Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er spillet i hus, kjøpt på Elkjøp Fana i Bergen; altså svar til han oppe som lurte om de hadde på lager. Har sikkert også på Åsane, men Fana er jeg sikker om :)

 

CANT WAIT! See you later ;)

 

Fant det også på Elkjøp Fana. De hadde mange igjen. 399,- for mange timers underholdning er billig! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

fy faen nå er jeg så jævla sur. Fikk det ikke av gamezone idag heller, ringte dit, og sa de sendte det ut igår, så hvis jeg ikke har fått det idag, får jeg det imorgen.. det er faen meg uakseptabelt.. drittbutikk!

Lenke til kommentar
fy faen nå er jeg så jævla sur. Fikk det ikke av gamezone idag heller, ringte dit, og sa de sendte det ut igår, så hvis jeg ikke har fått det idag, får jeg det imorgen.. det er faen meg uakseptabelt.. drittbutikk!

 

Bruk Absoluttspill istede. Fikk Gears 2 på torsdag jeg som de fleste andre her som bruker den sida.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det noen som bor i nærheten av tveita i Oslo som kan kjøpe spillet og legge det i postkassa mi? får nekt til å gå ut å kjøpe det av mamma.. Betaler 400kr + fable 2.

 

Yes, im serious

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Er det noen som bor i nærheten av tveita i Oslo som kan kjøpe spillet og legge det i postkassa mi? får nekt til å gå ut å kjøpe det av mamma.. Betaler 400kr + fable 2.

 

Yes, im serious

 

De spurte ikke om legitimiasjon på Elkjøp på Carl Berner

 

 

Hjelper vel lite dersom han ikke får lov av moren sin å gå ut og kjøpe..?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

skuffa som bare det.. Fikk den nye full hd tven min i posten idag, håpa på å få spillt gow 2 i hele natt på den.. neida..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Omg. Nå har jeg spilt coop lokalt med en kompis to-tre timer før han måtte stikke, og vi er helt blown away. 5.1 lyden er en killer som noen sa tidligere, helt forbanna sykt. Grafikken er til å få orgasme av, og opplevelsen er to ganger eller mer bedre og heftigere enn GeOW 1. Jeg hadde ps3 kjøpt i Mars 2007, og kjøpte 360 senere om høsten 2007. Etter det, kjøpte jeg fortsatt bare spill til ps3 siden jeg likte maskinen bedre pga. støynivå og mer behagelig kontroller for meg; og lurte alltid på hvorfor jeg gadd bruke de to spenn+ på 360. Men nå vet jeg, dette var verdt det. SYKT! Gleder meg til å spille co-op over live i kveld med en annen kompis, helt fra scratch og sånn at det blir full screen FULL HD 42" :D

 

FORNØYD! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det noen som vet hvordan man får alle (11) unique executions?

Jeg mangler kun en og har glemt hva jeg har tatt og ikke tatt :p

 

Hvilke våpen har spesielle executions? ved og trykke på Y

 

Pistoler:

- Boltok

- Gorgon

- Snub

Lancer

Hammerburst

Shotgun

Sniper

Boomshot

Torque

Mortar

Multcher

Scorcher

Doris

Grenades:

- Frag

- Ink

- Smoke

 

det er 13, 16 med grenades

 

11 av dem er "special execution"

 

B er vell bare melee uansett?

og A er Meatshield

 

hmmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...