Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For Whom The Bell Tolls

Ride The Lightning

Leper Messiah

The Unfogiven

Breadfan

...And Justice For All

Bleeding Me

No Remorse

Master Of Puppets

Damage, Inc.

Nothing Else Matters

Sad But True

One

Enter Sandman

- - - - -

Last Caress

So What

Seek and Destroy

 

God konsert.

Lenke til kommentar
Egentlig en veldig forutsigbar konsert, ingen wow wow!

Den virket nesten litt masseprodusert.

Og dritt dårlig publikum. Folk stod med poncho'er fem meter fra scenen og ble grinete over at folk hoppet.

 

Terningkast 4.

 

Da skulle du stått der jeg sto 50 meter fra scenen. Få ponchoer og fryktelig mye liv (og jada, masse hopping):) Fantastisk konsert og terningkast 5 i min bok (deilig set liste også)

Lenke til kommentar
nevnte de noe om neste turne?

 

 

Nei de sa ingenting om neste turne.

 

Dette var forøvrig en knallbra konsert..vanvittig bra lyd og show. Terningkast 7 :D

 

 

Her er en video av One som jeg tok (så som så bilde og grei lyd)

 

Endret av omjange
Lenke til kommentar
nevnte de noe om neste turne?

 

Nei de sa ingenting om neste turne.

 

Dette var forøvrig en knallbra konsert..vanvittig bra lyd og show. Terningkast 7 :D

Lars sa nå at de kom med ny plate og ny turne i september da..

 

Sykt konsert! Var fremst helt til midt i Bleeding Me da ville jeg litt lengere bak for det var ikke så gøy og stå helt med gjerde fordi jeg kunne ikke hoppe eller noe lignende, bare opp med henda og opp og ned med hode xD

 

Leper Messiah

Breadfan

Damage, Inc.

Kunne vært byttet ut da syntest jeg, med Battery, The Memory Remains og Motorbreath.

 

Edit: Dårlig publikum btw, god lyd men ikke noe Mors pit eller noe lignende litt hopping bare.. Regnet eller er folk redd for Image sitt?

Endret av Raytee
Lenke til kommentar

Dødsbra konsert!

 

Men jeg må rett og slett bare LE av journalister ass.. .de hakke SNØRING på hva de preiker om! Godt eksempel: Side 21 i "Metallica spesialutgaven" av Bergensavisen står det, og jeg siterer; "Metallica spillte også en splitter ny låt, "Breadfan" fra den kommende "Death Magnetic" Dette var verdenspremiere, i Bergen! En knallhard miltraliøse av en rockelåt" -Sitat slutt-

 

Okey fra vrøvl til fakta.... Breadfan var på B siden til Singelen Harvester Of Sorrow som kom ut i 1988. Orginalen er det Budgie som har og Breadfan er på Never Turn Your Back On A Friend albumet deres!

 

Snakker om research ass...

Lenke til kommentar
Da skulle du stått der jeg sto 50 meter fra scenen. Få ponchoer og fryktelig mye liv (og jada, masse hopping) :) Fantastisk konsert og terningkast 5 i min bok (deilig set liste også)

Burde trukket bakover da! :yes:

Men må innrømme at jeg blir forbauset over at folk sutrer over at folk danser/hopper når de er på konsert med bandet som definerte thrash'n.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...