Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Hvor utvannet er AMG og M merkene i disse dager? Havnet bak en nyere Mercedes i dag med AMG merke bakpå, men etter å sjekket opplysningene så ble jeg usikker, AMG med 204hk. Er jo sånn at jeg nesten kan slenge opp merke på min Hyundai H1 :p

Det er ganske trist, både M, S (audi) og AMG begynner å bli alvorlig utvannet..

Man kan jo bestille en bil med den minste motoren og AMG-pakke, så står det et AMG-merke bakpå.. Det samme gjelder for S-line hos Audi og M hos BMW..

 

Jeg mener disse merkene burde vært forbeholdt utgaver laget av de respektive tuning-avdelingene, for meg blir det rett og slett feil med AMG-styling på noe som ikke er en AMG tvers gjennom. (Min E-klasse har ikke sportspakke en gang, jeg digger at biler med litt potensiale har diskret design)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjørte fra denne

Fikk snap fra svigers (derfor den heslige fonten) av det jeg mistenker er samme bilen inne på Strømmen Storsenter.

 

 

WpoVHv1.png

 

 

Lå bak den Lamboen på E6 igjen i går og fikk kommet opp på siden av den og sett ordentlig på den. Fy faen den er grell. Hva i helvete tenkte han eieren på da han fant ut at matt sort bil med svarte felger med syregrønne detaljer er stilig??

Jeg er sikker på at dersom jeg hadde sendt dette bildet til Sant'Agata Bolognese så hadde de kommet og henta redda bilen.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Naboen driver med privatimport av premium-biler.

 

I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal!

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Naboen driver med privatimport av premium-biler.

 

I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal!

Har en sånn på bruket her. Helt fantastisk lyd!!

post-116700-0-60004700-1497341032_thumb.jpgpost-116700-0-70302100-1497341048_thumb.jpgpost-116700-0-83681100-1497341059_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Naboen driver med privatimport av premium-biler.

 

I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal!

Har en sånn på bruket her. Helt fantastisk lyd!!

Fås disse med hengerfeste? Ser på kjøretøydata at man kan dra 2100kg henger med den bilen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Dagens spottings:

 

RAM SRT/10:

post-437601-0-82116200-1497390974_thumb.jpg

 

Hummer H1:

post-437601-0-79750700-1497390976_thumb.jpg

 

Austin Maxi:

post-437601-0-44774800-1497390978_thumb.jpg

 

Abarth 500:

post-437601-0-79980900-1497390979_thumb.jpg

 

Spotta også Honda NSX og et par M-biler men rakk ikke ta bilder av de..

Lenke til kommentar

 

 

Naboen driver med privatimport av premium-biler.

 

I går stod en Sort 2017 Audi RS6 Performance utenfor garasjen. Skal knipse bilde av den neste gang den står ute... Men damn for et kjøretøy! Den nye fronten med "QUATTRO" logoen og de nye leppene på sidene er brutal!

Har en sånn på bruket her. Helt fantastisk lyd!!

Fås disse med hengerfeste? Ser på kjøretøydata at man kan dra 2100kg henger med den bilen...

 

Ja, du får fabrikklevert svingbart hengerfeste til den.

Lenke til kommentar

 

Hvor utvannet er AMG og M merkene i disse dager? Havnet bak en nyere Mercedes i dag med AMG merke bakpå, men etter å sjekket opplysningene så ble jeg usikker, AMG med 204hk. Er jo sånn at jeg nesten kan slenge opp merke på min Hyundai H1 :p

Det er ganske trist, både M, S (audi) og AMG begynner å bli alvorlig utvannet..

Man kan jo bestille en bil med den minste motoren og AMG-pakke, så står det et AMG-merke bakpå.. Det samme gjelder for S-line hos Audi og M hos BMW..

 

Jeg mener disse merkene burde vært forbeholdt utgaver laget av de respektive tuning-avdelingene, for meg blir det rett og slett feil med AMG-styling på noe som ikke er en AMG tvers gjennom. (Min E-klasse har ikke sportspakke en gang, jeg digger at biler med litt potensiale har diskret design)

 

Nå bruker jo ikke Audi samme logo for S-line og Sx, de er ganske lette å skille.. Man har vel heller ikke S-line merke på hekken, som M-sport og AMG har.

 

audi_s-line_a3_04.jpg

SG07011_4.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...