Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Lefdal har Canon 500D med 18-55mm IS til 3495,- fra i morgen (3. januar). Det må vel være et godt kjøp?

 

 

Jepp, det er en veldig god pris. Spørs om det er særlig mange eksemplarer i hver butikk.

 

Og når du kommer og spør etter "lokke-tilbudet"som sannsynligvis er forsinket/utsolgt,vil selgeren forklare deg at du burde kjøpe en Sony A230 eller noe sånt,da det er så mye bedre en Canon/Nikon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og når du kommer og spør etter "lokke-tilbudet"som sannsynligvis er forsinket/utsolgt,vil selgeren forklare deg at du burde kjøpe en Sony A230 eller noe sånt,da det er så mye bedre en Canon/Nikon :)

Er det ikke de som selger en A290 til 2000,- om dagen? Det er ihvertfall et brukanes kamera. I motsetning til A230, mener jeg.

Lenke til kommentar

Hmf. 500D er ikke tilgjengelig i nettbutikken til Lefdal, og ser ikke ut til å være fysisk på lager i noen butikker heller (klikket innom 10-15 stykker). Lokketilbud eller bare veldig raskt utsolgt? Tilbudet var jo bra, men fantastisk synes jeg ikke det var...

Det lukter vel lokketilbud.

Lenke til kommentar

Hmf. 500D er ikke tilgjengelig i nettbutikken til Lefdal, og ser ikke ut til å være fysisk på lager i noen butikker heller (klikket innom 10-15 stykker). Lokketilbud eller bare veldig raskt utsolgt? Tilbudet var jo bra, men fantastisk synes jeg ikke det var...

 

Det du kan gjøre er og stikke innom et av butikkene og bestille kameraet til utlyste prisen,normalt så pleier de og akseptere en sådan deal.Bare vær standhaftig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...