Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Campaign var sinnsykt, helt enig. Eneste jeg ikke helt likte var at avslutningen var veldig brå.

Spille - spille - spille - ferdig. Ingen helt riktig bygning mot slutten liksom.

 

 

Dom sin jakt etter Maria:

 

Scenen hvor han finner igjen Maria synes jeg var en av de absolutt beste øyeblikkene i historien.

Man ser hun og hvor perfekt hun er, men så går det opp for deg at det man ser kun er Doms minne av henne.

 

Veldig sterkt øyeblikk, og om ikke en kompis satt i andre enden av Chatten ville jeg vurdert å felle en tåre.

 

 

Tai Caliso eller hva nå enn etternavnet hans er:

 

Dævven å Locustene må være forferdelig for å få en fyr som han til å blåse av seg hue.

 

 

Skorge:

 

RAAM hadde whoopa han til de grader!

 

Lenke til kommentar

Runda det i dag jeg også. Det var så utrolig heftig bra campain at jeg kan ikke få sagt det. Helt rått

 

En ting jeg likte spesielt godt var:

 

 

At det ikke var en sånn Raam type på slutten som nærmest var umulig å drepe. Jeg hatet å spille det siste brettet for jeg fikk det aldri til skikkelig. Derimot likte jeg at det var plasser som var skikkelig vanskelig med varierende mellomrom gjennom hele spillet.

 

 

Runda det først på normal jeg da. Gleder meg til å ta fatt på utfordringen på hardcore og insane :)

 

Jeg brukte ikke så lang tid på å komme inn på matchmakingen, men det som er dumt er jo at de hele tiden skal finne de med samme rank. Da tar det jo så klart mye lengre tid enn hvis man hadde kunnet slått alle over en kam.

 

Jeg synes også at spillet går mye treigere nå. De kjappe bevegelsene som gjorde det så kult i eneren er litt borte og det gjør at det blir mye vanskeligere å være for eksempel en mot flere og whoope assen deres. Er vel kanskje det som er meningen, skal gå mer sammen som et team enn solo.

Lenke til kommentar

Scenen hvor han finner igjen Maria synes jeg var en av de absolutt beste øyeblikkene i historien.

Man ser hun og hvor perfekt hun er, men så går det opp for deg at det man ser kun er Doms minne av henne.

 

Veldig sterkt øyeblikk, og om ikke en kompis satt i andre enden av Chatten ville jeg vurdert å felle en tåre.

 

Litt brutalt å blåse hodet av henne spør du meg. Hva hadde han tenkt å gjøre hvis hun ikke var lobotomert og mishandla, sendt henne opp med King Raven eller noe? Da kunne han jo gjort det nå og håpet at noen kunne fikse henne.

 

 

Tai Caliso eller hva nå enn etternavnet hans er:

 

Dævven å Locustene må være forferdelig for å få en fyr som han til å blåse av seg hue.

Og ikke en hvilken som helst fyr, Vi snakker Tai her ;)

 

Ja det blei det no. Få satse på ein patch i løpet av uken ;)

Sorry for at jeg stakk rett etter jeg hadde sendt deg en invite hvis du dro noe skade av det :p

Lenke til kommentar
skyt på dem, og når han åpner den lille kjeften inni hiver du en granat inn, simpelt...

 

Duh!

 

Det skjønte jo jeg også da etter å ha sett youtube-videoen.

 

Men hvorfor får ikke jeg slike tips av Dom underveis, når tydeligvis andre som spiller spillet får slike tips av Dom.

 

En ting til.

I act 5 synes jeg Dom plutselig er MEAGA-PASSIV.

Er jo INGEN hjelp i han lengre. Dødvekt.

Han skyter ingen for meg, kommer ikke å redder meg hvis jeg er nede, og er stort sett spillets største FEIGING.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...