Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

før kunne man vel bare kopiere linken adressen så ble det visning, mens nå må jeg visst trykke på "del" under videoen og kopiere den linken, så blir det visning. Eller?

 

altså til Nautica

 

Det fungerte, har ikke vært nødvendig før, kunne bare kopiere adr. rett inn i posten, det rare er at noen ganger går det andre ganger ikke.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerte, har ikke vært nødvendig før, kunne bare kopiere adr. rett inn i posten, det rare er at noen ganger går det andre ganger ikke.

Erfarer det samme som deg! De gangene jeg ser at det er kun adressen som kommer fram i posten, går jeg inn i posten igjen, fjerner adressen, "refresher", og kopierer inn adressen på nytt. Da funker det igjen som regel (men ikke alltid)..... Merkelige greier..! :hmm:

Lenke til kommentar

Erfarer det samme som deg! De gangene jeg ser at det er kun adressen som kommer fram i posten, går jeg inn i posten igjen, fjerner adressen, "refresher", og kopierer inn adressen på nytt. Da funker det igjen som regel (men ikke alltid)..... Merkelige greier..! :hmm:

 

Får teste litt og se om det hjelper.

 

Nytta ikke og refreshe, må bruke Share/del på videosiden.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Dere vet at vi har en hel kategori beregnet for testing under off topic-delen, sant?

 

Tester ikke, bare konstantere at forumet er fubar til tider :)

 

Har også laget en tracer angående temaet, men det er alltid greit og få konfirmert feilen av andre så man er sikker på at det ikke er brukerfeil.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, vi poster jo foto-relaterte linker da ;)

 

Eller er det mulig at noen, som har med dette å gjøre, hadde oppdaget at ting ikke er på stell hvis vi hadde postet under off-topic-delen?

Som bruker av Akam-delen, hadde ihvertfall ikke jeg kjennskap til dette ... (er jo ikke alle som kjører på et forumutseende hvor slikt er så veldig tilgjengelig heller f.eks.). :ohmy:

Dessuten oppfatter jeg at "vår" chatte-tråd, nettopp er for alskens ymse ting, for oss Akam-brukere, som ikke alltid er så "on-topic".

At enkelte ting som tas opp her ikke nødvendigvis er 100% relatert til foto, får så være...

Vi som bruker tråden er jo uansett i "foto-modus" , er vi ikke? :huh:

 

Moderatorene kan vel også greie å "moderere" seg, kan de vel? :omg:

 

PS!

Men det var nå uansett greit å bli klar over testkategorien under off-topic! :green:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...