Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Min kjære D2 ble stjelt her om dagen. Ganske irriterende da jeg mest sansynlig blir nødt til å kjøpe en igjen.

Eller er det noen andre spillere som er bedre? :p

 

 

edit: Kjøpte en iAudio 7

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Yess, mottok min D2 i dag. :D

 

Ser meget bra ut, men...

 

De kan ikke stå i en USB port å lade samtidig som den spiller av?

 

Dette burde vel være simpelt å fikse?

 

<if.plugged.to.usb.do.not.display.batterycharging.gif.but.continue.play>

 

eller no slikt??

Putt den i en usb port etter at du har skrudd den på. Funker med lading i kontakt i hvert fall.

 

EDIT: Testet her, det funker ikke. Men lading i kontakt mens den er på funker.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Nope, testa i bilen nå. Går rett i lademodus når jeg kobler USB kabelen til. Møkk, nå forsvant hele poenget med sigarett-tenner splitter.

 

Anyhows...

 

Når jeg spiller av sanger, kommer de i rekkefølge etter hvilket ALBUM de ligger på. Kan ikke sangene komme alfabetisk, etter artisten?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Når jeg spiller av sanger, kommer de i rekkefølge etter hvilket ALBUM de ligger på. Kan ikke sangene komme alfabetisk, etter artisten?

Gå ut til listen over ting du kan sortere etter (Mode -> Music library).

 

Velg artist. Der kan du velge et av albumene til den artisten eller trykke på "All" for å velge alle sangene.

Lenke til kommentar
Det er når jeg velger alle sanger at de kommer etter album.

Ah, det stemmer visst ja.

 

Kanskje shuffle kan hjelpe deg ved å gjøre rekkefølgen tilfeldig.

 

 

En annen ting som går: Hvis filene dine er tagget riktig så kan du slenge alle filene i mapper basert på artist. Da kan du bruke folder view når du vil sortere alfabetisk sangene til en artist og bruke ID3 tags ellers.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Album kan jo simpelt fjærnes i en håndvending med Mp3tagger, så det går seg til.. Om den hopper til Artist som neste element...? Testes i morgen.

 

 

Prøvde med papirbit i USB kabelen over de 2 lederene som er data. Nå kommer ikke "Lader" meldinga opp. Men jeg vet ikke om den får strøm i det hele tatt heller.. Får evt la den stå å gå til i morgen å se hvor langt nede batteriet er.

Full pupp på volumet, rett i PC headsettet som er dempet via egen volumkontroll, så får jeg sove uforstyrret.

 

Og batteriet har mistet en hel strek. Eller, nei... Ingen streker, for den streken var borte i går før jeg la meg.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gjort det slik.

 

 

La alle tags være slik dem skal være og legg filene i mapper basert på artist.

 

 

Da kan du gå til "Music Library" og scrolle helt ned og gå inn i "Folders". Så trykker du på en artists mappe og trykker på den første filen.

 

Så kan du bruke ID3 tags til alt annet.

Lenke til kommentar

Hva jeg gjør:

 

Finner musikk i mediamonkey og legger i Spilles nå.

Kopierer alle til en egen mappe. (automatisk via Mediamonkey)

Retagger med Mp3TAG. Fjerner album og tracknummer. Fikser genre så alle artister blir like.

Hiver inn i en egen plalist i mediamonkey. Lagrer playlista.

Synkroniserer til MP3 spiller. Filer legges rett i music mappa, og navnene blir endret til <artist> - <trackname> automatisk.

 

 

Nå kommer sangene etter artist-tittel. :)

 

Høres stress ut, men mindre arbeid nå som det er gjort på de 300 første sangene, og ting fungrerer etter mitt behov. :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Mister album og tracknummer gjør ingenting. Jeg har orginalene på serveren uansett.

 

Og synes også det var plagsomt at Album vistes i displayet. Men jeg er tydeligvis en krevende person. :p

 

Er det bare meg, eller er lyden fra D2`en finere å høre på, enn om man brukte en MP3 CD i spilleren i bilen?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...