Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt genial campaign dette, selv om jeg er ganske så overrasket over mengden bugs det er.

Skrøt dem ikke av at coversystemet nå var blitt feilfritt, og at dette var en stor nyhet før launch?

Synes ikke det er blitt noe spesiellt forbedret fra 1`ern jeg altså.

Kun spilt i coop med en kompis over nett, men det flyter ting i luften, man sitter fast og små grafiske glitcher er godt representert, noe som overrasker når det egentlig virker som en pusset og større utgave av Gears 1.

 

Hele spillet virker på meg som det er stresset ferdig til launch, og kunne hatt godt av en mnd eller to til før det ble sluppet.

Kun prøvd en gang online i 10 minutter, men har enda ikke spilt en match. Bare feilmeldinger og den står å søker, men bryr meg egentlig ikke så veldig da det er campaign jeg kjøper spillet for.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Helt genial campaign dette, selv om jeg er ganske så overrasket over mengden bugs det er.

Skrøt dem ikke av at coversystemet nå var blitt feilfritt, og at dette var en stor nyhet før launch?

Synes ikke det er blitt noe spesiellt forbedret fra 1`ern jeg altså.

Kun spilt i coop med en kompis over nett, men det flyter ting i luften, man sitter fast og små grafiske glitcher er godt representert, noe som overrasker når det egentlig virker som en pusset og større utgave av Gears 1.

 

Hele spillet virker på meg som det er stresset ferdig til launch, og kunne hatt godt av en mnd eller to til før det ble sluppet.

Kun prøvd en gang online i 10 minutter, men har enda ikke spilt en match. Bare feilmeldinger og den står å søker, men bryr meg egentlig ikke så veldig da det er campaign jeg kjøper spillet for.

 

Flyvende våpen og sånne ting klarer jeg fint og overleve. Legger nesten ikke merke til det med tanke på alle de andre syke visuelle effektene som øynene mine lander på :p

Eneste skikkelige buggen jeg møtte på, var at jeg satt meg fast i en bil. Også har jeg flere ganger klart og "sette meg ned" bak en krabbende locust (bruke han som cover altså). Ser litt smårart ut når han lokusten etter hvert krabber vekk og jeg blir sittende og måpe mitt i gata.

 

 

Og joine matcher online varierer veldig avhengig av klokkeslett osv tror jeg (aka, hvor mange som er online). Satt i dag morges og venta i 2 min på og komme inn, mens i går kveld (rundt kl 11.00) kom jeg inn på noen sekunder.

Og det her opplegget med at de skal sortere etter ranks virker bare tullete. Så vidt jeg vet, så er det bare 3 ranks. (1 bar, 2 bar, og 3(2?) gull bars). Poenget er iallefall at spredningen av de forskjellige ranksa i en match er like stor hele tiden. (nesten altid en med gull bars og en med 1 bar) så hva er liksom da poenget med og ha ranks i det hele tatt?

 

 

Er det forresten noen andre en meg som blir spamma av engelske prepubertetiske unger som spørr om du har en ekstra "gold lancer" kode du vil gi bort?

Hadde søren meg 9 sånne voice mails inpå inboxen når jeg logget på idag.

Endret av Tortuga
Lenke til kommentar
Jeg elsker players choise det er hærlig!

Men alle går rundt å sager hele tiden irreterende :p og dumt at du ikke kan se hvor mange curb stomps og headshots du har på leaderbords...

 

Men Gears 2 er det beste spillet jeg noen gang har spillt :love:

Edit: skrivefeil

 

Stop! Hammer time!

Hammer burst våpenet er faktisk inmari kraftig hvis du klarer og sikte litt. Ser bare ut som at ingen har "turt" og bytte ut Chaargesaw

Lenke til kommentar
Hvis du bare er 1 fyr så pleier det å ta sa 0.5 - minutt å finne match.

 

Hvis du er fire stykker. tar det kansje 2 minutter xD

 

Men hvis du er 5 Stk er det '' Popp'' så er du inne og spiller.

 

Jeg anbefaler på det sterkeste hvis du er 2 stykker at du spiller Wingman! Dritt fett!

 

GT: Ullsokk1

 

Matchmaking er bugget for veldig mange. Selv kan jeg glemme å trykke på find team knappen, det skjer ikke. Men er jeg i team med en annen host som søker går det bra, spillet påstår at jeg har en "strict" firewall, men alle portene som skal være åpnet, er åpnet - og jeg får spilt ellers.

Lenke til kommentar

Dersom du har strict NAT er det ikke rart du ikke finner games. Strict NAT gjør at du bare kan connecte til de som har open NAT og så dårlig kunnskaper folk har om det der så er det sikkert ikke 10% av live spillerne engang. :) Du trenger ikke legge skylden på matchmakinga pga. det der i alle fall, uansett hvor dårlig den ellers er.

 

Men synes det tar tåpelig lang tid å finne games. Og jeg har bare spilt horde hittil og likevel bruker den 10-15 sekunder på "finding opponents of similar skill level". Kan da ikke være så vanskelig å finne AI-en. :)

 

En ting som irriterer meg er at når man dør i horde så går man ut i lobbyen igjen. Hva er poenget med det? Er det bare pga leaderboards og poeng? Og må man starte på lvl 1 hver gang?

 

En sjelden gang så finner man et team med briter og har dritbra ping, men så dør laget og jeg må lete i 10 min igjen for så å ende opp i et spill med amerikanere med horete ping.

 

Dersom alle dør i et private horde game med venner, må vi da ut i lobbyen igjen og starte helt på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...