Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nye Mini Countryman på bilhenger i går. Rakk dessverre ikke å ta bilde.

 

Ser ut som en spennende bil. :)

 

Enig der! Kunne vurdert den bilen, eneste ankepunkt jeg finner på en Cooper er at det kun er 2 dører. Når man får 4 dører og 4 hjulstrekk som til tider fordeler 90% på bakhjulene, så snakker vi morrobil!

Lenke til kommentar

Det er en god bil å kjøre, absolutt. Første turen jeg hadde med den, kom folk bort for å kikke når jeg parkerte utenfor kiwi. Og noen ble vel skuffet når de fikk vite at det var en 2.0 diesel med 163 hester. Den river så absolutt godt fra seg, men noe superbil er det ikke, som folk tror ved første øyekast. Nå har ikke jeg kjørt bensin motoren på 200 hk, så den kan jeg ikke uttale meg om :p

Lenke til kommentar

Har bare kjørt den med 1,6 turbo på 160 hester.

 

Fin bil, og med utvidet skinnpakke (skinn på dashbordet blant annet) får man en følelse man ikke er bortskjemt med i Peugeoter til vanlig.

 

Den kjører bra, og har et tilnærmet vanvittig grep. Likevel er det sånn cirka null styrefølelse, og det ødelegger litt av opplevelsen for min del.

 

Utseendet er jeg derimot veldig glad i. Syntes dette er blant de aller peneste bilene man kan kjøpe for under én million om dagen.

Lenke til kommentar

Smakssak.

 

I mine øyne vinner den klart på utseende også. TT ser klinisk og tysk ut i forhold.

 

EDIT: Og det er jo tross alt det viktigste med biler som dette. Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det posørtraller. Hvis man skal ha sportsbil, så finnes det andre alternativer som er bedre.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...