Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vertical Video Syndrome!

Verdt å se, mye underholdning og sannhet i denne filmen! ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA

 

Minner meg om DSLR Video Syndrom. Så et program for litt siden og der hadde man tydligvis brukt et DSLR eller mFT kamera for filminga for dama som ble intervjuet hadde et øye i fokus og et ut av fokus. Det var utrolig ekkelt å se på...

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Hvor er det billig(st) å kjøpe fotopapir? Til epsonskriver.

Hvis det er "originalt" Epson-papir du skal ha, så bestiller jeg fra epson.no. Har ikke funnet andre norske nettbutikker som er særlig billigere.

 

 

Edit.

Tok en sjekk på epson.no, siden det er noe tid siden jeg bestillte sist. Desverre så har epson.no skiftet "design" og det er ikke like lett å finne det rette papiret, i tillegg så har jeg etter en sjekk på prisguiden.no funnet flere butikker som er billigere på mitt favorittpapir.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

 

Hvis det er "originalt" Epson-papir du skal ha, så bestiller jeg fra epson.no. Har ikke funnet andre norske nettbutikker som er særlig billigere.

 

Epson påstår at man bør bruke originalt papir. Finnes det andre typer papir som er omtrent like bra?

 

 

Hvis det er "originalt" Epson-papir du skal ha, så bestiller jeg fra epson.no. Har ikke funnet andre norske nettbutikker som er særlig billigere.

 

Epson påstår at man bør bruke originalt papir. Finnes det andre typer papir som er omtrent like bra?

Lenke til kommentar

Epson påstår at man bør bruke originalt papir. Finnes det andre typer papir som er omtrent like bra?

 

 

 

Epson påstår at man bør bruke originalt papir. Finnes det andre typer papir som er omtrent like bra?

 

Med "uorginalt" papir mener jeg "spesialpapir" (kunstpapir). Anbefalinger her må andre komme med.

Når det gjelder vanlig fotopapir til Epson så bruker jeg det såkalt "orginale".

Det finnes mange typer fotopapir, matt. glossy, semigloss m.m. Hva man bruker er en smakssak, personlig så foretrekker jeg semigloss når det gjelder Epsonpapir.

Så en rask sjekk på prisguiden gav meg dette resultatet på akkurat den papirtypen.

Lenke til kommentar

Akkurat nå skulle jeg brukt 70mm, og nå trenger jeg 200mm, og nå trenger jeg 70mm igjen. Skal man tjene penger på bildene må man ha et fortrinn i forholdt til andre i samme ærend og fortrinnet er bedre bilder. gjor motivet noe akkurat i øyeblikket er det ikke tid til og skifte objektiv.

 

Ta foreksempel en skiløype der har du flere motiver på forskjellige avstander, hva om personen lengst borte er fotografens mål og personen nærmest holder på å falle, da er sikkert situasjonen over før man får byttet objektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...