Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har problemer online? Jeg kommer rett og slett ikke inn i en match, står bare å søker i evig tid. Har open NAT.

 

Men, fyfaen for en fet campaign.

 

 

Samme her! Men man kommer inn til slutt :!:

 

Ja, kom inn nå. Men horde tok mye lengre tid enn jeg trodde, du kan jo bli sittende der i timesvis. Men gøy var det :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ja, men har problemer med TV-oppsettet her hjemme.. :( Suger, har masse dritt oppkoblet til tven, som DVD spiller, Apple-TV, Satelittmottaker, og en svær boks som styrer alt (hva enn det heter) så det er 10000 kabler bak der, men jeg vet HVOR de skal settes, men ledningene er rett og slett ikke lange nok til å nå fra TVen som står øverst, ned til lydboksen som står nederst.. :( Fucked..

 

Kan du ikke bare flytte lydboksen opp da? Bytte plass med noe annet.

 

Er SÅ mange kabler og ledninger bak der, og redd for å fucke opp noe og plutselig ikke ha bilde + jeg tror pappa blir småsur for sånt... haha :p

Han er ikke hjemme og kan ikke hjelpe megg :o Så blir Gears uten lyd denne helgen.. Jaja, bedre enn ingenting

Kan du ikke bare koble alt til selve tven?

Lenke til kommentar
Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! :D

Pft, ble jo ferdig med campaign på hardcore for timer siden :)

Og jeg var ferdig med den i to-tia idag. Lokal coop (halv skjerm per spiller!) og hardcore.

 

I win. (cliché)

 

Edit: idag som i 07/11. :wee:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Sikkert fordi alle skal gjøre seg ferdig med campaignen.. Bare se imorra/ søndag! Da kommer til å ta av! :D

Det har tatt av allerede. Det er jammen ikke lett å gjøre ferdig campaign med så mange nordmenn jeg kan spille online med :wee:

 

nei det er ikke lett, får ihvertfall 10 invites hver gang jeg skal spille SP.

litt kjipt å so nei til mine kjære landsmenn,

men nå er SP ferdig og jeg er klar for den store slagmarken.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å laste ned golden plated lancer?

Jeg får lastet ned flashback map pack men når jeg laster ned Golden lancer så stopper den på 1% også kommer det opp the download could not be completed. Please try again later. Standard meldinga når man ikke får lasta ned noe.

 

Har sett andre har dette problemet også på andre forum, noen som har fått det til å funke i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...