kjønn.

Du har misforstått ser jeg. Det går an å være tent på en person uten å være følelsesmessig tiltrukket av personen.

Lenke til kommentar
Awwww, that's so sweeeeet! :roll::hrm:

 

Selvfølgelig hører han til i kategorien menneske! Det gjør vi jo alle! Men legninger er til for å beskrive ett menneskes seksuelle orientering. Hva er problemet liksom..

 

Og jeg synes det er ett underlig fenomen at man bare tilfeldigvis knuller vettet av en gutt, bare fordi man har lyst på sex. En heteroseksuell har seg kun med det andre kjønn. En biseksuell har seg med begge. Ergo Pjokk, du er biseksuell/bifil så lenge du har deg med gutter..

Selvmotsigelse.

 

Jeg ser det ikke, gidder du forklare hva du mener?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...