Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Da har jeg og en kompis runda det via System Link (2 xboxer). Rundt 9-10 timer brukte vi på hardcore. Makan til kongespill!!! Overgår eneren på alle områder (og eneren elsket jeg).

 

Horde modusen var super og multiplayeren fungerer fint hos meg foreløpig (testet par kamper), men nå er jeg overtrøtt å høy på sukker og koffein. På tide å legge seg!

 

Sånn off-topic, så fikk Xboxen Red Ring of Death (1. gen xbox 360) så fort som jeg boota med GoW 2!!! Måtte kjøre å låne en xbox fra en annen kamerat. Hadde flaks der. Hadde dødd dersom jeg måtte vente på reparasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spilte noen runder mp i går før det ble coop campaign med en i klanen! Deretter ble det Horde på subway med meg, mr KaiN (Toman85)og tre andre klanmedlemmer. Fy faan så sykt! Og dette var jo bare på Normal! Dæven vi brukte lang tid på den siste vawen!

 

Fy faan så rått dette spillet er :love:

 

Men husk subway er jo vanskelig og da :)

Måtte jo ta tiltak med å alle i klanen var i en togvogn :D

Til slutt så var det bare jeg og en til fra klanen som måtte ta ut minst 5 bloodmouter, grinder som jeg synes var dødelig dem siste 7 rundene!!

 

Gears Of War 2 er så himmla bra, og jeg har ikke rørt singelplayerdelen enda..

Og til dere som har fullført singelplayeren og vil hjelpe andre, vennligst legg det du spør om i spoilertag fordi det er mangen av oss som ikke har fullført spillet enda og jeg vil ikke se det dere spør om :p

Lenke til kommentar
Spilte noen runder mp i går før det ble coop campaign med en i klanen! Deretter ble det Horde på subway med meg, mr KaiN (Toman85)og tre andre klanmedlemmer. Fy faan så sykt! Og dette var jo bare på Normal! Dæven vi brukte lang tid på den siste vawen!

 

Fy faan så rått dette spillet er :love:

 

 

Hvordan stiller man vanskelighetsgraden på HORDE?? Har ikke funnet ut av det

Lenke til kommentar
Spilte noen runder mp i går før det ble coop campaign med en i klanen! Deretter ble det Horde på subway med meg, mr KaiN (Toman85)og tre andre klanmedlemmer. Fy faan så sykt! Og dette var jo bare på Normal! Dæven vi brukte lang tid på den siste vawen!

 

Fy faan så rått dette spillet er :love:

 

 

Hvordan stiller man vanskelighetsgraden på HORDE?? Har ikke funnet ut av det

Det tror jeg skjer automatisk ut av hvilken vanskelighetsgrad du har greid/kommet lengst hvis jeg husker rett..

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe det. Har xbox'en på garasjen utafor huset, så jeg bruker trådløst connnection. Nå i det siste har den klikka helt og jeg er aldri vært tilkobla på xbox live i mer enn 1 minutt :(

Co-op med en kamerat på en Xbox er verdt penga, tror jeg. Du har jo også Horde mode. Både Campaign og Horde kan jo også spilles alene.

 

Edit: Jævla surt, skrapte vekk noen bokstaver i den koden som fulgte med for å laste ned 5 maps. Er snakk om tre bokstaver som ser ut som K R eller N, men har fremdeles ikke funnet den rette koden! :wallbash:

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Ser at det er mulig med nedlastbare maps og gull-lancer for noen. Gjelder dette alle som kjøper spillet på dag en, eller bare i en begrenset nedlastingsperiode (og hva følger med i den vanlige versjonen, jeg har ikke collectors eller noe ...)

 

Grunnen til at jeg spør er at en kompis kjøpte spillet for meg hjemme i Stavanger på elkjøp i går, men jeg får ikke spillet før han og resten av gjengen kommmer på besøk i slutten av november (etter eksamen ;) )

Får jeg noe av ekstragreiene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...