Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Synes Dark Templar er god i PvP jeg. Vinner ganske ofte 1v1 mot andre med samme level, men selvfølgelig med en gang de blir to så blir det vanskeligere. Dark Templar har noen fete combos, og hvis du velger Feat riktig, så kan du bli ganske vanskelig å slå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg taper i dueler hele tiden, mye mulig fordi jeg er elendig i pvp, men tror ikke classen er særlig god, i allfall ikke i starten. Er level 30 så langt og trives greit, har aldri vært en stor pvper uansett.

 

Samme her - er på level 29. Har brukt alle poenge på depravity og defensive stand fordi jeg får juling hele tiden. Med sverd skader jeg ca. 100 pr slag +/- 40.

 

Nå klarer jeg ikke engang å banke Torwall som er en level 26 boss..... Kommer ikke videre.

Noen som har en bra build som virker.... Hater å bli killa all the time... Like før jeg slutter å spille kjenner jeg... MEGA irritert.....

Endret av Smukken
Lenke til kommentar

gå til en feat fikser for og resette det..

 

er det pve du skal ha, denne rekkefølgen

 

5/5 devouring touch

4/5 recovery

5/5 spell covenant of arms

5/5 vigor leech

1/5 ether leech

 

etter det kan du kjøre som du vil, jeg drar i venstrefila før jeg tar ferdig på høyrefila.. men jeg tar litt general innimellom, tror jeg..

Lenke til kommentar
Jeg taper i dueler hele tiden, mye mulig fordi jeg er elendig i pvp, men tror ikke classen er særlig god, i allfall ikke i starten. Er level 30 så langt og trives greit, har aldri vært en stor pvper uansett.

 

Samme her - er på level 29. Har brukt alle poenge på depravity og defensive stand fordi jeg får juling hele tiden. Med sverd skader jeg ca. 100 pr slag +/- 40.

 

Nå klarer jeg ikke engang å banke Torwall som er en level 26 boss..... Kommer ikke videre.

Noen som har en bra build som virker.... Hater å bli killa all the time... Like før jeg slutter å spille kjenner jeg... MEGA irritert.....

hvis det er Torgvall i Conalls Valley du ikke klarer så er ikke det så veldig rart.. hvis du ser i quest loggen så legger du merke til at det faktisk er et group quest..

Lenke til kommentar
Jeg taper i dueler hele tiden, mye mulig fordi jeg er elendig i pvp, men tror ikke classen er særlig god, i allfall ikke i starten. Er level 30 så langt og trives greit, har aldri vært en stor pvper uansett.

 

Samme her - er på level 29. Har brukt alle poenge på depravity og defensive stand fordi jeg får juling hele tiden. Med sverd skader jeg ca. 100 pr slag +/- 40.

 

Nå klarer jeg ikke engang å banke Torwall som er en level 26 boss..... Kommer ikke videre.

Noen som har en bra build som virker.... Hater å bli killa all the time... Like før jeg slutter å spille kjenner jeg... MEGA irritert.....

hvis det er Torgvall i Conalls Valley du ikke klarer så er ikke det så veldig rart.. hvis du ser i quest loggen så legger du merke til at det faktisk er et group quest..

 

Hmmm - får grisebank... Har klart sånne quester før da uten noen problemer... Det gikk veldig bra til ca. lvl 25. Nå er jeg 29 og får grisebank av alle (av alle over 26/27 i lvl) - tom pvp som 22 og sånn.

 

I don't get it. Har resatt alle feats nå og har covenent of arms, dread fury som hovedfokus.

Bare offensive killere....

Endret av Smukken
Lenke til kommentar
hvilket feat får man mystical bane fra? : s klarer ikke finne den noe sted..

 

Den kommer ikke fra feat, men jeg tror den er lvl 20+. Feat bare forbedrer combo'en med mer mana drain og evt unholy damage.

 

Hmmm - får grisebank... Har klart sånne quester før da uten noen problemer... Det gikk veldig bra til ca. lvl 25. Nå er jeg 29 og får grisebank av alle (av alle over 26/27 i lvl) - tom pvp som 22 og sånn.

 

I don't get it. Har resatt alle feats nå og har covenent of arms, dread fury som hovedfokus.

Bare offensive killere....

Han er en "elite" boss, så du skal nok være ganske høyt level for å ta han solo.

 

Jeg er nå level 34 og har ikke hatt noen problemer med det jeg har møtt så langt. De få gangene jeg dør fort så er det min egen skyld, står i frenzy med 3+ mobs som slår på meg samtidig, angriper mobs som er mye høyere level enn meg uten at jeg har sett hvilket level de har, eller generelt ikke følger med på hvor mye liv jeg har igjenn.

 

Kanskje det er spillestilen din som trenger noen justeringer ?

For meg så koker det stort sett ned til combo spamming, og å sørge for å ha det meste av life drains oppe å gå. Spesielt når jeg møter tøffere eller mange mobs. Siden alle heals er hot, så er det greit å "starte" en healing potion før en går under halvt liv, hvis det ser ut til at man kan komme til å måtte ta en del juling.

Lenke til kommentar
hvilket feat får man mystical bane fra? : s klarer ikke finne den noe sted..

 

Den kommer ikke fra feat, men jeg tror den er lvl 20+. Feat bare forbedrer combo'en med mer mana drain og evt unholy damage.

 

det stemmer, den kommer i lvl 20, tar litt unholy damage(tror jeg) og gjør at evt angrep fra DTen gir mana til dark templaren!

 

Hmmm - får grisebank... Har klart sånne quester før da uten noen problemer... Det gikk veldig bra til ca. lvl 25. Nå er jeg 29 og får grisebank av alle (av alle over 26/27 i lvl) - tom pvp som 22 og sånn.

 

I don't get it. Har resatt alle feats nå og har covenent of arms, dread fury som hovedfokus.

Bare offensive killere....

 

 

kjenner og at jeg noen ganger sliter med 1 singel boss, men er det mobs går det som regel fint, og motsatt i pvp merkelig nok, 1 er fint men mange er et helvette..

Lenke til kommentar

Det er en i guildet som jeg er medlem med, som kom med en litt annen build. Den gikk ut på å fokusere på Cunning Deflection.

 

Og dette var noe av det han skrev:

"Cunning Deflection funker sånn at du deflekterer 50% av det neste melee slaget mot deg.

 

Når du er i Frenzy stance tar du som kjent 100% (dobbelt så mye) damage. Og du gjør 50% mer. Dette er uten feats for å improve Frenzy. Jeg gidda ikke å improve frenzy stance, jeg tok heller noen feats for å hjelpe meg å tanke litt bedre.

 

Så la oss si at en vanlig mob slår deg for 100 når du ikke har stance. Når du går i Frenzy stance vil han slå deg for 200. Med cunning deflection Reduseres det til 100. Og du counterattacker automatisk for 100. Men i frenzy stance gjør du 50% mer damage, så det blir 150."

http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=5#...4ef2ef2dfef3ef5 (lvl 48)

 

Har dere noen meninger rundt den builden?

Lenke til kommentar

tja, det virka ikke som en dum ting, men jeg kjører buildet som en DT i guilden mekka til meg siden han bruker det selv så jeg vet det funker og han har, and i quote:

 

 

I'll give you two speccs here svenningen, One for PvE for your farming ways until you hit 80

and one for the PvP part of the game that we will be living in through most of our game time.

Been studying the Feats alot and i know more or less every points=)

 

PvE feats for whatever PvE you see fit

 

This is the PvP specc, go mash some skulls!!!

 

The pvp specc is not recommended for PvE try it out but don't say i didnt warn you=) - quote end ;)

 

så jeg stoler på han der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...