Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg orker ikke gjenta meg til deg Darnell, så om du bare leser innlegget mitt på andre siden og leser på forumet dems så skal jeg love deg at du endrer mening, men det spørs jo på om du er hardbarka "nekt for at alt annet en det jeg har kjøpt er bedre" kar da.

 

Står jo rimelig svart på hvit i RB communityet at det er synd at PS3 versjonen er så buggete som den er, Harmonix selv har beklaget dette.

 

Og til Zeph som spurte om basspedalen, det er som en elektronisk basspedal som er til de fleste elektriske trommesett, bare forsåvidt mye billigere versjon. Så ja du kan koble en ekte elektronisk pedal til, Er visst flere som har gjort dette

 

EDIT:

En av få tråder akkurat dette om RB på PS3 diskuteres. LINK

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at Harmonix hadde gjort en så slapp jobb som de gjore med RB1 til PS3 så hadde du sluppet det problemet der, men men det er jo fint å eie begge konsollene, skulle ønske jeg hadde penger til det samme.

 

Anyways gled deg Kim Salabim, dere kommer til å få det mye moro framover. Spesielt om du er over 18 og vorser med det, mye sur synging ute å går da ja ^^

Lenke til kommentar

Skal selv skaffe spillet, men driver og ser på $$$ problemer :p

 

Tenker jeg skal skaffe spillet med trommene, så etterhvert skaffe gitar og mic, eneste problemet er at gitaren og micen ikke selges separat.

Alternativet for det er jo å bruke 360 headsettet men veit ikke om det er brukbart.

Og skaffe en GH3 gitar som jeg har hørt er mye bedre enn RB gitaren.

Lenke til kommentar

Du kan bruke hvilken som helst USB mic med RB, så det er ikke noe problem i det heletatt. Headsettet til xbox er skikkelig jalla å spille med og er absolutt ikke å anbefalle, testet dette selv og, huff ja det er ikke noe særlig.

 

Jeg synes selv at GH kontrollerene er bedre enn Strat kontrollen til RB. Men det er smak og behag, en kompis av meg elsker Strat kontrolleren for eks.

Lenke til kommentar

Hehe, ja det er en del penger, men så absolutt verdt det i mine øyne. Er mye fin DLC ute å går, samt at det skal være oppimot 500 sanger til slutten av året eller noe slikt.

 

Og uansett om man ikke kjøper RB2 vil DLC funke med begge, noe jeg ser på som fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ja! Er ikke noe vits å tro noe annet, for ps3 er best!!!!§!!!!!!"#!

 

Blant annet. En annen grunn er at PS3 eiere faktisk kjøper spill fremfor å piratkopiere.

Spesiellt Guitar Hero og Rock Band, siden det er forbanna enkelt å lage egne plastinstrumenter. Nå har vel Xbox 360 den beste "attachment rate" av current-gen konsollene, så de fleste kjøper nok spillene sine.

 

Jeg fatter ikke hvorfor du jobber så intenst med å forsøke å få PS3 til å fremstå som en overlegen konsoll, det ender opp med å se ut som du er veldig, veldig usikker på at du har kjøpt rett konsoll, da du i hovedsak kommer på Microsoft-forumet for å bitche.

La nå konsollen og hva den har å tilby prate for seg selv, måten du sprer din propaganda på gjør at ditt korstog for PS3 fungerer mot sin hensikt.

 

Det er godt mulig at du har edlere hensikter enn å bare spre kvalm, men du formulerer det i så fall utrolig dårlig.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Nei, var på Elkjøp Vinterbro rett etter 10 og kjøpte. hadde faktisk trodd det skulle stå endel folk som ville ha det, men nei. De hadde ikke fått inn mange da, så er bare 2 sett med trommer, mic og gitar igjen etter jeg kjøpte

 

edit: var rettet mot ally

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...