Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Så en M6 cab med barnesete i byen natt til Søndag, er det mulig å bæsje seg selv mer på leggen!?!?

Er vel Johs Lunde sin det, han har iallefall en M6 Cab (blandt masse annet snacks).

Har fått det inntrykket av at M6en er hverdagsbilen hans, den han kjører til og fra jobb med, og helt sikkert plukker opp barn i barnehagen.

Det er jo bare fett da. Heldige unger. :p

 

Går helt fint i en 911 og:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Mb08gStDiyE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PPS. RS5 er isåfall bruktimport. Bilen er vel knapt lansert..

 

Jeg var selv usikker på om RS5 var kommet, d kan for ordens skyld være RS6 (har ikke byttet linser på over 6 mnd, 2 mnd linser...)

 

Så også en A6 2010 model med ABT styling (dessverre et falskt RS6 emblem som ødela alt!)

 

Sorry jeg mente egenimport. Jeg husker noen i Aker Brygge-området kjørte rundt i en S8 (forrige generasjon-altså ikke modellen som nettopp er lansert) en måneds tid før bilen kom til Norge..

 

 

Forskjellen er at RS5 = coupé og RS6 = stasjonsvogn (forutsatt at det er 2008-modellen vi snakker om. Til 2004 elns fikk du den som sedan/stasjonsvogn) :thumbup:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Sorry jeg mente egenimport. Jeg husker noen i Aker Brygge-området kjørte rundt i en S8 (forrige generasjon-altså ikke modellen som nettopp er lansert) en måneds tid før bilen kom til Norge..

 

 

Forskjellen er at RS5 = coupé og RS6 = stasjonsvogn (forutsatt at det er 2008-modellen vi snakker om. Til 2004 elns fikk du den som sedan/stasjonsvogn) :thumbup:

 

Det var sedan, men som sagt. RS6 kommer jo også som sedan. Så akkurat det er ikke noe give-away. Når jeg tenker på det, lurer jeg på om det ikke var norske skilt på den :hmm:

Lenke til kommentar

Sorry jeg mente egenimport. Jeg husker noen i Aker Brygge-området kjørte rundt i en S8 (forrige generasjon-altså ikke modellen som nettopp er lansert) en måneds tid før bilen kom til Norge..

 

 

Forskjellen er at RS5 = coupé og RS6 = stasjonsvogn (forutsatt at det er 2008-modellen vi snakker om. Til 2004 elns fikk du den som sedan/stasjonsvogn) thumbup.gif

 

Det var sedan, men som sagt. RS6 kommer jo også som sedan. Så akkurat det er ikke noe give-away. Når jeg tenker på det, lurer jeg på om det ikke var norske skilt på den hmm.gif

 

 

Jepp, jeg var litt på en snurr i går. Jeg kan ikke huske at sedan noensinne er bestilt i Norge (flere RS4 sedan dog), men at noen har tatt inn en selv skal jeg ikke utelukke. RS6 skal liksom være avant i norske øyne av en eller annen grunn.. Ikke så rart, kanskje, når nybilprisen ligger på rundt 2,2 pluss utstyr - da må man ha litt mer plass for penga thumbup.gif

Lenke til kommentar

Magnus: Din heldige jævel

 

Henrik: lol

 

Her er bilde jeg lovte i går - denne løsningen har brent seg fast på netthinnen min, og det er ikke ment som en kompliment...

Og dermed tenkte du at du skulle brenne det fast på netthinnen til alle andre her også?

Kommer til å få mareritt i natt jeg nå :cry:

Lenke til kommentar

Magnus: Din heldige jævel

 

Henrik: lol

 

Her er bilde jeg lovte i går - denne løsningen har brent seg fast på netthinnen min, og det er ikke ment som en kompliment...

Og dermed tenkte du at du skulle brenne det fast på netthinnen til alle andre her også?

Kommer til å få mareritt i natt jeg nå cry.gif

 

Sorry. Hadde det ikke vært for at jeg er litt sadist så hadde jeg fjernet det inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Jeg var i Stockholm forrige uke, og der var det nok å se av. Porscher var mer dagligdags enn Passater omtrent. Av de litt mer spesielle jeg så, kan jo en mattsvart Quattroporte nevnes, den nye Jaguar XJ (jubalon, den er lekker!) og en Aston Martin Rapide. Fikk også kikket litt nærmere på en Toyota FJ Cruiser litt utenfor byen og ble passert av en Mercedes SLR McLaren 722 omtrent midt mellom Svinesund og Uddevalla. Lamborghini Gallardoen som suste forbi oss er jeg ikke noe stor fan av, så den unnlater jeg å nevne, mens den helt strøkne Porsche Speedsteren vi suste forbi absolutt er verdt noen ord.

Lenke til kommentar

Johs Lunde er navnet på mannen som styrer Johs Lunde kjeden, bare så det er sagt. Har ikke sett Johs Lunde reklame på noen av bilene hans utenom Hummerene. Vett han har Ferrari 599 og Cayenne utenom M6 som jeg iallefall vett om.

 

Klar over at Johs Lunde faktisk er en person også, men trodde de fleste bilene han kjører var selskapets og ikke hans privatbiler. Har sett flere fine biler med diskret reklame fra dem, samt de litt større og tydeligere ;)

 

Mener det står noe med "johs lunde" på privatbilene som står i innkjørselen hans. En feit 750iL samt hans nye Porsche Panamera med noen helt rå felger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...