Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Da var D2 nr. 2 kjøpt inn. 16gb-versjonen. Den forrige gikk på en smell da den forsvant ut av lommen og i gulvet og av/på/hold-knappen røyk.

 

Herlige helvete, så fint det er med en ny en.

 

Jeg bruker forøvrig Grado SR 80 på min, men til daglig brukes det Koss Portapro (da jeg faktisk har en eq-preset som gjør det JÆVELIG engasjerende).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

ser etter en ny mp3-spiller og denne virker veldig interessant. Har noen spørsmål før jeg bestemmer meg for å kjøpe den:

 

1. Kan man kopiere mp3-filer direkte vha. windows explorer og spille det av på mp3-spilleren uten å gå via et synk-program (praktisk med podkaster etc.)?

 

2. Hvordan er DAB-støtten, er det vits i å gå for den versjonen?

 

3. Bruker man kabel for å koble til PC eller setter man den rett inn i porten?

 

4. Er størrelsen handikap i noen situasjoner. Passer fint i lomma?

 

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det noen steder man kan kjøpe den HVITE Cowon D2 med Dab og 16gb ??? Vil ha den, men jeg finner den kun i svart :(

 

Den hvite er bare lekker !!! Og er det slik at menyene osv ikke er på Norsk ? For da er det jo null stress å bestille i fra statene og få den hvite :D :D

 

 

DAB-versjonene selges vel ikke i USA såvidt jeg vet.

 

www.mp3players.co.uk har hvite med DAB.

 

Edit: Litt kjapp, ser at de ikke har 16GB

Endret av Vostok.no
Lenke til kommentar
den er ikke så stor som du sikkert innbiller deg

 

Støtter den... Vurderte lenge å kjøpe iAudio 7 fremfor D2 pga. størrelsen, men valgte til slutt D2 siden den kan utvides med SDHC kort. Og størrelsen er det ingen ting å si på, D2 er *ikke* stor og klumpete. Mange av de bildene jeg så før jeg kjøpte må lyve på størrelsen..!

Lenke til kommentar

Da har jeg også meldt meg inn i D2-klubben :) MEd DAB-støtte attpåtil xD

 

Er det noe kult knask man kan innstallere?

 

Hm, for å være ærlig. hører jeg ikke noe særlig forskjell på D2'en og min første generasjons iPod nano. Det er lenge siden jeg har hørt på iPod'en min, så det kan selvsagt hende at jeg husker den som bedre enn det den er. Forskjellen jeg merker er for det meste mer punch. Sterkere lyd.

 

Spilleren virker interessant. Man kan dille med forskjellige ting. UI'et er så som så og lydkvaliteten virker ok, som er det viktigste punktet for meg :)

 

tips og triks mottas med takk :)

 

bruker d2 sammen med dt770 pro.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg en 16GB D2 DAB/DMB og tenkte som så at et etui av et slag hadde vært lurt. så før jeg begynner å lage no seriøse greier lagde jeg en prøveversjon av gaffa. Resultatet ble overraskende bra, og det er jo ikke alle som går rundt med en MP3spiller omhyllet i gaffa, så denne blir nok D2'ens faste hjem ihvertfall en liten stund til :)

 

post-129531-1231175935_thumb.jpg

post-129531-1231175982_thumb.jpg

post-129531-1231175996_thumb.jpg

 

Akkurat her ser det vel egentlig mest ut som en pakke løstobbak, men det får nå være så :yes:

 

 

post-129531-1231176009_thumb.jpg

post-129531-1231176024_thumb.jpg

 

 

 

Utrolig hva man kan gjøre med gaffa altså ;)

Endret av njm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...