Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Skaffet meg en Cowon D2 (ikke DAB) 8 gb med 16 gb minne kort :) , men har et problem , jeg legger inn musikk på minnekortet uten å gjøre noe spesielt , så legger jeg musikk inpå det innebygde minne på spilleren i Music mappen , men spilleren vil bare finne musikken som er på minnekortet ? noen som vet hva jeg gjør feil ? :)

 

kjører FW 2.59 som er det nyeste ifølge Cowon sin side .

Kanskje litt dumme spørsmål, men jeg spør likevel:

 

* Du er sikker på at filformatet til musikken den ikke finner er støttet?

* Du bruker ID3 browsing og ikke mappe browsing?

 

 

Jeg antar du gjør de to tingene riktig, så her er noe mer du kan prøve:

 

Først, laster du over mye musikk på en gang? Det kan føre til korrupsjon av databasen.

 

En annen ting som kan føre til korrupsjon er hvis du har "&" i fil-/mappenavn eller metadata, gjerne i kombinasjon med overføring av mange filer på en gang.

 

Kilde: http://iaudiophile.net/forums/showthread.p...4958&page=3

 

EDIT: Last ned en renamer som bytter ut "&" med "and" og se om det hjelper.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at NRK skal sende DMB-TV-sendinger i Oslo fra april. Noen som vet om Cowon D2 (modellen med DAB-radio) kan motta disse sendingene?

 

Ja den kan den. Det kommer en ny firmware som vi vil legge på vår side før sendingene starter. Du må legge inn denne for å motta TV-sendinger.

 

:O Nå gleder jeg meg skikkelig til å få denne spilleren i posten. Bare håper posten kjapper seg, vil ha den før helgen >.<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fant det ut :)

 

gikk på settings og forandret til file name.. doh føler meg dum nå :p

 

Forresten, hvor finner jeg spill og hvordan legger jeg de inn ?

 

sjekk iaudiophile.net forumet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hatt min D2 16gb (med 16gb sd kort) i et par måneder nå. Nylig finner jeg ikke D2 disken (den integrerte) på spilleren, men begge diskene virker fint når jeg kobler den til dataen. Har prøvd å gjennopprette fabrikkinstillingene og resette spilleren uten hell.

Noen som har vært borti dette problemet?

 

På forhånd takk =)

 

post-90273-1236075311_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har anskaffet meg en i dag. Driver og legger over musikk. Knallfornøyd med lyden, angrer ikke det kjøpet. Men... Jeg savnet et par ting i brukermanualen. Da jeg startet den og skulle velge språk til svensk, så kløna jeg slik at den nå bruker en merkelig blanding av spansk og engelsk. Jeg finner for så vidt fram, men ikke noe under "konfigruasjon" som går på språkvalg. Ikke finner jeg det under noen av de andre menyene heller, og ikke i brukerhåndboka.

 

Nok en sak jeg lurer på er hvordan man endrer farger på skjermen. Jeg ser temmelig dårlig, så hvitt på lyseblått er litt dårlig kontrast for meg. Gult på svart hadde ikke vært dumt.

 

Jeg har ikke brukt denne jetAudio programvaren til overføring, men kjørt god gammeldags drag/drop fra musikk-katalogen på pc'n til musikkmappa på spilleren. Jeg er den typen som legger over hele album, interesserer meg ikke så mye for å lage spillelister med enkeltlåter. Litt sær sånn.

 

Nok en merkelig ting er at jeg ikke kan ha på spilleren mens den er tilkoblet pc'n. Jeg får bare opp at den lader batteriet. Er denne spilleren rett og slett laget sånn? Har vært borti dette med en annen spiller... Menmen... Jeg finner forhåpentligvis ut av det med skjermoppsettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...