Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Ida hun heter hun nye?

Jeg liker ikke henne. Kommer inn og er ufin og baksnakker. Latsabb. Ut med henne!

Word. Makan til apekatt.

Hu fortjener en hard høyre.

Faktisk :ermm:

 

Plagsom som faen, det er hun. Samme gjelder egentlig alle jentene der inne, syntes jeg. AK finner jeg spesiellt irriterende. Mest fordi det lyser av dum og uvitenhet lang vei, mellom de blonde hårstråene.

 

 

Hahaha! Er det Ann Kristin, hun som var på Senkveld? Hun maste jo hull i hode på 1million seere den dagen. Typen hennes fikk ikke si en dritt. Det værste er at hun er en brødteit bedreviter. Verste sort bedreviter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja Torkil i bryting! Mammsen kan ikke hjelpe den stakkars lille 20år gamle mannen denne gangen. Han kommer til å revne.. :new_woot:

 

Mannen....MANNEN????? :ohmy: nei nei nei...

 

 

ffs. Han er jo en mann! han er en stakkars liten 20 år gammel mammadalt av en mann.

Endret av pukki
Lenke til kommentar

Jeg hadde valgt Ida om jeg var han, men han bør nok vurdere dette ganske mye ettersom han fort kan bestemme sin egen skjebne ved dette valget.

Velger han Ida og hun ryker ut så blir Vigdis storbonde. Velger han Ida og hun velger AK og vinner så blir Geiro storbonde igjen, men da uten sin søte.

 

Uansett hvilken jente han velger så tror jeg dama hans blir andre kjempe, det kan da være en grunn til å velge Eren eller Torkill. Velger han Eren som førstekjempe så har han som sagt best sjanse for at Eren går ut og han kan da "plukke" ut Torkill i en fysisk kamp seinere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...