Randeboy Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 "Ren bil med turtlewax" i bakgrunnen passet bra inn med de flotte bilene der.
Hopperesque Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 2015 Corvette Z06 i Oslo. Stusser litt på skiltplasseringen (bak frontruta).
Vertical^ Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 Når han til og med har klart å få skilt i så liten størrelse, bør han jo putte det på. Bør jo være muligheter uten å måtte bore i panelene.
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Jeg er så utrolig med på at vi får samme regler som i US ang skilt. Det holder å ha dem bak på bilen. Diverse sportsbiler, Alfaer og Skyline-eiere hadde blitt storfornøyd all den tid de bilene ikke er skapt for frontplassert skiltløsning. Endret 14. juni 2017 av H.A.M.
Vertical^ Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 Er ikke det opptil hver og enkelt stat da? Mener å ha lest det på bl.a Reddit flere ganger at enkelte stater tillater bare bak, mens de fleste krever foran også. Dog så virker det jo ikke som de er så strenge på skilstørrelse og lengde. Her i Norge er det jo et herk å få mindre skilt en normalen.
Randeboy Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 Når han til og med har klart å få skilt i så liten størrelse, bør han jo putte det på. Bør jo være muligheter uten å måtte bore i panelene. Ja det finnes borrelås som fungerer bra til skilt. De er knallsterke.
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Eventuelt om han demonterer fangeren så kan man sette på noen magneter på baksiden samt noen på skiltet (med filt på for å beskytte lakken), også kan han ta dem av og på som han ønsker uten å etterlate seg noen ting Eventuelt borrelås, ja. Bruke 3M Dual lock på E39'en min, satt som juling det! Endret 14. juni 2017 av Slettet-2spvYRBZtB
osmoen Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Ferrari California - Austin, TX Fra $200000 her borte. Synes selv den er grell bak, men grei fra denne vinkelen. Endret 14. juni 2017 av osmoen
toth Skrevet 15. juni 2017 Skrevet 15. juni 2017 Jeg er så utrolig med på at vi får samme regler som i US ang skilt. Det holder å ha dem bak på bilen. Diverse sportsbiler, Alfaer og Skyline-eiere hadde blitt storfornøyd all den tid de bilene ikke er skapt for frontplassert skiltløsning.Hva med fotoboksene? Ja de kan ta bilde bakfra istedet, men da blir det ingen bøter, null ansikt. Bomstasjonene må også snus..
Snylter Skrevet 15. juni 2017 Skrevet 15. juni 2017 Med mindre man innfører den håpløse ordningen mange land har med at det er nok å eie bilen for miste lappen og at de driter i hvem som kjørte..
Auto Asmodeus Skrevet 15. juni 2017 Skrevet 15. juni 2017 Synes bare skilt foran er skjemmende. Overlater til andre å løse utfordringer forbundet med å avvikle det. Ny oppgave for Kjetil Solvik Olsen nå som vi endelig har fått personlige skilt?
CaZpeR Skrevet 15. juni 2017 Skrevet 15. juni 2017 Synes bare skilt foran er skjemmende. Overlater til andre å løse utfordringer forbundet med å avvikle det. Ny oppgave for Kjetil Solvik Olsen nå som vi endelig har fått personlige skilt? Blir nok en dyr gjennomføring mtp. Hastighetskameraene som må bygges om. Men helt enig i at skilt foran er skjemmende.
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 19. juni 2017 Skrevet 19. juni 2017 Noen fra de siste par dagene. Passe lav E61: 70-talls Seville: F10 M5 med ESS-presse: Fet Jeep: En kar som kjørte heftig camber: Gammel VW bus: Ryddig og pen Porsche: Og sepangblå RS5: 1
Auto Asmodeus Skrevet 19. juni 2017 Skrevet 19. juni 2017 (endret) Nice den røde der. Høyner med ny R8 nyvaska og fin i dag. Den gamle front mot front. Endret 19. juni 2017 av H.A.M.
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 23. juni 2017 Skrevet 23. juni 2017 Litt snacks fra de siste par dagene. Alfa GTV6: Et par RS6'er: Første gang jeg ser en F11 518D i trafikken Stusselige greier.. M5 F10: M2: Og R8:
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Gårsdagens spots. '81 Corvette: Peugeot 604Ti: Strøken 900 Turbo: Fet Escort 1.3: Mk2 Golf GTI med fet stance: To eksemplarer på min #1 drømmebil, Supra: Og en rå trekkbil: 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå