Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall.

Smaken er som baken! Jeg syns ikke den var spesielt fin på det bildet iallefall.

Lenke til kommentar

Noen av dere sett den nye Saab 95? Så en på motorveien i Sverige i går, faktisk ganske fin!

Jeg spotta en i nærheten av Hønefoss, den var slettes ikke så verst å se på. Bilen er jo også litt over fem meter i lengden, dermed er det en relativt stor bil.

 

Nylig har jeg sett en BMW 7-serie, Mercedes S-klasse (drosjebil i Trondheim), CLS 55AMG, 911 Turbo og en hel haug med Carrera 4S. Spotta også en BMW 6-serie og en Jaguar XF.

 

For en gangs skyld har jeg et bilde:

post-170365-1282312441,149_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall.

 

Er helt enig. Den ser veldig mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene, og jeg synes den ser "smashing" ut allerede på bilder! Nå er jo Jaguar blitt indisk, så det er jo de som "tør". Men på en annen side så er jo sjefsdesigneren i Jaguar, Ian Callum, brite.

Lenke til kommentar

Noen av dere sett den nye Saab 95? Så en på motorveien i Sverige i går, faktisk ganske fin!

Trur eg faktisk har sett den nye SAAB 95 her i Norge mellom Voss og Bergen, ikkje sikker men meinar det. På Fagernes i går såg jeg faktisk den nye 7-serien til BMW og ein eller anna Aston Martin Cabriolet :) Baklykta til den Aston var meir rund eller den hadde ein sirkel i baklykta og då lurer eg på om det er nokon her inne som veit kva den heiter. Har dessverre ikkje bilder av desse sidan eg møtte dei på vegen og hadde ikkje moglegheit til å snu sjølv om eg prøvde å ta igjen Aston'en.:(

Lenke til kommentar

Så en helt ny Jaguar XJ på Grünerløkka i dag. At britene kan tenke så nytt på designfronten overrasker meg. Innmari sexy bakfra var den i hvertfall.

 

Er helt enig. Den ser veldig mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene, og jeg synes den ser "smashing" ut allerede på bilder! Nå er jo Jaguar blitt indisk, så det er jo de som "tør". Men på en annen side så er jo sjefsdesigneren i Jaguar, Ian Callum, brite.

 

 

Bilen er en helt annen i virkeligheten - da jeg så den på bilder tenkte jeg også at det ikke gikk an å lage noe mer vulgært. Bilen er imponerende innvendig, såvel som utvendig. Og den er en drøm å kjøre :):)

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Såg ein Audi R8 no i stad kjøre mot Beitostølen frå Fagernes, minste motor men uansett:) Omtrent samtidigt kjørde ein Nissan 350Z forbi.

Bilder vart det ikkje tid til sidan dei kjørde, men har eit bilde av ein audi i same farger.

 

EDIT: Kan også legge til at det kjørde ein Bentley Continental på same strekninga ikkje så for lenge sidan.

Image-568x758-JPG.jpg

Endret av melbyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...