Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Det er nå faktisk ikke slik at man blir bi/homo om man gjør en handling som er homo.

Hva med alle de homofile som har kone og barn før de står frem. Det hjør dem ikke hetero selv om de har hatt heterosex.

 

Nei, men det er jo det man føler i hjertet man må følge! Om man er gutt og har lyst til å gjøre ting med en annen gutt opptil flere ganger og at man blir seksuelt opphisset, ja da er man jo en spade!..for å kalle en spade for en spade..

 

Yoshi: Det er Miss. Sir.. Greit at folk vil prøve ut og er nusgjerringe, men om de finner ut at de liker det, ja da er man stempla i min bok.. Trangsynt kan noen kalle det, realistisk kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Yoshi: Det er Miss. Sir.. Greit at folk vil prøve ut og er nusgjerringe, men om de finner ut at de liker det, ja da er man stempla i min bok.. Trangsynt kan noen kalle det, realistisk kaller jeg det.

 

Åja, unnskyld. You, Miss, are an idiot.

 

Nå vil levra snakke litt her. Jeg gir langt faen i hva som står i "din bok". "Din bok" heter ikke Naturloven, gjør den vel? Du kan kalle synet ditt "realistisk" om du vil, men det blir jo helt bak mål når alt du gjør er å benekte at det går an å ha sex med en av samme kjønn uten å være bi/homo. Ingen her har sagt at de som blir sugd av en kompis i blant og finner ut at de tenner på gutter, er heterofile. Å tenne seskuelt på folk av samme kjønn, er jo selve definisjonen på å ikke være heterofil, det har du tydeligvis også fått med deg. Men du er temmelig ignorant når du ikke kan forstå at noen faktisk klarer å ha sex bare fordi det er godt og for noen litt spennende, uten at man tenner seksuelt på kjønnet til den man har det med, men kun sexen i seg selv. Om dette er så langt utenfor din fatteevne, så er det det, men du bestemmer ingenting over andre og det er ikke din oppgave å definere andres legning.

 

"Ignorance is bliss", I guess.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_maren_*

Er einig i at ein ikkje MÅ vere homo sjølv om ein gut eksperimenterer med andre gutar, somme har kanskje behov for å prøve det ut for å sjå om dei liker det eller misliker det.

Men eg må seie at eg tykkjer det skurrar litt å seie at ein ikkje er homo dersom ein gut tenner på gutar, gjentekne gonger har sex med andre gutar og liker det, men framleis seier at han ikkje er homo... Eller bifil.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er einig i at ein ikkje MÅ vere homo sjølv om ein gut eksperimenterer med andre gutar, somme har kanskje behov for å prøve det ut for å sjå om dei liker det eller misliker det.

Men eg må seie at eg tykkjer det skurrar litt å seie at ein ikkje er homo dersom ein gut tenner på gutar, gjentekne gonger har sex med andre gutar og liker det, men framleis seier at han ikkje er homo... Eller bifil.

 

Jeg har iallfall aldri skrevet at en gutt kan være heterofil selv om han tenner på gutter. :)

Lenke til kommentar
Nå vil levra snakke litt her. Jeg gir langt faen i hva som står i "din bok". "Din bok" heter ikke Naturloven, gjør den vel? Du kan kalle synet ditt "realistisk" om du vil, men det blir jo helt bak mål når alt du gjør er å benekte at det går an å ha sex med en av samme kjønn uten å være bi/homo. Ingen her har sagt at de som blir sugd av en kompis i blant og finner ut at de tenner på gutter, er heterofile. Å tenne seskuelt på folk av samme kjønn, er jo selve definisjonen på å ikke være heterofil, det har du tydeligvis også fått med deg. Men du er temmelig ignorant når du ikke kan forstå at noen faktisk klarer å ha sex bare fordi det er godt og for noen litt spennende, uten at man tenner seksuelt på kjønnet til den man har det med, men kun sexen i seg selv. Om dette er så langt utenfor din fatteevne, så er det det, men du bestemmer ingenting over andre og det er ikke din oppgave å definere andres legning.

 

"Ignorance is bliss", I guess.

 

Ikke pent å kalle andre for idioter vettu.. Selvom de er av enn annen oppfatning enn deg.

 

"min bok" betyr at det er MIN bok.. MINE tanker og meninger.. skjønner? Og hvis en gutt "klarer" (dvs. at han vil) å ha sex med en annen gutt fordi han synes det er spennende og godt, ja da er det selve definisjonen på det å tenne på, ergo gutten tenner på å ha sex med den andre gutten. Ergo så tenner han på homofil sex..

 

Måte på hvor mye man skal bortforklare her da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Here we go again. Kall det bortforklaringer om du vil, men jeg mener det er fullt mulig for hvem som helst å ha sex med hvem som helst, uten å tenne på dem. Jeg så en gang en dokumentar om mindreårige som prostituerte seg for penger ... det er en mulighet. En annen mulighet (som nevnes nå for "tusende" gang) er at man ønsker å eksperimentere, finne ut om man liker det eller ei. Han kan "klare" (som du sier) å ha sex med en annen gutt fordi han syns det er spennende og godt, men han tenner nødvendigvis ikke på motparten. Sex er ikke bare å utføre en akt, det er mye annet som spiller inn, som følelser, spenning og forventninger. Likedan kan man utføre en seksuell akt uten å tenne på noen (eller på egenhånd, altså onani). Det er nokså trangsynt av deg å si at man tenner på homofil sex bare fordi man har prøvd det en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Nå vil levra snakke litt her. Jeg gir langt faen i hva som står i "din bok". "Din bok" heter ikke Naturloven, gjør den vel? Du kan kalle synet ditt "realistisk" om du vil, men det blir jo helt bak mål når alt du gjør er å benekte at det går an å ha sex med en av samme kjønn uten å være bi/homo. Ingen her har sagt at de som blir sugd av en kompis i blant og finner ut at de tenner på gutter, er heterofile. Å tenne seskuelt på folk av samme kjønn, er jo selve definisjonen på å ikke være heterofil, det har du tydeligvis også fått med deg. Men du er temmelig ignorant når du ikke kan forstå at noen faktisk klarer å ha sex bare fordi det er godt og for noen litt spennende, uten at man tenner seksuelt på kjønnet til den man har det med, men kun sexen i seg selv. Om dette er så langt utenfor din fatteevne, så er det det, men du bestemmer ingenting over andre og det er ikke din oppgave å definere andres legning.

 

"Ignorance is bliss", I guess.

 

Ikke pent å kalle andre for idioter vettu.. Selvom de er av enn annen oppfatning enn deg.

 

"min bok" betyr at det er MIN bok.. MINE tanker og meninger.. skjønner? Og hvis en gutt "klarer" (dvs. at han vil) å ha sex med en annen gutt fordi han synes det er spennende og godt, ja da er det selve definisjonen på det å tenne på, ergo gutten tenner på å ha sex med den andre gutten. Ergo så tenner han på homofil sex..

 

Måte på hvor mye man skal bortforklare her da..

 

Det er ikke pent å lyve, men jeg føler ikke at jeg har gjort det heller.

 

Jeg forstår absolutt hva uttrykket "min bok" betyr.

 

Men nei, nå påstår jeg at du tar feil. Resonnementet ditt understreker bare en gang for alle at du ikke forstår hva jeg mener og at du aldri kommer til å forstå det. Du forstår ikke at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng mellom legning og hvilket kjønn man har sex med for eksperimenteringsskyld i tenårene. Resonnementet ditt er rett helt til konklusjonen. Ja, en gutt som har frivillig sex med en annen gutt, liker det eller synes det er spennende og vil prøve det ut, men nei, det er ikke det samme som å være kåt på den andre gutten og ergo være bi/homo.

 

Klarer du ikke å forstå at noen makter å ha sex med en kompis bare fordi seksuell stimulanse er godt og at det ikke trenger å være en jente der for at en heterofil gutt skal bli kåt og klare å nyte det? At han har sex med en gutt en gang iblant, betyr da ikke at han går rundt og har lyst til å ha sex med gutter hele tiden.

 

Om nei: Neivel, dumt for deg, det endrer ingenting for noen andre.

Om ja: Så fint, velkommen til realismen og akseptens verden.

Lenke til kommentar
Det er nokså trangsynt av deg å si at man tenner på homofil sex bare fordi man har prøvd det en gang.

 

hæ? det har jeg da ikke sagt!? Jeg har sagt at det er greit å eksprimentere, men ikke å kalle det eksprimentering over lengere tid eller flere ganger. Da lyver man for seg selv eller andre.. det er min mening. Man eksprimenterer med mat også, enten liker man tomatsuppe eller så gjør man ikke det. Man må ikke prøve veldig mange ganger får å vite at "dette passer ikke meg"..

 

Yoshi:

Ja, en gutt som har frivillig sex med en annen gutt, liker det eller synes det er spennende og vil prøve det ut, men nei, det er ikke det samme som å være kåt på den andre gutten og ergo være bi/homo.

 

altså liker han det/tenner på det/synes det er spennende.. ja da har ikke jeg noe annet ord for å beskrive det annet en at han har sterke homofile tendenser, og at han enten er homo eller bi.. hetero er han ihvertfall ikke lenger hvis han finner ut at han tenner på gutter..

 

Klarer du ikke å forstå at noen makter å ha sex med en kompis bare fordi seksuell stimulanse er godt og at det ikke trenger å være en jente der for at en heterofil gutt skal bli kåt og klare å nyte det?

 

eeeh, nei.. det klarer jeg ikke forstå du.. da er han bi skjønner du! Det er selve definisjonen!! Det kan ikke du eller noen andre i hele verden forandre på.. si nei så mange ganger du klarer, forandrer ikke en dritt for det.. jeg har ordboka pluss andre artikler og definisjoner bak meg for å støtte dette, hva har du bak deg? :innocent:

 

At han har sex med en gutt en gang iblant, betyr da ikke at han går rundt og har lyst til å ha sex med gutter hele tiden.

 

Mhm, det betyr bare at han en gang i blandt plutselig tenner på gutter (ja for vi vet jo alle at tenningsmønsteret vårt avhenger av hvilken dagsform vi har.. "hmm, idag føler jeg for jenter, imorgen gutter, hvem vet hva jeg tenner på til helga!" :roll: er ikke sånn det funker skjønner du.. har han sex med gutter en gang i blandt, ja så tenner han på gutter uansett.. da er han homo/bi..

 

Ser du fiskeskjær snart eller? syns du har rodd ganske lenge nå.. burdte vel være framme snart nå vel!? :hrm:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Eg er en mann på 26 år. Eg tenner på menn og damer. Eg har vært gift med ei dame og har ei datter. Eg har vært med både damer og menn og liker begge deler. Men eg har så langt ikke vært forelsket i en mann og så langt tror eg heller ikke at eg klarer å få slike følelser.

 

Hvilken bås vil dere sette meg i?

 

Og for de av dere som mener verden er svart/hvitt så har eg ei nøtt til. Eg har en kamerat som hele livet har påstått at han er homofil. Men i praksis så har han vært forelsket i jenter og i gutter, men han tenner kun på gutter.

 

Hvilken bås havner han i?

 

edit: litt rot i mellom kjønna

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du ror nå forferdelig hardt selv, ikke det at du kommer spesielt langt når du bruker ordbøker og artikler som årer. Jeg er lei av hele diskusjonen, om du absolutt må ha alt helt firkanta etter ordbøker, artikler og definisjoner, kjempeflott for deg. Jeg er derimot mer fleksibel og åpen og bryr meg lite om definisjoner. Å prøve å definere seksuelle legninger er i mine øyne litt desperat og veldig upraktisk, nettopp fordi ikke alle passer inn i de forskjellige båsene. Vi kan hvertfall være enige om å være uenige.

 

EDIT: Og nomore beviser akkurat dette. Noen blir nemlig sittende på kanten mellom båsene, og da er hele poenget borte.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
*mange sterke meninger*

 

Bare for å ha det klart. Man har, i denne debatten, min disse nyansene:

- heterofil: følelser for motsatt kjønn

- homofil: følelser for samme kjønn

- bifil: følelser for begge kjønn

- heteroseksuell: tenner på motsatt kjønn

- homoseksuell: tenner på samme kjønn

- biseksuell: tenner på begge kjønn

- bi-nyskjerrig: en som godt kunne tenkt seg å prøve å ha sex med en av sitt eget kjønn.. også flere ganger.

 

Er det noen som er uenige i dette?

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Haha, Melisma, jeg klarer nesten ikke å tro deg! Nå slutter jeg herved å ta deg seriøst.

 

Du forstår bare ikke forskjellen mellom å tenne på et kjønn og å være glad i sex. Det får heretter være ditt problem, jeg orker ikke bruke mer tid og energi på å forklare det til deg, når alt jeg skriver uansett blir vridd til at jeg sier at en gutt kan tenne på en annen gutt uten å være homo/bi, noe som er akkurat det jeg ikke sier.

 

For aller siste gang, nå får jeg forklare det til deg med intravenøs:

 

Å være homo-/biseksuell: Å føle seksuell og/eller romantisk tiltrekning til det samme kjønn, altså at f.eks. en gutt generelt er seksuelt tiltrukket av andre gutter og føler for å ha sex med dem.

 

Å ha regelmessig sex med en av samme kjønn, selv om man er heterofil: Bare en handling. Man har sex bare for å ha sex, fordi sex er digg. Starter som oftest med at man er nysgjerrig på hvordan det er å bli seksuelt stimulert av noen andre enn seg selv og eksperimenterer litt med en venn som også er nysgjerrig på det samme og som tør å snakke om det (er jo ikke alle som tør det). Man blir da seksuelt opphisset på sexen i seg selv og ikke kjønnet til den man har sex med. Og som vi alle vet, er seksuell stimulanse ganske digg, så det kan jo selvfølgelig gjentas. Ergo er det absolutt mulig for to heterofile gutter å ha sex med hverandre, bare for eksperimentets skyld, og det er fullt mulig å like det og å gjøre det igjen uten å tenne seksuelt på gutter.

 

Jeg skjønner ikke at det går an å lukke øynene for dette fenomenet og si "Nei, har man sex med en annen gutt så er man homo i min bok, og da lyver man for alle om man påstår noe annet."

Lenke til kommentar
Eg er en mann på 26 år. Eg tenner på menn og damer. Eg har vært gift med ei dame og har ei datter. Eg har vært med både damer og menn og liker begge deler. Men eg har så langt ikke vært forelsket i en mann og så langt tror eg heller ikke at eg klarer å få slike følelser.

 

Hvilken bås vil dere sette meg i?

 

Bifil :)

 

Og for de av dere som mener verden er svart/hvitt så har eg ei nøtt til. Eg har en kamerat som hele livet har påstått at han er homofil. Men i praksis så har han vært forelsket i jenter og i gutter, men han tenner kun på gutter.

 

Hvilken bås havner han i?

 

edit: litt rot i mellom kjønna

 

Hvis han bare tenner på gutter, ja da er jo saken klar.. da er han homofil. Det at han forelsker seg både i gutter og jenter viser jo til bifile tendenser..

Lenke til kommentar
Eg er en mann på 26 år. Eg tenner på menn og damer. Eg har vært gift med ei dame og har ei datter. Eg har vært med både damer og menn og liker begge deler. Men eg har så langt ikke vært forelsket i en mann og så langt tror eg heller ikke at eg klarer å få slike følelser.

 

Hvilken bås vil dere sette meg i?

 

Bifil :)

Der må jeg si du tar feil. nomore har aldri vært forelsket i en mann, og er dermed heterofil biseksuell. Elns.

Lenke til kommentar
Du ror nå forferdelig hardt selv, ikke det at du kommer spesielt langt når du bruker ordbøker og artikler som årer.

 

ja, det stemmer,, jeg bruker fakta.. hva bruker du?

 

Jeg er lei av hele diskusjonen, om du absolutt må ha alt helt firkanta etter ordbøker, artikler og definisjoner, kjempeflott for deg. Jeg er derimot mer fleksibel og åpen og bryr meg lite om definisjoner. Å prøve å definere seksuelle legninger er i mine øyne litt desperat og veldig upraktisk, nettopp fordi ikke alle passer inn i de forskjellige båsene. Vi kan hvertfall være enige om å være uenige.

 

EDIT: Og nomore beviser akkurat dette. Noen blir nemlig sittende på kanten mellom båsene, og da er hele poenget borte.

 

 

Er jo det som er greia her.. det finnes definisjoner på alle legninger, og alle havner under en eller annen definisjon, eller en blanding av fler.. Men alle har en definisjon på sin legning! Det er ikke til å komem unna skjønner du..! Men mitt inntrykk av folk i denne tråden er jo at det å bli kalt homofil/bifil er sårt for mange og man vil ikke svelge den kamelen.. hvorfor ellers skal folk bli sånn på defensiven?

Lenke til kommentar
Eg er en mann på 26 år. Eg tenner på menn og damer. Eg har vært gift med ei dame og har ei datter. Eg har vært med både damer og menn og liker begge deler. Men eg har så langt ikke vært forelsket i en mann og så langt tror eg heller ikke at eg klarer å få slike følelser.

 

Hvilken bås vil dere sette meg i?

 

Bifil :)

uenig. Jeg vil påstå han er biseksuell men heterofil.

 

Og for de av dere som mener verden er svart/hvitt så har eg ei nøtt til. Eg har en kamerat som hele livet har påstått at han er homofil. Men i praksis så har han vært forelsket i jenter og i gutter, men han tenner kun på gutter.

 

Hvilken bås havner han i?

 

edit: litt rot i mellom kjønna

 

Hvis han bare tenner på gutter, ja da er jo saken klar.. da er han homofil. Det at han forelsker seg både i gutter og jenter viser jo til bifile tendenser..

fortsatt uenig. Han er bifil, men homoseksuell.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis han bare tenner på gutter, ja da er jo saken klar.. da er han homofil. Det at han forelsker seg både i gutter og jenter viser jo til bifile tendenser..

Og som igjen betyr at han ikke passer 100% inn i en spesifikk bås, som for tusende gang betyr at hele greia med båser er teit. Alle er forskjellige, du kan fint sortere snøfnugg og være så sta du vil, faktum er at du kun kan sortere etter spesifikke kriterier, men blandt disse kriteriene er det endeløse variasjoner og krysninger mellom kriteriene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...