Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt forkjølt i dag, så dro hjem fra jobb og hentet Gears 2 og Little Big Planet fra Gamestop på veien. :)

 

Ligger opp til å bli en sinnsykt fet helg!

 

Må dessverre vente på kompisen min som jeg skal spille coop campaign sammen med i Gears 2, men skal da teste litt andre modes i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Noen som vil dele sine erfaringer så langt?

 

Jeg sitter og måper hele tiden mens jeg spiller. Det er akkurat slik jeg forestilte meg det, da mener jeg at jeg forestilte meg at jeg kom til å sitte og måpe mens jeg spilte :)

 

Deilige nye våpen, man merker umiddelbart at storyen har fått mer oppmerksomhet under utviklingen, og hele stemningen i spillet er mektigere og føles mer grandios enn forrige spill. En høyst verdig oppfølger er vurderingen så langt, selv om jeg kun snart er gjennom første akt.

 

Har også prøvd litt MP, det var veldig uvant med matchmaking i forhold til det forrige systemet. Selve gameplayen føles noe 'tyngre', i mangel av et bedre ord. Horde virker utrolig gøy, spilte bare en runde, kom til nivå 8 før det sprakk. Moro!

 

Noen som vet hvordan man stiller vanskelighetsgraden på Horde?

 

Savner også Field Guide eller Field Manual, som Lakus (tror jeg) har postet scan fra et eller annet sted i denne tråden. Trodde den ville komme med Limited Edition, men det gjorde den ikke. Orker ikke lete gjennom 129 sider for å finne den igjen, noen som har en link?

Lenke til kommentar
Har spillt litt SP, klarte ikke å vente (sry Jørgen, ir blow cock un ur birthday :D :D :D ?)

 

SP er sålangt helt konge, hittil svært lite å utsette. Noen kjipe loadinger, som ofte skjer rett før videoer, så om jeg dør, må jeg se videoen på nytt. Synes også Hardcore var veldig lett, i forhold til hva jeg hadde tenkt meg.

 

Jeg har bare spilt training modus og bare bots med en i klanen

Synes botene er det beste jeg har sett i spill, dem er veldig vanskelige selv på normal, og dem klarer faktisk ta headshots, noe som singelplayeren manglet fra locust sin hold, drep meg aldri med headshots :p

Er det bots... :blink: i mp? (tydlig jeg ikke har fått med meg alt her altså)

 

Gjett hvem som blir med og spiller i dag! Gjett hvem!

 

meg og Zorro spilte mot bots omtrent hele går da :D

Synes det var konge

Det er bra du skal få det da, håper jeg da

Lydeffektene er det beste jeg har hørt i et spill!!

Lenke til kommentar
Tror jeg må ta meg en kjøretur nå snart for å få tak i det. Noen som vet hvem som har det i Bergensområdet?

 

Edit: Ser at status på alle Elkjøp-butikker (i Bergen) er "Ikke på lager".

 

 

er ikkje til og stole på, står det på alle butikkene på den listen :p

skal selv ut i halv 5 tiden i dag!(haugesund)

Lenke til kommentar

DA har jeg hørt rykter om at det IKKE ligger noe spent i postkassen min :hrm:

 

Hva FAAN? Skjønner ikke en dritt jeg :dontgetit: , har jo brukt å komme på 1 eller 2 dager før. Håper posten har glemt å skrive ut en slik hentelapp, kjekt å ha ekstra-arbeid på den lokale butikken som har "post i butikk" da. Skal nok få dem til å se ekstra godt etter :)

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...