Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

... Jeg bruker opp all stamina ganske kjapt selv med 5 på vigo leech eller hva den heter.

Må bruke potions ikke noe stort problem DOG.

De forskjellige leech og drain spells gir bittesmå stamina poeng. Alle bekker små ... :p

... Trading: hvordan/hva kan man få/ er det noe poeng lissom ?

Noen drops kan selges for en pen sum. Dessuten vil spiller produserte ting bli attraktive ettersom de kan brukes til å skreddersy bonuser.

... Og hvordan slår jeg flere samtidig - får det til random - har ikke helt skjønt logikken.

Du treffer alt i en bue foran deg. Større våpen treffer fiender lengre unna. Prøv å gå noen steg bakover mens du bare hugger litt før du starter komboer. Da vil monsterne ofte klumpe seg litt sammen foran deg. Noen monstre er litt smartere og går rundt på flanken.

 

THX

 

Mente de itemene som popper opp under resources alt i fra blood til edelstener og sånn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker opp all stamina ganske kjapt selv med 5 på vigo leech eller hva den heter.

Må bruke potions ikke noe stort problem DOG.

Leechen som gir deg noe ekstra stamina er ikke ment til å fylle opp staminaen din igjenn, men å gjøre at den varer litt lengre slik at du kan utføre noen ekstra comboer. I tillegg så har vi en ability hvor vi kan ofre litt blod/health for litt stamina regen.

Har også lest at noen spillere anbefalter items som gir ekstra natural stamina regen fremfor max stamina. Mat og drikke som gir ekstra stamina og regen er også viktig.

 

I lange kamper kommer man nok ikke utenom å bruke potions.

Lenke til kommentar

er lvl 55 nå, koser meg i mountains.

rett før jeg dinga, prøvde jeg å ta en lvl 60 mammoth, og klarte det akkurat ikke.

Klarte da fint 1 stykk lvl 58 mob, men 2 stykk må jeg gå full defence, og da er det hairy.

 

Har specca meg fullstendig feil, men driter egentlig i det. Har litt her og litt der, og har vel egentlig full life leach.

 

Feats er noe jeg egnetlig hater med Conan. Man må jo re-specce i henhold til hva man skal gjøre. Skal man PvP en kveld? re-spec! Raide? re-spec!

og det blir ikke akkurat billigere for hver gang.

Lenke til kommentar
Har tatt opp igjen min dt og er 50 nå, hadde en liten pause på level 40 og prøvde ut andre classer men liker egentlig best dt! Kan klare 3-4 og muligens 5 stk på samme level men ikke sjangs i havet å ta de viss de er høyere level. Begriper ikke hva jeg gjør feil.

 

Jeg bruker potions og soul barrier - det funker ganske bra - dessuten def. stand :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Endelig får Dark Templar's litt kos:

 

After reviewing the situation, we agree that Dark Templars should have +unholy damage as a viable way to increase their DPS, along with other forms of "generic" melee damage increases and other forms of item modifications.

 

As such, we have evaluated and implemented coefficients on all Dark Templar self-only unholy damage sources. In the process, we have made some other changes to similar abilities.

 

The upcoming changes will be:

-The variance on damage dealt by unholy-based Soul Covenants has been reduced to make the damage more consistent. Average damage was not modified by this change.

-Covenant of Arms should now have the correct base damage across all levels

-Covenant of Arms should no longer disappear from the player's spell book or fail to appear after training multiple ranks

-Covenant of Putrescence should now have the correct base damage across all levels

-Covenant of Putrescence now deals unholy damage instead of poison damage

-Unholy-based Soul Covenants now gain a significant percentage of the Dark Templar's unholy or magical damage.

-Malacodor's Blight, Sadistic Soul, Blighted Touch, Blighted Soul, Touch of Death, and Curse of Gwahlur now gain a minor amount of the Dark Templar's unholy or magical damage

-Talisman Mastery now applies a visible buff next to the Dark Templar's stance in the debuff window when active

-Talisman Mastery has been improved to additionally grant a moderate amount of +unholy magical damage when active

-Talisman Mastery has been modified to be a percentage increase of the modified damage of a Soul Covenant instead of the base damage

 

After the review, Soul Covenants will be scaling significantly higher than was experienced with the unintended 100% coefficient, so those of you with +magical damage gear should notice an increase in these effects. Secondary effects receive a much smaller amount, similar in scaling to their intended base damage increase.

 

Additionally, Dark Templars are currently being reviewed for improvements and additions in their core skills and feat trees. I will post an update when more information is available.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
La min dark templar på hylla for en uke siden. Spiller Bear Shaman i mens, synes det er gøy.

 

Blir sikkert å spille Dark Templar igjen om de fikser taunt.

 

Vurderer å klemme til med en Bear Shaman selv.

 

Najs nick på din nye forresten :p

 

Takktakk :) Sliter med å finne på nick, men det var heldigvis ledig :D

 

Dark Templar er easy solo, men har ikke noe for seg i grupper :( Spammer alt jeg har av taunt combo(alle ranks), goad osv.. Klarer å tanke bosser, men ellers er det umulig.

Lenke til kommentar

Taunt i skill treet ditt fungerer bare på aggro comboer. Så om du bruker vanlige abilites får du mye mindre aggro.

 

Jeg kommer til å slippe en tanking guide hvor jeg forklarer hvordan aktive blocking systemet osv fungerer snart.. Hele guiden ligger klar, men hovedkortet gikk føyken på fredag.

 

Mvh

Sadist/nts

Lenke til kommentar
Taunt i skill treet ditt fungerer bare på aggro comboer. Så om du bruker vanlige abilites får du mye mindre aggro.

 

Jeg kommer til å slippe en tanking guide hvor jeg forklarer hvordan aktive blocking systemet osv fungerer snart.. Hele guiden ligger klar, men hovedkortet gikk føyken på fredag.

 

Mvh

Sadist/nts

 

Som sagt, når jeg tanker så bruker jeg alle tilgjengelige comboer, alt fra rank 1 til høyeste. Men det hjelper ikke. (bosser og enkelt mobs klarer jeg, men ikke om det er 2 eller flere).

Lenke til kommentar
Dark Templar er easy solo, men har ikke noe for seg i grupper :( Spammer alt jeg har av taunt combo(alle ranks), goad osv.. Klarer å tanke bosser, men ellers er det umulig.

Du må kommunisere med gruppen din. Jeg sier ifra at jeg trenger 5-6 sekunder på å få av taunt komboene og dersom casterne og healerne er tolmodige og posisjonerer seg smart er det ikke noe problem. Av og til kommer det en triggerhappy caster som spammer aoe nukes og blir drept. Så lenge healern overlever er det ok det er jo bare å resse :)

Lenke til kommentar

Dere som har problemer med å holde på aggro i grupper, hvilket level er dere?

Er nå level 43 og de gangene jeg var i Sanctum of the Burning Souls hadde jeg null problem med å holde aggro, siste gang jeg var der på lvl41 var det 2 stk lvl46 dps med og jeg klarte å holde aggro selv da. Jeg har ikke engang makset taunt skillen.

Jeg var også en gang tidligere i Sanctum og det var en Guardian med han var 1 level under meg men han hadde ikke sjangs til å holde aggro fra meg. De gangene han startet på en mob tok jeg også aggro fra han etter kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...