Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

 

 

Drit krangelen "iPhone vs Samsung" - nå har Panasonic kommet med en mobiltelefon som har samme bildebrikke som Sony RX100-serien. Jeg merker at jeg vil ha.

 

http://f32.no/artikler/denne-mobiltelefonen-har-samme-bildebrikke-som-sony-rx100/3410

 

Dæven! Lurer på hvorfor de ikke vil selge den i Norge med en gang, det finnes vel ikke bedre markeder for noe sånt.

 

Selger Panasonic sine telefoner i Norge overhodet?

 

De har gjort! Jeg har hatt en Panasonic-mobil for mange herrens år siden.

 

 

Drit krangelen "iPhone vs Samsung" - nå har Panasonic kommet med en mobiltelefon som har samme bildebrikke som Sony RX100-serien. Jeg merker at jeg vil ha.

 

http://f32.no/artikler/denne-mobiltelefonen-har-samme-bildebrikke-som-sony-rx100/3410

Stilig - noen som vet om Panasonic lar Android være i fred, eller om de lesser den ned med masse crap - ala HTC & Co?

 

Aner ikke. Jeg er litt redd for det, siden hver leverandør gjerne har sine egne ting de vil pushe. Det bør uansett ikke være så vanskelig å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Drit krangelen "iPhone vs Samsung" - nå har Panasonic kommet med en mobiltelefon som har samme bildebrikke som Sony RX100-serien. Jeg merker at jeg vil ha.

 

http://f32.no/artikler/denne-mobiltelefonen-har-samme-bildebrikke-som-sony-rx100/3410

 

Dæven! Lurer på hvorfor de ikke vil selge den i Norge med en gang, det finnes vel ikke bedre markeder for noe sånt.

 

Selger Panasonic sine telefoner i Norge overhodet?

 

De har gjort! Jeg har hatt en Panasonic-mobil for mange herrens år siden.

 

 

Drit krangelen "iPhone vs Samsung" - nå har Panasonic kommet med en mobiltelefon som har samme bildebrikke som Sony RX100-serien. Jeg merker at jeg vil ha.

 

http://f32.no/artikler/denne-mobiltelefonen-har-samme-bildebrikke-som-sony-rx100/3410

Stilig - noen som vet om Panasonic lar Android være i fred, eller om de lesser den ned med masse crap - ala HTC & Co?

 

Aner ikke. Jeg er litt redd for det, siden hver leverandør gjerne har sine egne ting de vil pushe. Det bør uansett ikke være så vanskelig å bli kvitt.

 

Her er det nesten så jeg holder en knapp at en av de utenlandske baserte nettbutikkene kan glimte til.

 

Alternativt familie i Tyskland.

Lenke til kommentar

 

At Leica skulle ha en lansering av kameraer og objektiver som omtrent overgår alt resten av gjengen til sammen har lansert de siste dagene var det vel ikke mange som forutså ?

Who cares, du får samme kamera mye billigere hvis du aksepterer navnet Panasonic LX100

 

 

De har da kommet med litt mer enn en LX100-klone, hva med to ny S-hus, et med 4K video og en M uten skjerm, sensor og farger? Og så var det en M uten skjerm, men med sensor - og uten JPG.

 

Edit: La inn linker

Endret av se#
Lenke til kommentar

Jeg vet at det er mange her som synes at Canon er utdaterte og lite innovative, men en ting skal de ha og det er at de tar vare på sine kunder med og oppdatere eldre fotoutstyr.

Nå er det objektivene EF300mm f/2.8L IS II USM, EF400mm f/2.8L IS II USM, EF500mm f/4L IS II USM, and EF600mm f/4L IS II USM som alle eiere kan levere inn til en oppgradering så fokuseringen blir bedre samt mikrojusteringen.

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke akkurat MkII-utgavene eldre fotoutstyr akkurat da..? ;)

kanskje ikke i Canon sammenheng men tar man hensyn til hvor ofte de andre produsentene spyr ut fotoutstyr begynner de og dra på årene :p

 

Edit: de nevnte objektivene er produsert i henholdsvis 2010 og 2011, så gratis oppgradering etter 4 år synes jeg er meget godt gjort av Canon siden normal garantitid er 1 år i resten av verden.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen som kan hjelpe meg å komme frem til en pris for konsertfoto? :p Er snakk om å ta hovedsaklig bilder av artisten men også sikkert fange litt stemningsbilder ellers på arrangementet. Det er for en liten forening som sikkert ikke har overflod av midler, så vil ikke skremme de heller. Ser for meg 2-3 timers jobbing inkl. redigering, er på en lørdag om det har noe å si. Og de vil ha de til fritt bruk etterpå. Hva ville dere tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Trenger litt hjelp her. Har et Intous5 brett. Og jeg har satt jog-hjulet til at jeg kan skifte brush-size med å rotere med fingeren på itousen. Men nå har den slått seg vrang på meg.. nå vil den ikke endre på penselstørrelsen, nå roterer bare den rundt på hvilke pensler jeg har!!

 

Hvordan få den tilbake til endre på penselstørrelsen igjen??

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg å komme frem til en pris for konsertfoto? :p Er snakk om å ta hovedsaklig bilder av artisten men også sikkert fange litt stemningsbilder ellers på arrangementet. Det er for en liten forening som sikkert ikke har overflod av midler, så vil ikke skremme de heller. Ser for meg 2-3 timers jobbing inkl. redigering, er på en lørdag om det har noe å si. Og de vil ha de til fritt bruk etterpå. Hva ville dere tatt?

Er det en ikkekommersiell forening med en fornuftig mening så ville jeg ha kalt betalingen dugnad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...