Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Stemmer bra det. Er driv bak. Sitter en 6.2 V8 i den og en 4-trinns automatkasse. Sikkert en veldig morsom bil, ja. 

Endret av Slettet-2spvYRBZtB
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Husker jeg var på jobb flere ganger nå sjefen kom kjørende i en lamborghini. Helsikken for en fin bil.  :dontgetit:

 

Enda en Huracan i Oslo. Mulig det er en av de som har blitt spottet tidligere bare med ny folie eller noe, hehe.

 

Lite tips til deg og andre i denne tråden: prøv å sensurer bilskiltet. Er ikke alle som liker at bilene deres blir lagt ut på nettet, og spesielt ikke med skiltet synlig. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Husker jeg var på jobb flere ganger nå sjefen kom kjørende i en lamborghini. Helsikken for en fin bil. :dontgetit:

 

 

Lite tips til deg og andre i denne tråden: prøv å sensurer bilskiltet. Er ikke alle som liker at bilene deres blir lagt ut på nettet, og spesielt ikke med skiltet synlig.

Hva er forskjellen? Skilt er da ikke sensurert når de kjører på veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er forskjellen? Skilt er da ikke sensurert når de kjører på veien.

 

Poenget er at enkelte ikke liker at man ligger det ut på nettet. 

 

Om man gjør det får det selvsagt være opp til hvert vedkommende å reagere, men min mening er at man bør unngå å ligge det ut. 

Lenke til kommentar

Er det en heftig/dyr bil finner man ut navn på eier -> finner adresse -> stjeler bilen. Mye lettere å følge med i en slik tråd som dette enn å tilfeldigvis se disse bilene ute på veien.

 

Edit: F.eks. tok det meg ett minutt å finne adressen på Grünerløkka til eieren av Huracanen lengre oppe her.

Endret av Frank Drebin
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen? Skilt er da ikke sensurert når de kjører på veien.

Tyver kan enkelt finne eier og hjemmeadresse. Siden dette er en tråd for carspotting og ikke Toyota Auris klubben er nok bilene også av interesse for kriminelle. Vi ønsker vel ikke å være en database for dette?

 

Edit: Porschen jeg postet bilde av går f.eks 1000 km i året og står nok godt skjult i en garasje 99,99 prosent av året. Poster vi bilde her er eksponeringen en helt annen.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar

Bare en generell observasjon fra min side at rådyre superbiler svært sjelden blir stjålet. De står for godt sikret hos eier og mange av dem har satelittsporing med live overvåking. Det er også høyere risiko for å bli tatt i trafikken med en hvit Huracan enn en BMW 3-serie stasjonsvogn. Det er mer penger i å stjele airbager der både Volkswagen og BMW har opplevd gjentatte organiserte brekk. Samme gjelder vel navigasjonsenheter..

Jeg hadde vært mer bekymret for de bilene med masse dyrt stereoutstyr eller annet som kan skrus ut og selges løst.

 

Ps. Toyota er blant de mest stjålne bilene i Norge, sammen med Audi, BMW, Mercedes og Volkswagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...