Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*patter tiss* jeg er ikke homo.. herreguud.. jeg eksperimenterer bare.. MMmmM.. Jeg er ikke homo.. *patt patt* ..

Og du sa at Kiire var usaklig?

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal si mere.. Ikke fordi jeg har forandret mening, men fordi det er så mye sykt som sies her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Termer som definerer legning er unøyaktig og i bunn og grunn unødvendig.

Amen.

 

 

*patter tiss* jeg er ikke homo.. herreguud.. jeg eksperimenterer bare.. MMmmM.. Jeg er ikke homo.. *patt patt* ..

Og du sa at Kiire var usaklig?

Rasch ... den der var barnslig.

Om han "patter på en tiss" og finner ut at han ikke liker det, så har han hvertfall prøvd. Og om han liker det, fint for ham! Du kan da kalle ham bifil/homofil, alt etter hva slags bås du vil ha ham i.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Haha, ok, beklager, jeg skal hilse de heterofile kompisene mine som har hatt guttesex flere ganger om at de er homo/bi, bare fordi Rasch og Melisma sa det. ^^

 

Skal også ta en telefon til Finn Schøll og Per-Kristian Foss om at de ikke er homofile, men bi/hetero siden de begge har levd i heteroseksuelle ekteskap og begge har barn, altså har de begge hatt heterosex mer enn én gang hver.

 

Kanskje de håpet at de ville bli heteroseksuelle og miste interessen for menn om de levde vanlig med en dame, men det var i så fall epic failure @ dem, for legnigen er man født med og den endres ikke.

 

EDIT: Skal hilse dem fra The Game også. Flere?

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
Men så er ikke du fasiten på et menneske heller, da.

 

 

Hva mener du.. skal du prøve å være spydig ved å vri på det jeg sier? Du skjønte sikkert ganske godt hva jeg mente.

 

 

L4r5: haha, here we go again.. :p

 

Yoshi: Nei, ikke fordi vi sier det, men fordi alle forklaringer på de seksuelle legningene beskriver det slik.. definisjoner vettu..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

For meg er det bare en stor, åpen bås uten vegger, og i den båsen kan man sette seg ned akkurat hvor man ønsker. Drit i hva andre sier, drit i "samfunnets regler", drit i seksuell legning, du bestemmer selv.

Lenke til kommentar

Man kan ikke velge å gå vekk fra definisjoner som allerede er der, det er beskrivende forklaringer på hva slags handlinger man begår.. De som ikke vil kalle seg noe som oasser dem perfekt etter definisjonen, ja da får jeg ett inntrykk av at man skammer seg eller er flau osv.. no offence på noen av dere. Synes det bare er litt for mye benektelser her..

 

 

Når kiire sier "drit i legninger, det bestemmer du selv" så kunne det like så godt stått "drit i at 2+2 er 4, du bestemmer selv hva det blir"

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor må du absolutt ha en definisjon på noe? Samme hvor mange definisjoner det er er det alltid noen som ikke vil passe 100% til den definisjonen, og da er man like langt.

 

EDIT: Melisma: Det er litt forskjell på mattestykker og alle de fine definisjonene du vil ha alle under.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Når kiire sier "drit i legninger, det bestemmer du selv" så kunne det like så godt stått "drit i at 2+2 er 4, du bestemmer selv hva det blir"
Det er nå faktisk ikke slik at man blir bi/homo om man gjør en handling som er homo.

Hva med alle de homofile som har kone og barn før de står frem. Det hjør dem ikke hetero selv om de har hatt heterosex.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Man kan ikke velge å gå vekk fra definisjoner som allerede er der, det er beskrivende forklaringer på hva slags handlinger man begår.. De som ikke vil kalle seg noe som oasser dem perfekt etter definisjonen, ja da får jeg ett inntrykk av at man skammer seg eller er flau osv.. no offence på noen av dere. Synes det bare er litt for mye benektelser her..

 

 

Når kiire sier "drit i legninger, det bestemmer du selv" så kunne det like så godt stått "drit i at 2+2 er 4, du bestemmer selv hva det blir"

You, sir, are an idiot.

 

Nå er du så trangsynt at jeg gir opp. Det er ikke snakk om å bryte naturlover eller benekte at 2+2 er 4! Det er snakk om å si at man ikke automatisk er homo/bi uansett hva slags eksperimentering man finner på i tenårene. Så klart, de fleste gutter som frivillig suger pikk, er homo/bi, men det er ikke fordi noen naturlov sier det, det er bare fordi man er født sånn.

 

Jeg skjønner ikke hva mer jeg skal si, det virker som om alt du leser er "Man er jo ikke homo bare fordi man er driiiitkeen på homsesex og nyter det hver eneste dag".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...