Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Vi tilbyr "alltid" med valutaforbehold, og oppgir kursen tilbudet er basert på. Endringer innen +/-2% tar vi, endringer over 2% enten krediterer eller fakturerer vi. Enkelt og greit.

Jeg skriver i kontraktene "med forbehold om prisendringer i markedet".

Prosjektet som jeg holder på med nå handlet jeg inn mesteparten av varer i medio november og kunden slipper dermed en ekstrautgift på ca. 11.000.- ulempen er at jeg binder endel kapital i varelager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens vi koser oss med vårt.

Amnesty international har fått bekreftet at piskingen av Raif Badawi, en Saudi-arabisk blogger og samvittighetsfange, kommer til å starte fredag 9. januar.


 

Den 7. mai 2014 ble Raif Badawi dømt av straffedomstolen i Jeddah til 10 års fengsel og 1000 piskeslag etterfulgt av 10 års reiseforbud og et forbud mot å publisere i media og å delta i offentlig debatt. I tillegg fikk han en bot på 1 million Saudi riyals (ca. US$266.631).

Raif Badawi er dømt for å ha opprettet en nettside for liberal og sosial debatt. Han er også anklaget for å fornærmet Islam i Saudi-Arabia. Ankedomstolen opprettholdt dommen mot han 1.september 2014.

I følge dommen skal Raif motta ikke mindre enn 50 piskeslag hver gang, med ikke mer enn en ukes pause mellom hver gang

 

http://www.amnesty.no/aksjon/raif-badawi-i-umiddelbar-fare-for-%C3%A5-bli-pisket

 

Lenke til kommentar

Hei,

skal de neste to ukene jobbe litt med film hvor kameraføring blir nødvendig. Ettersom jeg vanligvis forholder meg til stillbilder, så har jeg ikke så mye videorelatert utstyr å bruke. Noen som har en form for flycam liggende i Oslo-området som jeg kunne fått låne i et par uker? Evt. så tar jeg gjerne i mot gode tips til kameraføring, og filming mens man går :)

Lenke til kommentar

Hei,

skal de neste to ukene jobbe litt med film hvor kameraføring blir nødvendig. Ettersom jeg vanligvis forholder meg til stillbilder, så har jeg ikke så mye videorelatert utstyr å bruke. Noen som har en form for flycam liggende i Oslo-området som jeg kunne fått låne i et par uker? Evt. så tar jeg gjerne i mot gode tips til kameraføring, og filming mens man går :)

Lenke til kommentar

Årets fotografiske nyttårsforsett: Like mange sportsfoto; flere andre. Når jeg går gjennom arkivet mitt er det utrolig mange bilder fra idrettsarenaer, men altfor lite av alt annet. Det skal endre seg i 2015.

Jeg har gått igjennom mine bilder fra 2014, og fant ut at jeg tok ca 40% færre bilder enn i 2013. Antall keepers var noenlunde det samme, dog :)

Lenke til kommentar

Yay, nå blir det fart på bildeopplastningen med 150/150 fiber om noen dager. NAS-et og skylagringen skal få kjørt seg. :)

 

Ringte Telenor for å avbestille den gamle linja og hustelefonen, og fikk plutselig et ganske godt tilbud på mobiltelefoni som jeg slo til på. Fri/1GB til 174kr/mnd på den ene telefonen, og fri/5GB data, til 249kr/mnd på den andre, begge ink mva. Finner ikke igjen abonnementene på deres nettsider, så lurer egentlig på hva jeg har bestilt, men lever i god tro enn så lenge...

Lenke til kommentar

 

 

Ringte Telenor for å avbestille den gamle linja og hustelefonen, og fikk plutselig et ganske godt tilbud på mobiltelefoni som jeg slo til på. Fri/1GB til 174kr/mnd på den ene telefonen, og fri/5GB data, til 249kr/mnd på den andre, begge ink mva. Finner ikke igjen abonnementene på deres nettsider, så lurer egentlig på hva jeg har bestilt, men lever i god tro enn så lenge...

Har du hatt abonnement hos Telenor noen år så gir de deg et individuelt tilbud, har selv et meget godt tilbud på mobiltelefoni som ingen andre klarer å matche, men har vært kunde i ganske mange år.

Lenke til kommentar

Har hatt en annonse på brukt kamera utstyr liggende ute til salgs på foto . no

trodde jeg hadde en kjøper tidligere men vedkommende uteble

jeg har nå prøvd å justere annonsen hva syn dere jeg burde gjøre annerledes eller er den grei

hilsen flaskebukens evinnelig rot

https://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=223446&visSlettet=1

Prisen er alt for høy. Fotovideo selger nå nyeste modell for 15.900. Antagelig bør du holde deg under halvparten av dette, altså ca 8.000. Men siden det er en utgått modell, kan det hende du må ned enda litt til, kanskje mellom 5-6000.

 

Resten av annonsen er ikke helt enkel å forstå, men også der er prisene etter min mening alt for høye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...