Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg klarer 3-4 stk på min egen level viss det er melee, og jeg er 39. Føler jeg suger mer og mer for hver level :p

Hvordan spec har du da. Hvis du har kjørt mesteparten kun i damage feats så er det grunnen til at du ikke tåler så mye. Det er lurt å legge en del poeng i lifeleech abilities, du dreper ikke så fort da men tåler mere. Og så må du da bruke DT komboene mest, kun benytte soldier komboene når de andre har cooldown.

I tillegg så må du ikke benytte Frenzy stance når du kjemper mot mange mobs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Specen er nesten identisk som den dirtysteel viste på sida før. Hvordan ser jeg hva som er dt komboer eller ikke? Bruker leech life, a soul for our feast, blood for aid mye og unhallowed blight mye.

 

De tre buffene jeg har oppe er - Aura of dread fury, Drain Life og Covenant of Arms.

 

Kan ikke si jeg orker tenke så mye på hvor komboene treffer før jeg bruker de, tjener jeg så mye på å hele tiden bruke komboer som treffer der de ikke har noe "def" eller hva jeg skal kalle det.

 

Stancer bruker jeg sjelden, føler ikke jeg har så mye igjen for det utenom viss jeg kjører grupper.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Specen er nesten identisk som den dirtysteel viste på sida før. Hvordan ser jeg hva som er dt komboer eller ikke? Bruker leech life, a soul for our feast, blood for aid mye og unhallowed blight mye.

 

De tre buffene jeg har oppe er - Aura of dread fury, Drain Life og Covenant of Arms.

 

Kan ikke si jeg orker tenke så mye på hvor komboene treffer før jeg bruker de, tjener jeg så mye på å hele tiden bruke komboer som treffer der de ikke har noe "def" eller hva jeg skal kalle det.

 

Stancer bruker jeg sjelden, føler ikke jeg har så mye igjen for det utenom viss jeg kjører grupper.

De komboene som du nevner er DT komboer, du ser det ved å se på kombobeskrivelsen, da vil det stå nevnt noe om Dark Templar, mens i de andre komboene som er felles for alle soldiers vil det kun stå nevnt noe om Soldier.

Det har en del å si om du bruker komboer som treffer der motstanderen har lite eller ingen skjold oppe. Hvis han har alle 3 skjoldene oppe der komboen din skal treffe er sjangsen stor for at du ikke treffer, og hvis du gjør det blir skaden veldig liten.

Jeg kjører som regel i normal stance når jeg soloer, i grupper kjører jeg defencive hvis jeg tanker eller frenzy hvis en annen er tank. Men hvis du begynner å ta skade når du står i frenzy så vær rask med å skifte stance, ihvertfall hvis det er elite mobs for da dør du fort.

Lenke til kommentar

Frenzy stance bruker du når du skal drepe 1 eller 2 mobs. Dette må du selv finne ut av hva som passer deg best. Flere enn 2 så tar du allt for mye skade. Og hvis du er med i gruppe som dps kan du bruke Frenzy.

Normal stance er vel den beste når du solo'er, kan benyttes mot flere normale mobs.

Defencive stance benyttes mest hvis du skal være tank i en gruppe, ikke vurder å være i noen annen stance hvis du skal være tank. Hvis du soloer kan det noen gang være lurt å gå i defencive hvis du får litt for mange mobs på deg.

 

Når det gjelder pvp så er ikke frenzy noe særlig lurt, hvis du skal benytte den så aktiver den kun i det du smeller av siste trykk på en combo og så tilbake i normal eller defencive.

Lenke til kommentar

Jeg starter i defencive stance inntil jeg har life leech oppe ... så vurdere jeg situasjonen. Jeg liker å hoppe over i frenzy før jeg kjører på med Blood for Aid og Enraging combos. Deretter vurderer jeg å gå tilbake til normal eller defensive om nødvendig.

 

Du kan ikke velge en stance eller en favoritt kombo. Hver kamp er forskjellig og man må ta raske avgjørelser for maksimal effekt. Dersom jeg ikke er helt konsentrert merker jeg det raskt på resultatene og det koster raskt ekstra potions eller en uønsket tur tilbake til res point :)

 

EDIT: Rask edit :p

Endret av dirtysteel
Lenke til kommentar

Spiller Dark Templar og er vel 45 nå, merker at denne klassen er veldig grei foreløpig.

 

Men avhenger veldig til tider av hvor mange mobs jeg klarer å ta, men etter level 40 så bedra ting seg ganske betraktelig.

 

Da jeg igår var level 45-46 og skulle ta de arena bossene så bugga d og spawna 2 stk level 48 bosser, som igjen daua og jeg sto igjen med fullt liv og stamina i enden av kampen.

 

Og også på 45 klarte jeg lett å ta 48-49 mobs 2-3 på gangen så det er veldig mye med hva specs og hvordan man starter kampen etter hva jeg har merket.

 

ialfall er det ingen tvil om at jeg kommer til å holde på denne classen en god stund fremover med tanke på at disse vil få patchet seg til forbedringer og diverse hvis det er så galt som manger sier på level 80 med tanke på raid og bruksplasser for oss der.

Lenke til kommentar

Jeg er nå på lvl 49, snart lvl 50 ;) Og syntes klassen er helt fin. Har ihvertfall ikke noen kjempe store problemer enda, så lenge jeg ikke får altfor mange fiender etter meg. Kan greit ta noen som er litt høyere en meg i lvl, så lenge det ikke er for mange av dem hehe.

 

Men dette med stance greiene, jeg kjører for det meste bare i Defencive stance og nesten aldri i Frenzy stance. Men ser noen her snakker om normal stance. Hvor i alle dager velger men Normal stance? Jeg har nå bare valget mellom Frenzy stance og Defencive stance. Så den Normal stance vil jeg gjerne vite hva heter eller hvor jeg kan få tak i.

Lenke til kommentar
Jeg er nå på lvl 49, snart lvl 50 ;) Og syntes klassen er helt fin. Har ihvertfall ikke noen kjempe store problemer enda, så lenge jeg ikke får altfor mange fiender etter meg. Kan greit ta noen som er litt høyere en meg i lvl, så lenge det ikke er for mange av dem hehe.

 

Men dette med stance greiene, jeg kjører for det meste bare i Defencive stance og nesten aldri i Frenzy stance. Men ser noen her snakker om normal stance. Hvor i alle dager velger men Normal stance? Jeg har nå bare valget mellom Frenzy stance og Defencive stance. Så den Normal stance vil jeg gjerne vite hva heter eller hvor jeg kan få tak i.

 

Normal stance så mener vi at vi ikke har noen av stancene oppe. Altså hvis du går inn i def stance, og så trykker en gang til på def stance - så er du i normal stance

Lenke til kommentar
Hmm, mener og huske at jeg bestanding er i en eller anne stance jeg, uamsett hva jeg trykker på :O Men får prøve det ut da, og få testet dem ut litt. Har liksom nå bestanding bare kjørt i Def stance.

 

Når du ikke er i kamp, så er det bare å trekke våpnet. Da vil du ha en brun firkant rundt den stancen du er i, hvis du er i en. Vil du ut av en stance så er det bare å trykke en gang til på den samme stancen.

 

Du vil også kunne se det på avataren din, ved at den endrer måten man står på.

Normal - Def - Frenzy:

post-70961-1213427879_thumb.pngpost-70961-1213427922_thumb.pngpost-70961-1213427938_thumb.png

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vel, jeg har en male, og når jeg står i Defence Stance, så holder han sverdet slik at det peker framover, mens skjoldet peker opp mot venstre og beskytter en liten del av ansiktet. Er det forskjell fra klasse, eller male/female da? Med tanke på stances?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Dagens patch notes for DT: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread...9779#post459779

 

Soul Barrier's cast time has been reduced from 3 seconds to 1 second.

Changed the Cooldown of Unhallowed Blight III to 20s.

Changed the Unholy Debuff to be 5% on all combos and changed the duration of the debuff to last for 25s.

Reduced the Mana cost of the following spells by 50%:

Aura of Dread Fury (Ranks 1 - 4)

Aura of Infusion (Ranks 1 - 5)

Covenant of Pestilence (Ranks 1 - 4)

Covenant of War (Ranks 1 - 3)

Covenant of Death

Covenant of Invulnerability (Ranks 1 - 3)

Covenant of Vengeance

Drain Life (Ranks 1 - 5)

 

Ikke noe veldig hopp og sprett så vidt jeg kan se. Har ikke hatt noen spesielt mana problem, stort sett så trenger jeg kun mana når jeg skal buffe, og det betyr at jeg kan start to buffs, og så må jeg vente på litt mer mana på den tredje (aura, cov og life drain). Siden jeg ikke har noe mana shield eller noe slikt, så er det eneste jeg trenger mana til er buffs. Mulig det blir litt værre etter vært, siden jeg kun er lvl 41. Men greit nok at buffene våre krever mindre mana.

Lenke til kommentar

Har kommet til level 40 nå og synes den siste patchen gjorde DTen min dårligere ! men det er jo rimelig subjektivt da.... Merker at jeg sliter med litt med DPS vaffal - virker litt sånn.

 

Fortsatt ikke fått noen spesielle våpen og snakke om. Har en øks nå som skader 45 per sekund eller noe.

 

Sliter litt med å vurdere armour også - plutselig får man en "kuul" greie gjerne blå eller noe. Også finner man en helt plain som er 2 eller 3 level høyere også skal den være bedre ?

 

What's the point ??

Endret av Smukken
Lenke til kommentar
Sånn som jeg har forstått det så er de blåe items, såkalte epic items og de er gjerne litt bedre en de vanlige itemsene mane finner ;)

 

Har til gode å se det i praksis - den Frostbiter'n (lvl 35) jeg hadde med ekstre melee og magic damage gjorde mindre (vesentlig) skade en den øksa (lvl 40) jeg har nå :(

Lenke til kommentar

Noen praktiske spørsmål:

 

Jeg bruker opp all stamina ganske kjapt selv med 5 på vigo leech eller hva den heter.

Må bruke potions ikke noe stort problem DOG.

 

Trading: hvordan/hva kan man få/ er det noe poeng lissom ?

Og hvordan slår jeg flere samtidig - får det til random - har ikke helt skjønt logikken.

 

Thx

Lenke til kommentar
... Jeg bruker opp all stamina ganske kjapt selv med 5 på vigo leech eller hva den heter.

Må bruke potions ikke noe stort problem DOG.

De forskjellige leech og drain spells gir bittesmå stamina poeng. Alle bekker små ... :p

... Trading: hvordan/hva kan man få/ er det noe poeng lissom ?

Noen drops kan selges for en pen sum. Dessuten vil spiller produserte ting bli attraktive ettersom de kan brukes til å skreddersy bonuser.

... Og hvordan slår jeg flere samtidig - får det til random - har ikke helt skjønt logikken.

Du treffer alt i en bue foran deg. Større våpen treffer fiender lengre unna. Prøv å gå noen steg bakover mens du bare hugger litt før du starter komboer. Da vil monsterne ofte klumpe seg litt sammen foran deg. Noen monstre er litt smartere og går rundt på flanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...