Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, et siste innlegg fra meg:

 

Frohman: kan du være så vennlig å lese hele tråden? Vi har alle blitt enig i at utforsking er en ting, å gjenta det er homofilt/lesbisk/bifilt. Å si noe annet er fornektelse.

 

Mr Crowley: Om 5-10 år eksisterer det ikke hets mot homofile lengere. Jeg bor i Finnmark og til og med her er toleransen blitt veldig stor.

 

Jeg driter egentlig i hva som sier og gjøres på ungdomskolen der dere mest sansynlig går. Jeg snakker om ute i samfunnet.

 

 

Melisma: Nok en gang takk skal du ha. Som jeg har nevnt tidligere klarer jeg ikke å ordlegge meg så godt i tekst, men du skriver akkurat det jeg mener. Godt å se at det er andre oppegående folk her.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Eg kan fint onanere med frk høyre uten at eg tenner på hånda mi.

 

Man kan fint ha sex med noen uten å tenne på vedkommende. Sex er så mangt og følelsene rundt er enda mer. Dersom dere ikke har oppdaget dette enda så har dere mye å glede dere til.

 

For å ta et eksempel eg brukte på en fest en gang. Man sitter på et hotellrom og på andre siden hører man stønnelyder. Det er ingen ting som antyder om det er to damer, to mannfolk eller et eller flere av to kjønn. Hvor mange ville kunne bli tent på det? Som sagt, det er ingen ting som tilsier hvilket kjønn personene på andre siden har. Eg nevnte ingenting om kjønn på festen, og ingen hadde på det tidspunktet anelse om hva formålet med spørsmålet var. De fleste innrømmet at det ville være opphissende og kanskje ført til en liten hyrdestund for seg selv.

 

Hva da om man runker til seansen som foregår på andre siden for så å oppdage at det er to mannfolk? Hva om man oppdager at det er kvinnfolk? Dessverre er det rimelig opplagt hva de fleste svarte.

 

Og diskusjonen på den festen førte ikke akkurat noe sted. Men eg hadde ikke forventet noe annet når eg var på fest med personer som tror safe sex er et synonym på rohypnol.

Lenke til kommentar
Melisma: Nok en gang takk skal du ha. Som jeg har nevnt tidligere klarer jeg ikke å ordlegge meg så godt i tekst, men du skriver akkurat det jeg mener. Godt å se at det er andre oppegående folk her.

Hvis du titter på Melismas innlegg, så vil du fort finne ut at hun har misforstått gigantisk.

Lenke til kommentar
Melisma: Nok en gang takk skal du ha. Som jeg har nevnt tidligere klarer jeg ikke å ordlegge meg så godt i tekst, men du skriver akkurat det jeg mener. Godt å se at det er andre oppegående folk her.

Hvis du titter på Melismas innlegg, så vil du fort finne ut at hun har misforstått gigantisk.

 

''Jeg er litt usikker på den eksprimenteringen.. man kan ikke holde på flere ganger å si "jeg bare eksprimenterer".. den holder ikke.. ''

 

Synes hun sa det ganske godt jeg.

Lenke til kommentar
Melisma: Nok en gang takk skal du ha. Som jeg har nevnt tidligere klarer jeg ikke å ordlegge meg så godt i tekst, men du skriver akkurat det jeg mener. Godt å se at det er andre oppegående folk her.

 

Selv takk :) Det er jo åpenlyst at det er fornektelser her.. og at man febrilsk prøver å finne bortforklaringer og unnskyldninger.. Virker som om folk ikke vil innrømme det ovenfor seg selv engang..

Lenke til kommentar
''Jeg er litt usikker på den eksprimenteringen.. man kan ikke holde på flere ganger å si "jeg bare eksprimenterer".. den holder ikke.. ''

 

Synes hun sa det ganske godt jeg.

Enig. Da kan man heller si "Jeg liker å ha sex, og bryr meg ikke så veldig mye om hvilket kjønn det er med, så lenge det er med noen jeg er trygg på."

Lenke til kommentar
''Jeg er litt usikker på den eksprimenteringen.. man kan ikke holde på flere ganger å si "jeg bare eksprimenterer".. den holder ikke.. ''

 

Synes hun sa det ganske godt jeg.

Enig. Da kan man heller si "Jeg liker å ha sex, og bryr meg ikke så veldig mye om hvilket kjønn det er med, så lenge det er med noen jeg er trygg på."

Ja, og hvis det er med en gutt så kan du legge til: Og jeg er homoseksuell.

 

 

Melisma: ja, de fleste kommer jo tross alt ikke ut av skapet før de er 17-18 år. Kanskje til og med senere. Der beudrer jeg faktisk Snobjorn litt.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Seriøst, folkens, skjerp dere her! En gutt kjenner ikke forskjell på om det er en jente eller en gutt som suger han. Det er ikke noe som hindrer en heterofil gutt i å eksperimentere seksuelt med en kompis.

 

Dere som påstår at man må være homo/bi for å gjøre noe seksuelt med en av samme kjønn, er litt på jordet og veldig ignorante når mange her prøver å forklare at hvilken legning man har ikke forandres av hvem man har sex med. Selv om mange heterogutter av prinsipp skjærer gulroten i biter istedenfor å bite rett av den, er det jo også noen heterogutter som er ganske nysgjerrige på hvordan det er å ha sex, og jeg kjenner flere heterofile gutter som har innrømmet å ha sugd eller blitt sugd av en kompis (blir ofte til at de blir enige om å suge hverandre etter tur eller noe i den dur) bare for nysgjerrighetens skyld. Og guess what, ingen av dem forandret legning! :O Kjenner riktignok et par som etter litt guttekos fikk øynene opp for gutter som sexpartner, eksperimenterte litt videre og siden har definert seg selv som biseksuelle, men også heterofile gutter.

 

Legnignen er man født med, den kan ikke endres på. Men man kan ikke ta noen blodprøve for å se om man er skeiv eller streit, man har ingen fasit om man bare spør seg selv, man bare er sånn og da er det jævlig kjipt å bare anta at man er heterofil, fordi folk flest er det.

Lenke til kommentar

Det var vel kiire som sa det med å lukke øya og tenke på drømmedama.. Noe jeg synes blir for tåpelig. Eneste gangen det er tillat er når jorda har gått under og det bare er deg og en annen gutt igjen på jorda..

 

Har man aktivt frivillig sex med det samme kjønn, ja da er man bi/homo.. ja her kommer jeg med ett stempel rett i panna på "dere" som føler dere truffet.. kan ikke skjønne hva annet man skal kalle det jeg da men.

 

Yoshi: der kommer den eksprimenteringen igjen, greit nok at man er sååå nysgjerring at man tar det steget å gjør noe seksuelt, men om det skjer flere ganger, ja da er det noe i lufta.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å innrømme..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan du virkelig ikke se forskjellen på å eksperimentere et par ganger for å finne ut hva man liker, og å gjøre det på fast basis? Det blir feil å stemple maten som utgått på dato før du har luktet på den.

 

Edit: Innlegget var rettet mot Melisma.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Seriøst, folkens, skjerp dere her! En gutt kjenner ikke forskjell på om det er en jente eller en gutt som suger han. Det er ikke noe som hindrer en heterofil gutt i å eksperimentere seksuelt med en kompis.

 

Dere som påstår at man må være homo/bi for å gjøre noe seksuelt med en av samme kjønn, er litt på jordet og veldig ignorante når mange her prøver å forklare at hvilken legning man har ikke forandres av hvem man har sex med. Selv om mange heterogutter av prinsipp skjærer gulroten i biter istedenfor å bite rett av den, er det jo også noen heterogutter som er ganske nysgjerrige på hvordan det er å ha sex, og jeg kjenner flere heterofile gutter som har innrømmet å ha sugd eller blitt sugd av en kompis (blir ofte til at de blir enige om å suge hverandre etter tur eller noe i den dur) bare for nysgjerrighetens skyld. Og guess what, ingen av dem forandret legning! :O Kjenner riktignok et par som etter litt guttekos fikk øynene opp for gutter som sexpartner, eksperimenterte litt videre og siden har definert seg selv som biseksuelle, men også heterofile gutter.

 

Legnignen er man født med, den kan ikke endres på. Men man kan ikke ta noen blodprøve for å se om man er skeiv eller streit, man har ingen fasit om man bare spør seg selv, man bare er sånn og da er det jævlig kjipt å bare anta at man er heterofil, fordi folk flest er det.

 

Man kjener kanskje ikke forskjell på om det er en jente eller gutt som suger deg nei. Men FYTTI GRISEN! Det må jo være kvalmt uansett hvordan det kjennes når en annen gutt tar på kukken din... Og det er vel heller ingen hetrofile gutter som er så syke i hodet att de er villige til å suge en annens kukk bare for nyskjerrighetens skyld..

Hvis gutter er så nyskjerrige på hvordan det er å ha sex. HVORFOR GÅR DERE IKKE OG HAR SEX DA?

Og får all del, ikke med en ANNEN GUTT!

Lenke til kommentar

Jeg mener begge parter har litt rett. Jeg skrev noe baki der som ble litt oversett virker det som, og det var at en stor del av ungdommer har mer eller mindre tilbøyeligheter for masse rart, men mange undertrykker dette bevisst eller ubevisst. De som virkelig tør å innrømme at de har disse følelsene, prøver å gjøre noe ut av dem, og straks hormonhelvetet er over har de enten funnet ut at de ikke var homofile likevel, mistet de følelsene de hadde for det samme/motsatte kjønn, eller at det er litt kos å ha sex med en av samme kjønn inn i mellom.

 

Det de uansett har funnet ut er at legningsuttrykk som plasserer en i bås er unødvendige, noe jeg synes vi burde blitt enige i i denne diskusjonen.

 

Ja, liker man å ha sex med en av samme kjønn, er man per def. biseksuell/homofil. Det kan gå over etter ungdomsårene, eller det er bare slik. Kanskje det til og med bare er et plutselig homofilt innfall. Det er vel noe det også. Og er det noe galt i det? Ne-hei! Termer som definerer legning er unøyaktig og i bunn og grunn unødvendig.

Lenke til kommentar
Kan du virkelig ikke se forskjellen på å eksperimentere et par ganger for å finne ut hva man liker, og å gjøre det på fast basis? Det blir feil å stemple maten som utgått på dato før du har luktet på den.

 

Edit: Innlegget var rettet mot Melisma.

 

 

Som jeg har prøvd å få frem, så er det greit å prøve ut, men ikke over flere ganger.. Enten liker du det, eller så liker du det ikke. Og så finnes det sånne som meg også, som vet 100% at jeg ikke liker jenter seksuelt i det hele tatt, trenger ikke eksprimentere i det hele tatt for å vite det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...