Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

tja, det virka ikke som en dum ting, men jeg kjører buildet som en DT i guilden mekka til meg siden han bruker det selv så jeg vet det funker og han har, and i quote:

 

 

I'll give you two speccs here svenningen, One for PvE for your farming ways until you hit 80

and one for the PvP part of the game that we will be living in through most of our game time.

Been studying the Feats alot and i know more or less every points=)

 

PvE feats for whatever PvE you see fit

 

This is the PvP specc, go mash some skulls!!!

 

The pvp specc is not recommended for PvE try it out but don't say i didnt warn you=) - quote end ;)

 

så jeg stoler på han der..

 

Jepp - jeg har hatt litt problemer - ventet noen dager - lastet ned siste patch. Plutselig var jeg tilbake til gammelt slag og vant kamper igjen....... Vet ikke om det kan ha vært en bug når jeg "trainet" feats på nytt igjen. Dvs at de ikke "telte" likevel.

 

Uansett back on track and happy... PS: jeg bruker Soulstorm som server (æsj) dette var anbefalt server når jeg begynte å spille (PVP) foretrekker Crom eller noe lignende.

 

Noen som vet hvordan man bytter server og tar med karakteren ? jeg tror ikke dette går enda men er åpen for løsninger ! hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt blandede følelser angående "kult" utstyr. Har plukket opp en del heavy armor fra vanir elite folka, og ser ganske tøff ut. Men det har ikke vært fryktelig mye variasjon i utstyr, noe vi alle kanskje er vant til fra andre mmmorpg, spesielt wow. Det er nok mer realistisk at det ikke er så mye fancy pants utstyr, men kan til gjengjeld bli litt kjedelig i lengden viss vi likner veldig mye på andre spillere.

 

Har prøvd å starte noe alts, har alltid vært altoholiker, men det blir bare så gørr, er så glad i min Dark Templar!

Lenke til kommentar
Har prøvd å starte noe alts, har alltid vært altoholiker, men det blir bare så gørr, er så glad i min Dark Templar!

 

 

haha samme her, starta en PoM, ble lv2, gikk tilbake til minDT<33

 

og til deg smukken, beklager der, eneste mulighet blir og rerolle eller bytte acc med en, om du reroller, kom deg på wildsoul gutt, vi har bare 2 dark templars i guilden, begge norske, har vt, driver på med guild, og du kan lese mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916701

Lenke til kommentar
Har prøvd å starte noe alts, har alltid vært altoholiker, men det blir bare så gørr, er så glad i min Dark Templar!

 

 

haha samme her, starta en PoM, ble lv2, gikk tilbake til minDT<33

 

og til deg smukken, beklager der, eneste mulighet blir og rerolle eller bytte acc med en, om du reroller, kom deg på wildsoul gutt, vi har bare 2 dark templars i guilden, begge norske, har vt, driver på med guild, og du kan lese mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916701

 

Rerolle da mener du begynne på nytt right ?

Lenke til kommentar

Mystical Bane blir helt *rå* når du speccer til Dissipate Ether + Incinerate Ether. Lett den komboen som gir mest skade av alle mine (level 45).

 

You slash Nemedian Deathstalker for 83.

Your Mystical Bane III slashes Nemedian Deathstalker for 163.

Your Mystical Bane III slashes Nemedian Deathstalker for 177.

Your Mystical Bane III slashes Nemedian Deathstalker for 175.

Nemedian Deathstalker lost 356 mana.

Your Mystical Bane III hits Nemedian Deathstalker for 414 unhold damage.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også på Wildsoul, har en TOS lvl22 og en DT lvl21. Tror jeg blir å satse på DT, synest den er mest gøy. Er for øyeblikket uten guild da jeg har brukt tiden på å finne ut av ting og tang i spillet.

Sjekket i går hvor mange som var online på de forskjellige klassene, var bare 2 DT online, meg og en lvl80. Ser ikke ut til at DT er en populær klasse men det er jo bare kult å spille noe som er sjeldent.

Lenke til kommentar

Angående sjelden klasse, på serveren jeg spiller på virker den ekstremt populær, faktisk mer populær enn conquerer. Men det er bare en føleles jeg har, treffer i allfall ofte dark templars, ikke så rart kanskje :) Er level 36 og har knapt brukt mystical bane, kanskje jeg må sjekke den ut.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg har litt blandede følelser angående "kult" utstyr. Har plukket opp en del heavy armor fra vanir elite folka, og ser ganske tøff ut. Men det har ikke vært fryktelig mye variasjon i utstyr, noe vi alle kanskje er vant til fra andre mmmorpg, spesielt wow. Det er nok mer realistisk at det ikke er så mye fancy pants utstyr, men kan til gjengjeld bli litt kjedelig i lengden viss vi likner veldig mye på andre spillere.

 

Har prøvd å starte noe alts, har alltid vært altoholiker, men det blir bare så gørr, er så glad i min Dark Templar!

 

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=49917 - :)

Lenke til kommentar

Har lest mye rart ute på nettet og "kombo" før kombo også videre....

Spesielle knapper etter en bestemt kombo også videre. Dette gjør meg litt frustrert.

 

Jeg har forstått det slik at det hack-n-slash hva som er best ift skjold + valg av kombo + hack-n-slash + valg av kombo + hack-n-slash + hack-n-slash + kombo etc alt etter hvor mye stamina man har - right ?

 

Hvilke komboer er mest å foretrekke ? jeg bruker mest A soul for feast II + Unhollowed blight I + og den sverd komboen 1+3 husker ikke hva den heter ?

merker at jeg fort går tom for stamina når jeg møter tøffe minibosser/bosser.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes du Dark Templar er for dårlig eller? I så fall er ikke Bear Shaman noen bedre. Sliter ganske mye med HP, og feats som ikke fungerer. Men alt dette vil sannsynlighvis bli fikset selfølgelig. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har lest mye rart ute på nettet og "kombo" før kombo også videre....

Spesielle knapper etter en bestemt kombo også videre. Dette gjør meg litt frustrert.

 

Jeg har forstått det slik at det hack-n-slash hva som er best ift skjold + valg av kombo + hack-n-slash + valg av kombo + hack-n-slash + hack-n-slash + kombo etc alt etter hvor mye stamina man har - right ?

 

Hvilke komboer er mest å foretrekke ? jeg bruker mest A soul for feast II + Unhollowed blight I + og den sverd komboen 1+3 husker ikke hva den heter ?

merker at jeg fort går tom for stamina når jeg møter tøffe minibosser/bosser.

Merket selv at jeg kunne gå tom for stamina i lengere fights, la to poeng i Vigor Leech og har ikke hatt dette problemet lengre.

Lenke til kommentar
Har lest mye rart ute på nettet og "kombo" før kombo også videre....

Spesielle knapper etter en bestemt kombo også videre. Dette gjør meg litt frustrert.

 

Jeg har forstått det slik at det hack-n-slash hva som er best ift skjold + valg av kombo + hack-n-slash + valg av kombo + hack-n-slash + hack-n-slash + kombo etc alt etter hvor mye stamina man har - right ?

 

Hvilke komboer er mest å foretrekke ? jeg bruker mest A soul for feast II + Unhollowed blight I + og den sverd komboen 1+3 husker ikke hva den heter ?

merker at jeg fort går tom for stamina når jeg møter tøffe minibosser/bosser.

 

For min del så går det mest i kombo spamming. Ved mange mobs så bruker jeg a soul for a feast II tidlig, og life leach når den er tilgjengelig, ellers så bare alt av comboer som er tilgjengelige. Mystical Bane har jeg kun brukt når jeg møter casters, men nå har jeg endelig fått puttet nok feats i den til at den også gjør unholy damage, så da regner jeg med at den blir aktivt brukt fra neste pålogging. Bytter i mellom frenzy og defensive stance etter behov. Stance'ene er situasjons betinget og man bør ikke være i en "hele tiden", i alle fall ikke med frenzy da du tar 100% ekstra skade (uten feats).

Har ikke hatt noen problemer hittil, lvl 37, men det hjelper å ha en necro i ryggen. Men har vært nødt til å klare meg på egen hånd noen ganger også, fordi necroen har død o.l, og har ikke hatt nevne verdige problemer i solo situasjoner. Storsett så har de gangene jeg har dødd vært fordi jeg sto i frenzy på feil tidspunk, var ikke klar over at jeg hadde den på. Angriper en alt for høy lvl mob uten å sjekke lvl først, eller får alt for mange på meg. 1-3 mobs i +-1 -2 leveler fra mitt eget har alltid godt greit solo. Bosser rundt mitt eget level har ikke vært noe problem.

 

Ser man at man tar mye skade, så er det viktig å sette i gang en healing potion tidlig nok, siden all healing er heal over time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...