Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var min Alt... Som brått ble min main.

 

Er på lv 20 nå og synes den er ganske så fin, ser ut til å bli en fin aeo tanker. Skulle gjerne hatt en CC skill, men dette handler jo om balansering.

 

Jeg også savner muligheten til å benytte en two-hander.

 

Et lite tips: Du får din første self buff på lv. 10, men grunnet en bug vises ikke spellet i spelloversikten før man klikker på den. Trodde dette var bare hos meg, men ser på eu forumet at det skjer med andre også.

 

Ellers: blundt-weapon og i Frenzy stands = noen ganske så groteske fatatlities ;)

Lenke til kommentar

Spiller Dark Templar selv, level 18 nå, virker som en utrolig morsom klasse. De er god til alt mulig rart, selv om den virkelig høye dps'en uteblir.

 

Jeg lurer litt på hvilke abilities dere bruker mest? Det er så mange abilities etterhvert at jeg stort sett holder meg til 3-4 (tenker da ikke på buffs og self spells, men angrep og comboer). De jeg bruker mest nå er slam, sweep, life leech og A soul for our feast...

Lenke til kommentar
Spiller Dark Templar selv, level 18 nå, virker som en utrolig morsom klasse. De er god til alt mulig rart, selv om den virkelig høye dps'en uteblir.

 

Jeg lurer litt på hvilke abilities dere bruker mest? Det er så mange abilities etterhvert at jeg stort sett holder meg til 3-4 (tenker da ikke på buffs og self spells, men angrep og comboer). De jeg bruker mest nå er slam, sweep, life leech og A soul for our feast...

 

 

Kjører somregel buff/debuff comboene først (life lech, a soul for our feast, blood for aid og wound) Tar de i rekkefølge etter hvor skjoldet til motstandern er. Etter dette kjører jeg på med brutal strikes på siden med svakt skjold.

Lenke til kommentar
Spiller Dark Templar selv, level 18 nå, virker som en utrolig morsom klasse. De er god til alt mulig rart, selv om den virkelig høye dps'en uteblir.

 

Jeg lurer litt på hvilke abilities dere bruker mest? Det er så mange abilities etterhvert at jeg stort sett holder meg til 3-4 (tenker da ikke på buffs og self spells, men angrep og comboer). De jeg bruker mest nå er slam, sweep, life leech og A soul for our feast...

 

Slam mister sin effekt, så er ikke verdt å ha på actionbaren din. Det eneste den gjør er å slå ned fienden, men dette er altså en effekt som blir borte etterhvert som du levler.

 

bruker for det meste AoE comboene, life lech, a soul for our feast og blood for aid og wound. Også martyrdom når partymembers har lav hp(når jeg ikke tanker selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Hvilke feats passer egentlig best til tanking?

 

Gikk fra å være hybrid mellom Depravity/Desecration til full Depravity, noe jeg ikke tror var så lurt.

Gjør mer skade, men meste parten av healingen fra Desecration treèt er borte :(

 

Må nok eksperimentere litt med der her.

Lenke til kommentar

Må bare fortelle en morsom historie (for meg ihvertfall)

 

Jeg var en lvl 35 Bear-Shaman som stod å leverte inn en quest. Plutselig merket jeg et par sverdslag i ryggen.. Jeg trykket meg fort gjennom quest loggen og la merke til en Dark Templar som stod og dengte løs på meg for harde livet. Jeg beit meg fast i at han var samme level som meg og at her måtte jeg jobbe hardt for å ikke få en snar visitt til nærmeste spawn point. Etter et eller to sekund la jeg merke til at jeg ikke hadde mistet noe som helst helse(?). Jeg så opp på buff baren min, og sannelig hadde jeg på buffen som gir meg ekstra naturlig helse/stamina og mana regeneration.

Så fyrte jeg løs 3-4 komboer på Templaren og han var nær ved å dø.

Helt utmattet så gav Templaren opp og sluttet å slå.

Jeg følte en vag følelse av sympati til Templaren og bestemte meg for å spare livet hans...

 

 

Syntes virkelig synd på Templaren.. Var det bare denne fyren som ikke kunne spille eller er Dark Templar virkelig dårlig i PvP for øyeblikket?

Kanskje Bear-Shaman kunne trengt seg en nerf?

Lenke til kommentar
Slam mister sin effekt, så er ikke verdt å ha på actionbaren din.

Dette har jeg også merket, men det er en nesten instant killing blow som kan gi artige animasjoner når du dreper fienden og noen ganger får man buffs fra dødsslaget.

 

EDIT: For tydelighet: Jeg mener at det er et raskt slag som kan brukes når fienden er nesten død for å avslutte kjapt.

Endret av dirtysteel
Lenke til kommentar
Hva slags pets får Dark Templars? Er de som Shadowknights i EQ2 som egentlig bare får en Dot på noen få sekunder animert som et pet, eller er det pets som varer flere minutter/permanent?

 

 

håper ikke vi får pets, ser så utrolig jalla ut men en hel entourage som følger visse spillere! :p

Lenke til kommentar
Hva slags pets får Dark Templars? Er de som Shadowknights i EQ2 som egentlig bare får en Dot på noen få sekunder animert som et pet, eller er det pets som varer flere minutter/permanent?

 

 

håper ikke vi får pets, ser så utrolig jalla ut men en hel entourage som følger visse spillere! :p

Jeg klarte å rote meg inn på en Conan wiki side i går oeg jeg er nesten sikker på at jeg leste noe om et pet for Dark Templars, men det kan ha vært gjemt bort i en feat et eller annet sted for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...