Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Hei jeg har to spørsmål:

 

Når man skal oppgrader firmware så er det lurt å bruke usb bak pcen sier de, men hva om man har bare en laptop? skal jeg ta en av de to som er på venstre side da? har en som jeg bruker til musa på høyre(eneste der)

 

Også lurer jeg på om jeg bør formatere et helt nytt sd kort før jeg bruker den på cowon?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, sånne dårlige små på den stasjonære? Såvidt jeg har fått med meg har de fleste nyere pcer USB2-inngang både framme og bak.

 

Eldre bærbare derimot, har ofte USB1!

 

Er det en gammel pc du skal bruke?

 

 

Sånne dårlige foran på pcen, slik man koblet via hovedkort eller små strøm.

 

Uansett, er en pc fra i fjor, kosta 17 tusen ca

Lenke til kommentar
Nå er jo alle USB-innganger koblet til hovedkortet da... Men det går helt sikkert brillefint å bruke hvilken som helst inngang på pcen din. Uansett om den koster 4 000 eller 17 000, så ble nok de fleste av fjordårets hovedkort levert med USB2. :)

 

 

Ja ok jeg vet ikke ;) leste det bare fra firmware guiden sin side ^_^

 

 

Men tenkte det samme selv at det burde ikke spille noen rolle, USB2 er nok levert med ja ^_^ Hvis ikke så sjekker jeg, er en hp 9800 dv et eller annet

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt 16gb-brikka!

 

Zeph, du har vel allerede regnet ut hvor mange Scrubs-episoder man får plass til på en slik brikke...? ^^ Tror ikke det vil bil vanskelig å fulle brikka opp for å si det sånn! :)

 

Hvordan blir forresten størrelsen når du endrer konverterer det til en COWON D2-godkjent codec?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...