Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

Render_Dark_Templar.jpg

 

Dark Templar er en type warrior med heavy armor og blodlystne magier. Det befinner seg en hel rekke med magier som kan bli tatt i bruk hos denne klassen, som blant annet muligheten for å stjele helse/liv fra fienden, gjenspeile angrep fra fiender og unaturlige evner av rejuvenation, som har en litt mørkere twist.

 

Type: Soldier.

Rase: Aquilonian og Cimmerian.

Våpen: One-handed edged, one-handed blunts, crossbows og thrown weapons.

Rustning: Heavy armor, medium armor, light armor og shield.

 

 

 

Dette er en klasse som jeg synes høres veldig kul ut. Jeg kommer til å rolle en male Cimmerian Dark Templar, og vil sannsynligvis tanke i end-game. Blir morro! :)

 

Men jeg har merket en generell skepsis mot denne klassen blant AoC-fans. Virker som folk har lite tro på at klassen vil være spessielt dyktig til noe som helst ("guardians er mye bedre tanks", "den vil suge i PvP pga lav dps" osv). PvP vet jeg ikke mye om, men jeg vil tippe at klassen vil være minst like god tank som Guardian, utifra hva jeg har lest om den på hjemmesida.

Endret av BonoU2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lurt på om jeg skal prøve DT eller guardian. DT virker mye kulere, men jeg har ikke sett noen filmer eller lignende som viser meg noe særlig gameplay, dps eller tanking. Skulle gjerne sett litt mer før jeg bestemmer meg for hvilken klasse jeg skakl ha som main.

 

Mye info om klassen her http://aoc.wikia.com/wiki/Dark_Templar

 

Her er noe fra guild forumet til CoM, skrev av Delphor

 

 

Denne klassen kan fokusere på alt mulig, du kan bidra til team med buffs, self sacrafice (ta din health, og gi til de andre), damage, gi laget life leech.... Når ditt team skades, blir buffsene dine bedre, heals du kan bidra med blir sterkere, du gir mer skade... Og er de mer enn bare litt skadet, vel da får alle enemies rundt deg konstant skade.

 

Jeg vil ikke si klassen er ekstremt sterk på noen områder, men den har litt av alt, tanking, damage, healing, og dersom du kombinerer alle disse, kan du bli en svært irriterende fiende PvP og PvE.

 

Jeg kan jo nevne et par talents og en buff som gjorde at et par lav lvl folk (de var 25 og 31, jeg var 40noe), som prøvde å drepe meg da jeg lagget, endte opp døde pga at de fikk skade når de slo meg og healet meg når de fikk skade.

 

Klassen kan være vanskelig å mestre uten at den nødvendigvis krever store kunnskaper for å spille... Det hjelper å være litt glad i å... kutte seg selv... Jeg har ikke skrevet så veldig mye spesifikt her, men det er bare å spør... Jeg har ikke tid til å skrive alt jeg kan om klassen her og nå, det hadde blitt litt vel mye ;)

 

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar

Tror det er viktig å prøve å finne erfaringer fra de som har vært i beta'en, selv om veldig mye forandrer seg fra beta'en, så vil jeg påstå at veldig mye av det som står på produsenten sin hjemmeside er "lore" altså sånn man vil den skal være, mens i det virkelige spillet kan ting avvike.

 

Men det blir nok en god tank =)

 

 

selv tenkte jeg på priest of mitra, men ble veldig i tvil etter å lese erfaringer fra de som har spilt i betaen.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å spille Conqueror. Men hvor ble det av den klassen? Ideen var liksom.. taktisk krigføring med mounted combat og formasjoner.

 

Men må innrømme at DT'en virker spennende. Man blir en slags hybrid fighter/debuffer. Så man kan sikkert finne bra kombinasjoner i denne klassen. Men jeg er redd for at en slik klassering også blir ofte hardt rammet når updates kommer.

Lenke til kommentar

De er onde, kule spells/combos, de har teambuffs(og egne buffs ofc). De bruker sverd og skjold(alltid likt den typiske knight typen med sverd og skjold). kan heale seg selv og team ved hjelp av ond magi som tapper fienden for liv etc.

 

De tåler en god del, har defensive stance og frenzy stance(1-21, kommer sikkert flere etterhvert). De kan tanke og være DD.

 

Det er en hybrid som jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spiller også Dark Templar. Ganske grei klasse, som også har litt magi. Savner Two-Handed Weapons og Dual Wielding. Er bare det som mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...