Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veit ikkje om eg vil si dette her tilfelle flere svartebørs folk, men.. hører rykter om at det vil bli lakt ut flere billetter te konserten.. når det blir veit eg ikkje, og veit heller ikkje om det e sant da.. men kan være lurt og følge me på billettservice..

Lenke til kommentar

det eg hørte var no at det og var plass til litt flere en beregnet.. men som sakt, var bare en på jobb som sa det.. veit ikkje om det e sant.. men de holder og alti av litt billetter te politiet og sånt så ska stå vakt. og visst då de folkene ikkje ska gå så blir de lakt ut for salg.

Lenke til kommentar
...men de holder og alti av litt billetter te politiet og sånt så ska stå vakt. og visst då de folkene ikkje ska gå så blir de lakt ut for salg.

nei nei, de er pålagt til å stille med så og så mye vaktmannskaper for å få arrangere konserten i det hele tatt.

de holder ikke av noe til politiet/vakter for å være grei.

Lenke til kommentar
okey, har sikkert misforstått litt eg då... men faren te en kompis av meg e no politi og de hadde nå fått noen billetter etter som eg forsto det..

For å gjennomføre større arrangement så må man ha politiet tilstede, og da må jo de selvfølgelig ha tilgang. :)

Jeg tviler veldig sterkt på at politifolk som ikke er i tjeneste blir tilgodesett fribilletter.

Særlig med tanke på at de blir nektet bollerabatter på 7-11 etc.

Lenke til kommentar
Haha, som blodfan og Metclub medlem er det jo kjipt at jeg ikke kan :p Men skal allerede til Praha, og så håper jeg på flere utenlands-datoer. Dessuten synes jeg rett og slett billettprisen er KILLER. Fikk jo to Praha billetter til wavebreakern for samme prisen ;)

 

Hey! Hva syns du om konserten i Praha? ;)

Var der med en kompis, og syns den var helt sinnsykt bra, faktisk bedre enn på Valle Hovin ifjor ;) Dritbra pyroshow, video*DJ* og bare *créme de la créme* av de gamle sangene! :D

- Bare at vi hadde VIP billetter helt gratis (A)

Lenke til kommentar
Hvis du er carebear ja. 2200 kanskje?

 

http://www.lovdata.no/all/hl-20070629-086.html

 

Om du vil bryte norsk lov, ja:

 

Lov om forbud mot prispåslag ved videresalg av billetter til kultur- og idrettsarrangementer

 

§ 1. Det er forbudt å selge billetter til kultur- og idrettsarrangementer til en høyere pris enn den som er påført billetten fra arrangørens side, eller som billetten første gang ble solgt for. Dersom billetten er solgt gjennom en annen aktør enn arrangøren på grunnlag av avtale mellom arrangøren og aktøren, og det er betalt en særskilt billettavgift som fremgår av billetten, kan billettavgiften også være inkludert i salgsprisen ved videresalg.

 

§ 2. Kjøperen kan kreve tilbake fra selgeren den del av en betalt billettpris som overstiger de beløp som følger av § 1.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...