Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Dette hadde jeg adri hørt om før jeg fant denne tråden! Har hørt noen ganger om jenter som har utforsket litt på hverandre, men gutter må jeg si bare er nasty.

Hvorfor er det så nasty med gutter? :roll:

 

Selv har jeg ingen problemer med gutter som har hatt sex med hverandre.

Folk må få lov til å være forskjellige...

 

Å finne jenter som vil ha sex med en i 14-16 årsalderen er faktisk ikke enkelt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, men man må ikke ha sex med andre gutter for det.. da har man en høyrehånd å hjelpe til med. Det er jo faktisk ikke sånn at man MÅ ha sex bare fordi man er 14-16....

Hvorfor er det greit om jenter gjør det, da?

 

Muahaha, tror fint lite på at en som har seg med en av samme kjønn for morroskyld ikke har god kontakt med sin homofile side.

 

tåpelig diskusjon

 

Faen meg rett !

Faen meg feil.

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg nettopp spiste frokost...

 

Jeg vil tørre å påstå at dette er litt utenfor A4 - ser ikke helt for meg 8.-klassinger som har sex med hverandre. Kjære tid, hadde jeg ferska fetteren min eller noen andre i den alderen ha sex med en kompis, hadde jeg løpt Over The Hills And Far Away. Kanskje også anlagt helskjegg og levd med ville dyr resten av livet.

haha :D

 

Det er gøy å se alle som forsvarer denne "eksperimentering-sex'en", skulle gjerne like å se om de var like åpent sinnede IRL om en bestekompis eller bestevenninne av de pulte en av samme kjønn og så bortforklarte med: "skulle bare prøve noe nytt jeg".

 

For hvor går grensa egentlig, faen heller, jeg får bare beklage, men hvis en kompis i vennegjengen min plutselig skulle fortelle oss at han hadde vill rompesex med en annen fyr et par - tre ganger fordi han ville eksperimentere litt, så er det vel neppe noen som ikke får det uttrykket her: :eek:

Det sier vel mest om både deg og vennegjengen din. :)

 

My god, det sier vel mest om vennegjengen din? Hva skjer da? Er det galt å bli overrasket hvis du finner ut at to av dine nærmeste kompiser driver å rævkjører hverandre?

 

Hærlighet for en verden det blir...

 

Jeg driver ikke å runker mine venner. Vi er jævlig åpen med hverandre, men SÅ langt går vi ikke for det er rett og slett ikke ønskelig! Hva er det egentlig dere mener? Hvis dere bare gjør det for nytelse og eksperimentering med kompiser uten at dere er homofile, hvorfor ikke eksperimentere litt med hunden eller mora di? Finn deg en hest. Samme prinsippet...

Lenke til kommentar
Jeg driver ikke å runker mine venner. Vi er jævlig åpen med hverandre, men SÅ langt går vi ikke for det er rett og slett ikke ønskelig! Hva er det egentlig dere mener? Hvis dere bare gjør det for nytelse og eksperimentering med kompiser uten at dere er homofile, hvorfor ikke eksperimentere litt med hunden eller mora di? Finn deg en hest. Samme prinsippet...

 

Herremin, så sykt argument du har!! "ja, la oss gjøre noe ulovelig i stedet, incest eller dyremishandling" Det der va bare helt på trynet ass. Du kan ikke sammenligne gutter som holder på med hverandre med slike ting! Helt tåpelig.

 

Hvorfor er det greit at homofile ligger sammen, men ikke to gutter som er hetero? Hva er problemet??

Lenke til kommentar
Hvis dere bare gjør det for nytelse og eksperimentering med kompiser uten at dere er homofile, hvorfor ikke eksperimentere litt med hunden eller mora di? Finn deg en hest. Samme prinsippet...

Med de meningene der er det ikke rart det blir mye hets her i verden.

Hvordan er det samme prinsippet??

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg nettopp spiste frokost...

 

Jeg vil tørre å påstå at dette er litt utenfor A4 - ser ikke helt for meg 8.-klassinger som har sex med hverandre. Kjære tid, hadde jeg ferska fetteren min eller noen andre i den alderen ha sex med en kompis, hadde jeg løpt Over The Hills And Far Away. Kanskje også anlagt helskjegg og levd med ville dyr resten av livet.

 

hahaahha :D Leste ikke denne før nå, som karen under sa: Det mest fornuftige som er skrevet hittil.

Lenke til kommentar

Så kom en ny bruker inn, strødde om seg med litt av sin mening om hvor sært noe er, for så å starte samme diskusjonen, på nytt.

 

Jeg foreslår egentlig at vi legger hele diskusjonen litt på is. Melisma kommer aldri til å endre sin mening uansett. (ja, de siste 18 sidene er ett fint bevis på det.)

 

I tilleg til at tråden har vridd seg helt bort fra det opprinnelige temaet.

 

mrbjoern :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det greit at homofile ligger sammen, men ikke to gutter som er hetero? Hva er problemet??

Helt greit, men da er du homofil eller bifil... Poenget er at (100%) hetrofile personer ikke har, eller kunne tenke seg sex med samme kjønn. Dere kan gjerne betrakte dere som hetrofile explorers, men ikke f om dere lurer meg.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Hvorfor er det greit at homofile ligger sammen, men ikke to gutter som er hetero? Hva er problemet??

Helt greit, men da er du homofil eller bifil... Poenget er at (100%) hetrofile personer ikke har, eller kunne tenke seg sex med samme kjønn. Dere kan gjerne betrakte dere som hetrofile explorers, men ikke f om dere lurer meg.

Ja, du kan godt tro at de er homofile, men når de selv vet at de er heterofile... ja, da er de det.

Lenke til kommentar
Har man sex med gutter så er man homofil. Eller bifil. Når du tenner på noen av samme kjønn så er man ikke heteroseksuell.

Det er vel egentlig ganske selvmotsigende.

Den påstanden er dratt opp og svart på fem millioner ganger på de siste 18 sidene. Les dem og kom tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...