Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ser ut som at ONS klarte å dra frem litt pene biler! =) Fikk dessverre bare 5 sekunders titter, så ingen bilder :(

 

Gul Caterham 7

Rød Lotus Elise

Sølv A5 med steakhouse sitt ku hode (styling merke eller bare harry?) To utblås iallefall

350z

 

Har også sett ganske pen Alfa Romeo med engelske skilter, meget pen! :)

Brera er dødslekre!

Lenke til kommentar

Disse bilene har jeg sett i løpet av min første uke på jobb:

 

2x Porsche Panamera 4s (Tar vanligvis ikke med porsche, men Panameraen er spesiell og fin).

 

1x Audi R8

 

Utallige Mercedes CLK og SLK.

 

Utallige Porsche Cayenner.

 

Hvit Chrysler limousin.

 

og:

 

Selve kronen på verket, rosinen i pølsa:

 

Mercedes SLR McLaren.

Lenke til kommentar

Den ser unektelig barsk ut. Og jeg tror VW kan lage en solid pickup hvis de bare vil. Forventer at Top Gear tester den på samme måte som med HiLux. :p

 

Håper de får inn et motor valg med V10'en som sitter i Touareg, det kan bli en slager! =)

 

 

Tipper den var blå?

 

Den var rød faktisk. Det er også en gammel sliten boble ikke så langt fra meg. Utrolig kul med mat sort og rød. Trenger et lag med lakkering og litt gnikking på krom delene, men har absolutt potensialet! :D

Lenke til kommentar

Den ser unektelig barsk ut. Og jeg tror VW kan lage en solid pickup hvis de bare vil. Forventer at Top Gear tester den på samme måte som med HiLux. :p

 

Håper de får inn et motor valg med V10'en som sitter i Touareg, det kan bli en slager! =)

Den er utdatert. Bruk heller V8 tdi'en. 340 hk og 800 Nm er jo som skapt for bilen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...