Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les det han karen her skriver om ny deltager; www.olephb.no

 

Hadde jo vert glimrende visst amin kom inn igjen. Leste nettreffet hans, og den første meldingen er fra Eren til Amin. Amin gledde seg til de traff hverandre igjen og slikt..

Tror vi heller kan lure på NÅR han kommer, og ikke om.. :)

 

Og de treffes ikke på finalen og festen etterpå?....kanskje det han mente??

Lenke til kommentar

 

Og de treffes ikke på finalen og festen etterpå?....kanskje det han mente??

 

" - hey, er litt travelt til meg i dag. kommer ikke på noen gode spm.:)men gleder meg stort til vi møtes igjen,

du er en kjempekar...

 

Konge Eren, gleder meg til vi sees selv jeg=)

 

du for ha en fin dag, så snakkes vi=) bare og ringe=9 "

Lenke til kommentar

 

Og de treffes ikke på finalen og festen etterpå?....kanskje det han mente??

 

" - hey, er litt travelt til meg i dag. kommer ikke på noen gode spm.:)men gleder meg stort til vi møtes igjen,

du er en kjempekar...

 

Konge Eren, gleder meg til vi sees selv jeg=)

 

du for ha en fin dag, så snakkes vi=) bare og ringe=9 "

 

Eren skrev jo det der lenge etter at de var ferdig med innspillinga av farmen...

Lenke til kommentar

Han bør velge Ida spør du meg, velger han Torkill så går Torkill ut og mamma blir storbonde, så går Geiro eller Eren ut uka etter. Hence, han bør velge en annen strategi foreløpig.

 

Geiro og Eren har et problem uansett, Torkill og mamma har fått et godt grep på gruppa

 

Edit. Leif

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Ida hun heter hun nye?

Jeg liker ikke henne. Kommer inn og er ufin og baksnakker. Latsabb. Ut med henne!

Word. Makan til apekatt.

Hu fortjener en hard høyre.

Faktisk :ermm:

 

Plagsom som faen, det er hun. Samme gjelder egentlig alle jentene der inne, syntes jeg. AK finner jeg spesiellt irriterende. Mest fordi det lyser av dum og uvitenhet lang vei, mellom de blonde hårstråene.

Lenke til kommentar

Selv om det hadde vært fint å bli kvitt noen plagsomme jenter nå, som f.eks. Ida og Catharina, så håper jeg likevel at Geir Ove velger Torkel til førstekjempe. Det blir det mest liv av. Velger han Ida, så kommer hun bare til å fnyse av det, velge den svakeste motstanderen, og vinner den. Blir det derimot Torkel, kommer det til å bli krisestemning i familierådet. :D

Lenke til kommentar

Det er et godt poeng.

Jeg håper også han velger Torkill, eller Mamma. Egentlig hadde det vært konge om mamma ble først kjempe. Hu hadde vel tapt mot de fleste i det meste (er vel bare kunnskap hun har en sjanse).

Torkill som storbonde når mamma går ut, tja - åssen skal han klare det uten mor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...