Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest mr.nyskjerrig

Er det normalt at gutter på ungdomskolen (lillebroren min på 15) runker, suger, puler hverandre? ikke at man er sammen eller forelsket, men bare kåte og nyskjerrige? han fortalte meg nyl nå nylig at han gjorde det med en i klassen... de er ikke sammen eller forelsket eller noe men de gjør det for å utforske... jeg gjordet det jo selv når jeg var på hans alder..(noen år tidligere faktisk også :wee:) og jeg lurer da på gjorde dere også dette vet dere om noen som gjør/har gjort dette , er dette normalt? det blir jo nesten som en runke/suge kompis eller en mildere versjon av fuckfriend... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wæow, jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

Men per i dag er det kanskje normalt, men jeg som person vil jo tro at de heller mer til den ene legningen eller den andre. Men kan jo hende at det bare er for å teste hva man liker best.

 

Men jeg liker ikke tanken på det, kan jo være spennende for guttene og sjekke det ut da !

Be han kose seg, men la han gjøre det med måte. For er ikke så gøy om slike ting kommer ut!

 

Hadde ei venninne som var litt for extrem på den fronten, å hun "kjenner" ingen lengre.

Lenke til kommentar

Dette fenomenet har jeg aldri sett noe til eller hørt om her i Trøndelag. Har lagt merke til flere og flere lignende poster her på forumet, men i RL har jeg ikke merket noe.

 

Uansett, jeg anser slikt som ren homofili, og slike er i min bok homofile eller bifile. Jeg ser ikke dette på som "normalt" (mtp hyppighet)

Lenke til kommentar

Man kan vel trygt si at muligheten for homofili, bifili eller biseksuell er absolutt til stede. Så hvor normalt er det å være homo, bifil eller biseksuell? Det er jo i dagens samfunn langt fra unormalt ihvertfall. Jeg kjenner flere jenter som er biseksuelle enn gutter for så vidt, men slik det er i dag med fokus på sex og normalisering av seksuelle legninger så ser jeg jo for meg at det er lettere for unge i dag utføre seksuelle handlinger med hverandre. Det er jo bare en videreføring av gjensidig runking, og det er nok veldig mange som har vært med på.

 

Til deg som hadde veninne som eksperimenterte litt "for mye", og at ingen "kjenner" henne nå lengre. Hadde hun sex med jenter og så var det ingen som ville være venn med henne? Det synes jeg høres utrolig teit ut ihvertfall. Høres ut som typisk bygdementalitet.

Lenke til kommentar

ikke kom å si at det er normalt for en gutt å suge sin gutte kompis, vil si det er ganske så unormalt !

iallefall hvis en selv sier at enn er hetro... og bare utforsker ...

 

men er jo ikke farlig å være på den unormale siden...

er jo folk som mener at homofili er unormalt enda..

Lenke til kommentar

Vet også om tilfeller som dette, men da i litt yngre alder. Men det er nok ikke så uvanlig for unger og utforske på hverandre. Også samme kjønn. Dette skjer nok like ofte hos gutter på gutter, jenter på jenter osv.. og også på det motsatte kjønn. Så er nok ikke helt uvanllig nei.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Har aldri hørt om noen som har gjort dette i virkeligheten. Det er lovlig å eksperimentere litt, men blir man kåt av dette bør man tenke over hvilken legning man har. Jeg ville vært veldig skeptisk til å bedrive slike aktiviteter med en kompis, ettersom man lett kan angre i ettertiden.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest mr.nyskjerrig
Har aldri hørt om noen som har gjort dette i virkeligheten. Det er lovlig å eksperimentere litt, men blir man kåt av dette bør man tenke over hvilken legning man har. Jeg ville vært veldig skeptisk til å bedrive slike aktiviteter med en kompis, ettersom man lett kan angre i ettertiden.

 

da jeg gjorde det var jeg i 12 års alderen og jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, fordi nå vet jeg at jeg ikke er homo. men bifil.. men kunne egentlig ikke tenke meg å ha et forhold med en mann/gutt... broren min har ikke kommet til det stadiet hvor man finner ut sin legning.. og det er mange som tror at de er homo når de er yngre, fordi de får stå av å se en pikk i f.eks dusjen på skolen eller noe slikt... ^^ men noen år senere er de stein hetro...

Lenke til kommentar

Jeg og har sett flere poster her inne om kompiser som har runket hverandre etc, men selv har jeg ikke hørt om noen som har gjort noe slik. Om det er unormalt eller ikke kommer an på hvordan du ser det. Man er jo ikke automatisk homo bare fordi man gjør noe sånt, og den oppfatningen synes jeg det er rart folk har. På den annen side er det kanskje å gå litt langt når to 15-årige gutter knuller hverandre for å eksperimentere. Tror dette er noe man må finne ut av selv, men tenk over at det er mulig du vil angre i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest mr.nyskjerrig

oi.. unnskyld jeg skrev feil... han er ikke 15.. Broren min fylte 14 i går og dette skjedde før jul.. hvor begge var 13.. om det får dere til å endre syn på saken... grunnen til at jeg skrev 15 er fordi fettern min ble 15 i dag... så tenkte litt feil...

Lenke til kommentar

Jeg har bodd mange plasser i det landet vi bor i, og i alle plassene der jeg har bodd, så har det ALDRI vært normalt å runke eller suge en kompis, med mindre en er homo eller bifil.... For min del hadde jeg ikke greid å få ståpikk vis en gutt sitter foran meg naken :S

Lenke til kommentar
Dette fenomenet har jeg aldri sett noe til eller hørt om her i Trøndelag. Har lagt merke til flere og flere lignende poster her på forumet, men i RL har jeg ikke merket noe.

 

Uansett, jeg anser slikt som ren homofili, og slike er i min bok homofile eller bifile. Jeg ser ikke dette på som "normalt" (mtp hyppighet)

Ditto, bare at jeg holder til i Oslo/Bærum.

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om noen som har gjort dette i virkeligheten. Det er lovlig å eksperimentere litt, men blir man kåt av dette bør man tenke over hvilken legning man har. Jeg ville vært veldig skeptisk til å bedrive slike aktiviteter med en kompis, ettersom man lett kan angre i ettertiden.

Dette synes jeg er en merkelig holdning. Fordi man eksperimenterer med en kompis så bør man "tenke over hvilken legning man har"? Hvorfor det?

 

Om det er noen som bør tenke over noe så er det herr Adidas99 over her som bør tenke litt over sine holdninger til andre mennesker. Skjerpings, kaktus er sendt i posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...