Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

har fortsatt hele scrubs liggende i d2 format selv om jeg ikke har D2 lenger, tror det er ca 100 MB per episode.

 

bruk mp3tag for å få inn bilder, gamerman

 

brevsendinger skal teoretisk sett være fremme dagen etter (i motsetning til pakker)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har fortsatt hele scrubs liggende i d2 format selv om jeg ikke har D2 lenger, tror det er ca 100 MB per episode.

 

bruk mp3tag for å få inn bilder, gamerman

 

brevsendinger skal teoretisk sett være fremme dagen etter (i motsetning til pakker)

 

Skal prøve det, men gjør det ikke det litt tregere? Må jeg forresten tagge hver eneste sang?

 

Og forresten, hvilken pixel oppløsning bør album coverene være på?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du må tagge hver eneste sang ja, en det er jo en smule automatikk i det ved at den søker gjennom diverse databaser. Hva er det du mener blir tregere?

Bruk hva det enn er mp3tag gir deg til albumbilder, spiller ingen stor rolle sålenge det er minst 200x200 og ikke tar flere MB

Lenke til kommentar

Har en jobb som innebærer mye reising. I den forbindelse er jeg ute etter en spiller der jeg kan se film og høre på musikk. Har sett litt på forskjellige, men Cowon D2 kommer stadig opp som ett av alternativene.

 

Hvordan er Cowon D2 angående video visning? Har inntrykk av at skjermen er god, men hvordan er det å se f.eks. en film på den? Er skjermen stor nok?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Takker for svar ;)

 

 

Forresten, må bilde filen ligge i mappen eller har det ingen ting å si når man har tagget de ferdig?

 

gikk ann a tagge flere filer samtidig ^_^

 

Bildefilen integrert i mp3 filen etter tagging ;)

 

 

Har en jobb som innebærer mye reising. I den forbindelse er jeg ute etter en spiller der jeg kan se film og høre på musikk. Har sett litt på forskjellige, men Cowon D2 kommer stadig opp som ett av alternativene.

 

Hvordan er Cowon D2 angående video visning? Har inntrykk av at skjermen er god, men hvordan er det å se f.eks. en film på den? Er skjermen stor nok?

 

 

2.5" er nok for noen, for lite for andre. Om du virkelig skal bruke mye tid på video ville jeg sett på en videosentrert spiller istedet.

 

http://www.dahle-import.com/catalog/advanc...ywords=cowon+o2 kommer snart og er en god kandidat, da slipper du bry deg så mye med konvertering av video og du har større skjerm

Lenke til kommentar
2.5" er nok for noen, for lite for andre. Om du virkelig skal bruke mye tid på video ville jeg sett på en videosentrert spiller istedet.

 

http://www.dahle-import.com/catalog/advanc...ywords=cowon+o2 kommer snart og er en god kandidat, da slipper du bry deg så mye med konvertering av video og du har større skjerm

 

Vet at dette er en Cowon tråd, men spør allikevel...

 

Har sett på Ipod touch som en kandidat, men leser ofte i tester at lyden er dårlig. Er det noen her som har testet den og kan sammenligne den mot D2?

Kanskje noen har prøvd 2 generasjon Touch, den skal ha bedre lyd.

 

Vil tro Ipod touch er bedre på video.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

har testet touch gen 1, latterlig dårlig lyd. i tillegg er den absolutt ikke så fabelaktig som folk skal ha det til, den henger seg mer enn det som er normalt for mp3 spillere. Du får litt av alt; spillmaskin, videospiller, musikkspiller, internett - men den gjør ingen av delene perfekt 8eller halveis i nærheten av perfekt). om så touch skull eha bedre lyd, er de andre aspektene fortsatt der, for kke å snakke om itunesavhengighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenker jeg skal gå til innkjøp av Cowon D2 DAB nå snart. Har hatt iPod Nano (eller, "lånt" dama sin) i over et år nå, men ettersom jeg har kjøpt meg Beyerdynamic DT770Pro, holder ikke lyden fra den lenger. Dessuten tiltrekkes jeg av Cowon D2s gode batterikapasitet og alle funksjonene.

Er det noen som har noen erfaring mer kombinasjonen av MP3-spilleren og headsetet? Og hvordan er kvaliteten? Og er det noen som vet om Cowon kommer til å slippe en ny versjon i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Tenker jeg skal gå til innkjøp av Cowon D2 DAB nå snart. Har hatt iPod Nano (eller, "lånt" dama sin) i over et år nå, men ettersom jeg har kjøpt meg Beyerdynamic DT770Pro, holder ikke lyden fra den lenger. Dessuten tiltrekkes jeg av Cowon D2s gode batterikapasitet og alle funksjonene.

Er det noen som har noen erfaring mer kombinasjonen av MP3-spilleren og headsetet? Og hvordan er kvaliteten? Og er det noen som vet om Cowon kommer til å slippe en ny versjon i nærmeste fremtid?

 

Cowon kommer med to nye spillere i løpet av kort tid. Cowon O2 og Cowon S9, men ingen av de er direkte etterfølgere av Cowon D2. S9 vil vel ligne litt på Ipod Touch størrelsesmessig, mens O2 blir mer en videoavspiller.

 

Du kan lese mer om spillerene her www.cowonglobal.com

 

De blir sannsynligvis vist på Electroworldmessen 2008 på Lillestrøm 13-16.november.

 

Når det gjelder kompinasjonen Cowon D2 og Beyerdynamic DT770Pro, både kjenner jeg folk og har hørt via forum at det er en veldig bra kombinasjon, iallefall når det gjelder 80 Ohms-versjonen. Utgangseffekten er jo brukbar på Cowon D2, slik at spilleren ikke har problemer med å drive DT770'en.

 

Det er noen med førstehåndserfaring her også kanskje?

Endret av Vostok.no
Lenke til kommentar
Tenker jeg skal gå til innkjøp av Cowon D2 DAB nå snart. Har hatt iPod Nano (eller, "lånt" dama sin) i over et år nå, men ettersom jeg har kjøpt meg Beyerdynamic DT770Pro, holder ikke lyden fra den lenger. Dessuten tiltrekkes jeg av Cowon D2s gode batterikapasitet og alle funksjonene.

Er det noen som har noen erfaring mer kombinasjonen av MP3-spilleren og headsetet? Og hvordan er kvaliteten? Og er det noen som vet om Cowon kommer til å slippe en ny versjon i nærmeste fremtid?

 

Cowon kommer med to nye spillere i løpet av kort tid. Cowon O2 og Cowon S9, men ingen av de er direkte etterfølgere av Cowon D2. S9 vil vel ligne litt på Ipod Touch størrelsesmessig, mens O2 blir mer en videoavspiller.

 

Du kan lese mer om spillerene her www.cowonglobal.com

 

De blir sannsynligvis vist på Electroworldmessen 2008 på Lillestrøm 13-16.november.

 

Når det gjelder kompinasjonen Cowon D2 og Beyerdynamic DT770Pro, både kjenner jeg folk og har hørt via forum at det er en veldig bra kombinasjon, iallefall når det gjelder 80 Ohms-versjonen. Utgangseffekten er jo brukbar på Cowon D2, slik at spilleren ikke har problemer med å drive DT770'en.

 

Det er noen med førstehåndserfaring her også kanskje?

 

Det var nettopp det med motstanden som fikk meg fra iPod også, for iPod Nano kunne ikke gi meg et særlig høyt volum med headsetet, som jeg har i 80-ohms versjon.

 

Cowon O2 virka jo ganske spennende, og så egentlig ut som en direkte oppfølger til D2.

Jeg får vente litt og se. Jeg er ikke så opptatt av videofunksjoner uansett.

Lenke til kommentar
Det var nettopp det med motstanden som fikk meg fra iPod også, for iPod Nano kunne ikke gi meg et særlig høyt volum med headsetet, som jeg har i 80-ohms versjon.

 

Cowon O2 virka jo ganske spennende, og så egentlig ut som en direkte oppfølger til D2.

Jeg får vente litt og se. Jeg er ikke så opptatt av videofunksjoner uansett.

 

Holdt såvidt i Cowon O2 for noen dager siden. Vil si at den er litt for stor til å kalles direkte oppfølger. Dessuten har den ikke batteritiden til D2. Der vil jeg si S9 er nærmere (men den mangler kortleser). Men den føltes veldig lett. De har brukt et plastmateriale på den som kanskje noen vil føle simpel, men jeg synes den allikevel føltes solid nok. Skjermen likte jeg veldig godt. Den var lyssterk, og å se film virket ganske bra. Noen reagerer på liten oppløsning, men jeg beit meg ikke merke til at den var for dårlig. Noe skal det sies at jeg bare testet den et par minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...