Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva? Er det to oppvarmingsband?

 

Håper ikke det er snakk om

 

Hahah! Jeg og fant den sangen når jeg søkte på youtube. Jeg lurte på om det var noe feil her og var helt fortvilet selv. Det visst bare sangen som heter down og bandet det andre tullet. Så det var så mange andre related videos med samme navn..:)

 

 

Omtrent hvor tidlig bør jeg vere der for å få stå helt framme?:p

Lenke til kommentar
Hva? Er det to oppvarmingsband?

 

Håper ikke det er snakk om

 

Hahah! Jeg og fant den sangen når jeg søkte på youtube. Jeg lurte på om det var noe feil her og var helt fortvilet selv. Det visst bare sangen som heter down og bandet det andre tullet. Så det var så mange andre related videos med samme navn..:)

 

 

Omtrent hvor tidlig bør jeg vere der for å få stå helt framme?:p

Satans tidlig! :D

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis skal kjøre fra Toten og innover, noe som er en del timer. Vi tenkte derfor å booke en eller annen plass for å få litt søvn natten før. Noen som har noe tips på noe billig og bra? Hotellene jeg finner på hotels.com er så dyrt!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan konsertområdet er? Er ikke delt opp i "ringer" vel, eller, slike inngjerdinger? Er bare ett stort område, slik som Valle Hovin?

'

Edit: Gleder meg noe så inni satan nå! :D Gleder meg til å høre Ride The Lightning og alle de andre, ass :D

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan konsertområdet er? Er ikke delt opp i "ringer" vel, eller, slike inngjerdinger? Er bare ett stort område, slik som Valle Hovin?

Viss det blir likt som Foo Fighters så er det 1 eller 2 delar som er ringa inn heilt framme. Resten er ope.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis skal kjøre fra Toten og innover, noe som er en del timer. Vi tenkte derfor å booke en eller annen plass for å få litt søvn natten før. Noen som har noe tips på noe billig og bra? Hotellene jeg finner på hotels.com er så dyrt!

 

Join uteliggerene eller noe slikt, sov på en benk eller slå opp teltet på koengen:) Eller så kan du gå litt utenfor sentrum, kanskje det er billiger der? Jeg er ingen ekspert på hotel da.

Lenke til kommentar

Ok, har sittet å sett på konserten fra Rock Am Ring en stund.. Ganske bra publikum.. Men hva sier folket her til å slå dem ned i støvlene? Synge HØYT, og hoppe MYE og bare ta helt av!? :D

 

Edit:

Noen som vet hvordan konsertområdet er? Er ikke delt opp i "ringer" vel, eller, slike inngjerdinger? Er bare ett stort område, slik som Valle Hovin?

Viss det blir likt som Foo Fighters så er det 1 eller 2 delar som er ringa inn heilt framme. Resten er ope.

Håper ikke det.. Ingenting er mer irriterende enn å må på do og miste plassen sin helt framme.. :p

 

Vel, var litt sånn på Valle Hovin så vidt jeg husker.. Men det var et veldig lite område forran..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...