Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en 2 liter med turbo og kompressor faktisk, og den elektriske motoren putter ut 100 hester eller noe sånt.

Trodde T8 var en 8-sylindret motor, men var kanskje på tidligere modeller det?

Skrevet

Liten sjans for at de blir kvitt den XC90en.

 

Kuorisitet :

Siste service ble tatt ved 1862km. Det var i 2012. 5 år siden.

Dekkene er gått ~ 2200km men er da over 11 år gamle. Bilen var ny i 2006.

DVD innfelt i hodestøtte for baksete m/fjernkontroll. Hvem bruker det i dag.

Navteq rti navigasjons system. Kartoppdateringer kun med dvdplate , slutt med oppdateringer for 2 år siden.

..

  • Liker 2
Skrevet

Det er en 2 liter med turbo og kompressor faktisk, og den elektriske motoren putter ut 100 hester eller noe sånt.

Trodde T8 var en 8-sylindret motor, men var kanskje på tidligere modeller det?

Vet ikke hva det var før, men hvertfall 4 nå. Grei gjennomgang (av luksusutgaven) her: https://youtu.be/P6G69CsBI4Y
Skrevet

Alle volvoer som er på den nye plattformen deres (V90,S90,XC90 XC60 så langt) blir vel kun levert med 2 litere både på diesel og bensin, om det så er den kjipeste D2 utgaven eller den heftigste T8 utgaven av en bil.

Skrevet

Trodde T8 var en 8-sylindret motor, men var kanskje på tidligere modeller det?

De hadde vel T4, T5 og T6 der koden sto for turbo med 4, 5 eller 6 sylindere, men de har begynt å klusse det til grundig nå i det siste med T2, T3, T4, T5, T6 og T8 som alle er basert på en toliters rekkefirer. Variasjonene ligger i kombinasjon av turbo, kompressor og elmotor.

Skrevet (endret)

 

Trodde T8 var en 8-sylindret motor, men var kanskje på tidligere modeller det?

 

De hadde vel T4, T5 og T6 der koden sto for turbo med 4, 5 eller 6 sylindere, men de har begynt å klusse det til grundig nå i det siste med T2, T3, T4, T5, T6 og T8 som alle er basert på en toliters rekkefirer. Variasjonene ligger i kombinasjon av turbo, kompressor og elmotor.
AMG A45 er også utstyrt med en to liter. Downsizing er kommet og blitt en nødvendighet . Også at man bygger ulike effekt uttak på «samme motor» for et bredt utvalg (har med effektivitet og økonomi å gjøre i tillegg til forbruk og emisjon’.

 

T Har alltid vært brukt for Turbo Petrol indikasjon.

 

Skulle gjerne hatt denne her med 2L T6

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=106296840

Eller denne med T6 (367hk)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98367467

Endret av syar2003
Skrevet

 

Trodde T8 var en 8-sylindret motor, men var kanskje på tidligere modeller det?

De hadde vel T4, T5 og T6 der koden sto for turbo med 4, 5 eller 6 sylindere, men de har begynt å klusse det til grundig nå i det siste med T2, T3, T4, T5, T6 og T8 som alle er basert på en toliters rekkefirer. Variasjonene ligger i kombinasjon av turbo, kompressor og elmotor.

 

 

Den 4-sylindrede motoren kommer også som en 1,5-liters tre-sylindret motor. Hvilke betegnelser den får er vel ikke klart enda - jeg trodde det skulle bli T3, for eksempel.

Skrevet

Fra The Sun for 3 dager siden om dønn maken bil:

"In fact, the current popularity of Ford's 1988 Sierra Cosworth RS500 means one such model is expected to rake in an incredible £115,000 when it goes on sale at an auctionnext month."

Skrevet

Siden det ikke finnes RS500 med rattet på venstre side vil jeg si den der har rattet der det skal være..

 

Det visste jeg faktisk, utrolig nok. Poenget mitt skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...