Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tolket det som at han mente Ferrarien, men takk for informasjonen uansett! All lære er nyttig lære, ihvertfall når det gjelder biler :)

 

Er ganske sikker på at den jeg mener var en GT 350 eies av en i et av nabolagene rundt i området her, så jeg jeg får bare holde utkikk. Jeg vet at det gikk en hvit/blå 65-66 GT350 her for et par år siden, så det er godt mulig at det er samme karen.

 

Helt pervers lyd i den for øvrig. Alle mannfolka i en radius på 200 meter slapp alt de hadde i hendene og måpte (okey, det skjedde ikke, men det var noen lange nakker rundtom).

Lenke til kommentar

Satt alene i bilen mens en kompis skulle inn i en butikk og handle. Idet han går inn i butikken, ser jeg en Aston Martin rulle sakte men sikkert forbi meg.. så gassa sjåføren på som bare faen! Holdte nesten på å kræsje med en annen bil kommende i motsat retning lenger ned i gaten. Epic! For et syn.. Tror det var en DB9 Volante. Men fy faen.. kunne lett endt katastrofalt!

Lenke til kommentar

Kjørte bak en Audi R8 i dag, og i det jeg svingte inn bak R8-en så jeg en Ferrari parkert, tror det var en F430.

Så også en R63 AMG, 6.2 l og produserer rett over 500 hester, noe som er ganske imponerende for en familiebil. Så også en M5 og en BMW GT 530d.

 

Dette er de mest spennende, var en Porsche i matt sort som passerte oss på motorveien, men aner ikke hvilken.

Har også sett diverse annet småraskt, som XC90 V8, men tja..

 

Forøvrig var alt i Stockholm.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Jeg så en Lamborghini Gallardo i går.

Ung-gutt som sikker hadde (tyv)lånt den av faren sin eller noe...

Gadd ikke ta bilde da det var for mørkt til at kameraet på mobilen min hadde tatt noe særlig bra bilde, tipper jeg ikke var helt stødig på hånda så sent på kvelden heller ;)

 

gallardo-1.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...