Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det står da ikke ML63 noe sted på den der?

Fordi den reflekterer sterkt sollys og mobilkameraer sjeldent er veldig flinke på eksponeringen i sånne situasjoner. Hvis du zoomer inn så ser du såvidt MB-stjernen også, men er så sterk refleksjon at selv den nesten ikke synes. Så kan godt hende det er et merke der, bare at det ikke synes pga. lyset. 

 

Beklager dårlig kvalitet :)

Tror det sto et merke på venstresiden, men har nå lagt til den usensuerte versjonen. Når jeg tenker meg om, er det vel ikke så mye vits i å sensuere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nåja, noe må man jo foreta seg når elbilen skal lades. Det er jo som når jeg tanker trekkvogna det, tar sin tid å helle på 500l diesel, så hvorfor ikke legge inn en treningsøkt i samme slengen?

Lenke til kommentar

Nåja, noe må man jo foreta seg når elbilen skal lades. Det er jo som når jeg tanker trekkvogna det, tar sin tid å helle på 500l diesel, så hvorfor ikke legge inn en treningsøkt i samme slengen?

Syns det var ganske så smart jeg. Sånn... Sett til sammenlikning av de som går å kjøper seg en pølse istedenfor. (ikke bias heller da jeg er kommende teslaeier selv...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lamborghini Huracan på ring 2. Hvit, så ut som om han var stoppet av politiet (stod på hjørnet ved Ullevaal sykehus og Oljeskiftexpressen (Kershowsgate eller noe sånt)..

 

Støtte også på denne på Ring 3 i går. Så ut som tyske prøveskilter og en skikkelig glatt ål bak rattet som var veldig opptatt av å bremse ned i rushtrafikken for å gi seg selv plass for å kunne gi på litt inni tunnellen. Aldri hatt et så ambivalent forhold til om dette er greit eller ikke..

post-116700-0-42624600-1506578487_thumb.jpg

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...