Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kjøp/salg av billetter= forbudt!" Hoho!

 

Nei dette kommer til å bli sinnsykt. Regnet kommer ikke til å sette en demper i det hele tatt, jeg tror faktisk den vil skape en enda bedre ramme rundt konserten.

 

Dette og gullfeiringen i høst regner jeg med kommer høyt på min liste over mitt livs største opplevelser (so far).

Lenke til kommentar
Sitter på rommet nå etter en dag i Bergen.

Været skifter veldig fort her, så poncho eller regntøy er å foretrekke.

 

Vet du hvor vi kan kjøpe en poncho- sak?

 

Sitter på Mølenpris hos en tjommi, vi skal straks legge oss og stå opp i 6 tiden i morgen tidlig. Blir en kald og jævlig dag, men når konserten er i gang er jeg 110% sikker på at det vil være verdt det.

Lenke til kommentar

Skal på konserten jeg også. Når åpner de dørene? Billetten ligger ikke her så er litt lost angående tidspunkt!

 

 

Fikk ikke svar på om man får mer for billettene om man selger nå.. noen som vet?

 

Det er vel ingen regel på det. Finner du en som desperat er ute etter en billett gir han nok en fin pris, man får vel ta det man får for den.

Endret av Erik B.
Lenke til kommentar

Håper alle som er på konserten koser seg. Det var med tung hjerte at jeg ikke dro på denne konserten. Hadde ikke cash før 10 juli og det billigste jeg fikk tak i billetter for var 1500 kr på finn.no. Har heldigvis sett gudene tre ganger før, men hadde vært spesielt å se de nå som de er i toppform. Skal jeg være ærlig så syntes jeg det er kjipt at konserten ble lagt til Bergen og bare 20.000 billetter. Attpåtil eneste konserten i Skandinavia.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...