Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AC adapteren til min cowon d2 har sluttet å virke :( noen som har opplevd det samme? Er ellers ekstremt god fornøyd med spilleren, og har i tillegg fått mye skryt fra folk som har sett den... Hvem har vel hørt om Cowon før :p

Sikker på at det ikke er noe feil med spilleren?

 

Jeg hadde det samme problemet en periode. Det jeg gjorde, var å dytte inn den avtagbare delen som stikker inn i veggen dypere inn i adapteren til det sa "klikk". Jeg resettet også spilleren.

 

Nå funker det, men hva som gjorde det, vet jeg ikke.

 

Har vostok beskyttelses-film til skjermen?

 

ja, men https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12497530

Hva er bulkrate? Betyr det at de pakker inn flere i samme pakken?

 

Hvordan er det med frakt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jupp. Det står oppgitt på siden hvilken pris du betaler om du kjøper minst 3, 5 eller 10 stk. Denne rabatten aktiverer du med bulkratekoden

 

Og fraktprisen være ganske åpenbar når det står "worldwide free shipping".

Bulkrate

Lenke til kommentar
AC adapteren til min cowon d2 har sluttet å virke :( noen som har opplevd det samme? Er ellers ekstremt god fornøyd med spilleren, og har i tillegg fått mye skryt fra folk som har sett den... Hvem har vel hørt om Cowon før :p

Sikker på at det ikke er noe feil med spilleren?

 

Jeg hadde det samme problemet en periode. Det jeg gjorde, var å dytte inn den avtagbare delen som stikker inn i veggen dypere inn i adapteren til det sa "klikk". Jeg resettet også spilleren.

 

Nå funker det, men hva som gjorde det, vet jeg ikke.

 

Prøvde det du sa, og nå lader den faktisk innimellom :p Men virker som det er litt dårlig kontakt for den "detter" ut innimellom... men men, litt kontakt eer hvertfall bedre enn ingen.

Lenke til kommentar
Jupp. Det står oppgitt på siden hvilken pris du betaler om du kjøper minst 3, 5 eller 10 stk. Denne rabatten aktiverer du med bulkratekoden

 

Og fraktprisen være ganske åpenbar når det står "worldwide free shipping".

Bulkrate

 

Gjelder å være obs på at når du bruker bulkrate så må du betale for rekommandering av sendingen... Er vel en plass mellom en og to dollar.

 

-C-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jupp. Det står oppgitt på siden hvilken pris du betaler om du kjøper minst 3, 5 eller 10 stk. Denne rabatten aktiverer du med bulkratekoden

 

Og fraktprisen være ganske åpenbar når det står "worldwide free shipping".

Bulkrate

 

Gjelder å være obs på at når du bruker bulkrate så må du betale for rekommandering av sendingen... Er vel en plass mellom en og to dollar.

 

-C-

1.79

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...